Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niin, Halla-aho on kyllä kirjoituksiaan perunut niiltä osin kuin se on tarpeellista. Sinunkaltaisillesi ei toki mikään riitä.Onko tämä kompa? Sitten kun hän sanoo, että hänen mielipiteensä on muuttunut.
Huomautellaanko hänelle edelleen asioista, joista hän on todennut olleensa väärässä / muuttaneensa mielipiteensä? Jos näin, niin se on toki väärin. Antanet tähän esimerkin tai kaksi?Niin, Halla-aho on kyllä kirjoituksiaan perunut niiltä osin kuin se on tarpeellista. Sinunkaltaisillesi ei toki mikään riitä.
Melkolailla kuurosokea pitää olla jollei tätä huomaa...tai vahva uskossaanHuomautellaanko hänelle edelleen asioista, joista hän on todennut olleensa väärässä / muuttaneensa mielipiteensä? Jos näin, niin se on toki väärin. Antanet tähän esimerkin tai kaksi?
No sitten esimerkin antamisen pitäisi olla helppoa. Tunnustan, etten ole kovin paljoa Halla-ahon sanomisia seurannut, joten efektiivinen kuurosokeus ei ole mitenkään poissuljettu vaihtoehto.Melkolailla kuurosokea pitää olla jollei tätä huomaa...tai vahva uskossaan
No sitten esimerkin antamisen pitäisi olla helppoa. Tunnustan, etten ole kovin paljoa Halla-ahon sanomisia seurannut, joten efektiivinen kuurosokeus ei ole mitenkään poissuljettu vaihtoehto.
Ja sitten kun vielä annat linkin hänen sanomisiinsa, joissa hän toteaa ettei ole enää samaa mieltä noista asioista, niin sitten esimerkki onkin annettu.Eduskuntavaalien alla nostettiin monissa metioissa esille Jussin kirjoituksia ihan sieltä ensimmäisistä lähtien. Jussin -entisyys- ei jäänyt epäselväksi ja tarkoitus oli osoittaa hänet pesunkestäväksi natsiksi tms. Metioiten kommenttiosioissa anteeksi vain - maalitettiin - myös Halla-ahoa, eli tämä muodikas -maalittaminen- ei suinkaan ole mikään yksisuuntainen asia.
Ja sitten kun vielä annat linkin hänen sanomisiinsa, joissa hän toteaa ettei ole enää samaa mieltä noista asioista, niin sitten esimerkki onkin annettu.
Pihvi on nähdäkseni tässä:
Ei kelpaa ainakaan minulle.
(Eikä kelpaisi kenenkään muunkaan sanomana puoluekannasta riippumatta.)
Ole hyvä ja kerro minulle, mistä vanhasta mielipiteestään hän on nykyisin eri mieltä. Minä en tuon blogin perusteella pysty sanomaan ainuttakaan
Tätä en ole tutkinut niin että voisin mitään mielipidettä muodostaa. Mutta toivottavasti osoitetuksi tuli, että Merkavan kommentti "Niin, Halla-aho on kyllä kirjoituksiaan perunut niiltä osin kuin se on tarpeellista" on vähintääkin harhaanjohtava -- Halla-aho ei ole perunut mitään. Voi toki olla, että tuo on jonkun mielestä juurikin se tarpeellinen määrä. Ja jos Al-Taee olisi samaa kiemurtelua yrittänyt, niin olen aika varma että media jatkaisi asiasta kyselemistä vielä vuosienkin päästä, eli samalla sapluunalla ainakin tässä asiassa mennään.Niin, en edelleen ole Jussin miehiä. Mutta silti sanon, että Jussia ei metia ym. kohtele samalla sapluunalla kuin KAIKKIA muita.
jos Al-Taee olisi samaa kiemurtelua yrittänyt
Ja jos Al-Taee olisi samaa kiemurtelua yrittänyt, niin olen aika varma että media jatkaisi asiasta kyselemistä vielä vuosienkin päästä, eli samalla sapluunalla ainakin tässä asiassa mennään.
Jos Jussi huomenna klo 0700 Nato-aikaa kirjoittaisi pitkän värssyn scriptaan ja osoittaisi aktiivista katumista, irtisanoutuisi hirmuisesta entisyydestään ja lupaisi nuolla samaa tolppaa kuin muutkin, niin uskoisitko, että hän oikeasti puhuisi totta? Aivan. Hän valehtelisi suurella todennäköisyydellä. Sitähän muut puolueet juuri haluavat: hajottaa tavalla tai toisella Persun, muuta on turha kuvitella....