Tällä hetkellä soi .....

 
Jussi Raittinen esittää Veikko Lavin kappaleen Elias Simojoen kaatumisesta:
Tähän pitää vielä sen verran palata, että minusta tähän kappaleeseen jotenkin kiteytyy jotain hyvin suomalaista: Suomalainen on sellainen että se menee oman henkensä uhalla lopettamaan vihollisen loukkaantuneen hevosen ja saa siinä itse surmansa..
Edit Toisin kuin vaikkapa ryssät jotka kiusaa viattomia luontokappaleita kuten Ukrainan sodan videoissa on nähty.
 
Nää on oikeasti todella hyviä. Lukion valmistuminen siis, mitä noita on, joku 28?. Itse en käynyt tota, mutta olis ehkä kannattanut entisenä Cantores Minores -kuoropoikana yrittää.. paitsi asuin ihan Viheri valko-ghetto -skutsissa. So no dice.
Nää voi valita mitä ne tekee seraavaks...

 
Täydellistä! Ja juuri sopiva leikkauskin, alkaa alaarm ja päättyy hop, hop, hop.
Nyt sitten baariin ja puhelin tiskille ja illan päätteeksi vaimo saa soittaa siihen. Sitten tarkkailemaan moniko pojista syöksyy pöydän alle etsimään kampea millä pöytälevyn saa laskettua.

Ja tarkemmin ajatellen, nyt tuli mieleen, että tyttärelle on tulossa lukion kv-matkaan liittyen kaksi saksalaista vaihto-oppilasta meille viikoksi majoitukseen...:unsure: Hyvä, nyt on muutakin keskusteltavaa kuin Sampo-tulitikut ja että ovatko käyneet Rovaniemellä.
(No ei oikeasti, mutta saunan tulipesää sytyttäessä varmaan hykertelen itsekseni)
 
Noi "laukkahevit" on mulle kyllä liian hapokasta, putoon kyydistä aika nopeesti.

.... koppoti .. koppoti ....koppoti....
 
Back
Top