Tällä hetkellä soi .....

Jestas olen kyllä jäänyt koukkuun tohon Rammsteinin uuteen videoon. Paljon viittauksia vanhoihin videoihin, ehkä selvin on konttailu ja lopun Sonne pianoversio menisi varmaan jo omanaan.
 
Rammstein osaa pahennuksen herättämisen ;) Hyvä video, pitää vaan tuntea historia ja ymmärtää sanat.


 

Tämähän oli se biisi missä mukamas oli salainen viesti kun sen kuunteli takaperin. Tätä sitten aikanaan kaljapäissään yritettiin selvittää ja joku muka kuuli "ihan selvästi" parin minuutin jälkeen sanat "you've recently gone too far Syd, it's enough" kun taas minusta se oli takaperin kuunneltuna ihan siansaksaa. Enkä ole kyllä vuosikymmenten kuluessa mielipidettäni vaihtanut. Ohessa vielä sama mestariteos takaperin netin syövereistä.

 
 
Ei perhana, ajattelenkohan omiani vai sanotaanko tuossa oikeasti, että: ”You’ve gone too far Syd”? :D Kyllä minä sen kuulen. Kohdassa 2:14
@Museo
 
Ei perhana, ajattelenkohan omiani vai sanotaanko tuossa oikeasti, että: ”You’ve gone too far Syd”? :D Kyllä minä sen kuulen. Kohdassa 2:14
@Museo

Arvoitusta ei ole siis edelleenkään ratkaistu! Informaatioteorian näkökulmasta kyse on kait siitä mikä on noisea ja mikä ei. Jos sielä oli salainen viesti niin millä tekniikalla se oli toteutettu ja jos ei ollut niin mikä oli todennäköisyys sille että kymmenet tuhannet olivat silti kuulevinaan saman salaisen viestin?
 
 
Kuunnelkaa ihmismetronomia = Phil Rudd. Ei missaa biittiäkään.
Meikä ollut akkadakka-fani vuodesta 1980 kun ensimmäisen kerran kuulin bändin levyltä.
 
Viimeksi muokattu:


 
Back
Top