Tapaus Hussein al-Taeen

Itsekukin ajattelemme suunnilleen näin. Ja suu tyytyväisesti messingillä kahtellaan menoa......ketään ei oikeasti kiinnosta SuomiOy, valtio, yhteiskunta, lähimmäiset.....arveletko, että tällä tavalla voidaan hyvin monta sukupolvea edetä.....

Minä sentään vaadin häviäjille puolustajaa
 
Tuolla asenteella jää taisteluvuosien mitali jakamatta Uuden Ajan koittaessa...
Mitä ilmeisimmin.

Tähän en lähde kuitenkaan esitaistelijaksi, vaan käännän asia toisin perin. Puolueen on ansaittava minun luottamukseni.

Kerron vielä, että parhaimpana pidän (arvo)konservatiivista puoluetta joka ymmärtää Suomen aseman maailmankartalla sekä sen, että meidän on itse katsottava oma etumme, eikä pyrittävä parantamaan koko maailmaa kun Kuitenkaan ei tämän kokoiselta poppoolta onnistu.

Nämä päämäärät eivät onnistu natsittelulla ja muilla typeryyksillä, vaan ne estävät tavoitteiden toteutumisen.

Halla-aho ja Purra vaikuttavat järkeviltä, Huhtasaarta en pidä erityisenä neropattina.
 
Pointtinani oli tuoda esille nykyistä tapaa tehdä mainitulla tavalla esiintyvästä herrasta ihan valtiomiestä mediassa. Ryti oli mielestäni toista maata. Itsekäs herra, todentotta.
@Iso-Mursu kertoi että ei ole (ainakaan vielä) nykymenosta kovin huolestunut koska hänellä itsellään asiat ovat hyvin. Tähän @baikal vastasi että kuinka pitkälle meno voi jatkua sellaisena että mietitään vain omaa napaa. Johon minä sitten yritin tuoda mielipiteenäni että ihmisluonto ja keskivertoäänestäjä on sellainen ja on aina ollut. Ymmärsitkö? Ei liittynyt suoranaisesti Al-Taeen, Risto Rytiin tai muihinkaan valtioimiehiin vaan yhden foorumilaisen ja ihmisten äänestyskäyttäytymiseen.
 
@Iso-Mursu kertoi että ei ole (ainakaan vielä) nykymenosta kovin huolestunut koska hänellä itsellään asiat ovat hyvin. Tähän @baikal vastasi että kuinka pitkälle meno voi jatkua sellaisena että mietitään vain omaa napaa. Johon minä sitten yritin tuoda mielipiteenäni että ihmisluonto ja keskivertoäänestäjä on sellainen ja on aina ollut. Ymmärsitkö? Ei liittynyt suoranaisesti Al-Taeen, Risto Rytiin tai muihinkaan valtioimiehiin vaan yhden foorumilaisen ja ihmisten äänestyskäyttäytymiseen.
Tartuin vähän pidemmälle keskustelukokonaisuuteen. Tuolla oli mediassa Al taeenia nostettu katumisen puolelta jo vaikka mihin valtiomiesasemaan. Koska ei jäänyt piilevää venäjävelkaa.
 
Tartuin vähän pidemmälle keskustelukokonaisuuteen. Tuolla oli mediassa Al taeenia nostettu katumisen puolelta jo vaikka mihin valtiomiesasemaan. Koska ei jäänyt piilevää venäjävelkaa.
Okei, ymmärrän. Olisit voinut hiukan pohjustaa koska en ymmärtänyt miksi lainasit juuri minun viestiäni.

Mutta, case closed.
 
Muistanko ihan väärin tämän passiasian? Oliko ao. henkilöllä usempi passikin eri nimillä? Ja jos oli, niin mitä h--? sen pitää tarkoittaa vai onko se arabikulttuuriin kuuluva tapa?

olisko hyväksymisen perimmäisenä syynä monikulttuurisuus.
eri kulttuureissa on omat tapansa.
 
Mitä outoa tossa passiasiassa on? Itselläkin on useita passeja, yksi omalla nimellä, muut erinimisiä on stanley, kapro ja yksi minkä nimeä en nyt muista kun ei ole tullut käytettyä, kaikki erimittaisia. Tuumasin että iltapuhteena värkkäisin jälkimmäisiin valokuvat, olis niinqu virallisempia. :p
 
Yhä edelleen al-Taeella on mahdollisuus tehdä vielä vaikka millainen ura niin rauhanvälittäjänä kuin poliitikkona
Kaunis arvio toimittajalta. Itse en olisi kovin optimistinen noiden uravaihtoehtojen suhteen. CMI:n ovea taitaa olla enää turha mennä koputtelemaan, ja demareillekin mies on taakka, jonka ehdokkaaksi ottamista on varmaan hartaasti kirottu moneen kertaan. Vaan jospa aika parantaa haavat ja/tai Hussein pääsee edustajantyössään loistamaan ihmeellisillä kyvyillään, ja demarit huutavat hänet kuninkaaksi.
 
Johan tässä ollaan sata vuotta oltu ilman kunkkua, kun se sakuprinssi ei kevannutkaan, kuningas hussein, kuulostaa komeelta. Valtiovierailuja sitten sveduihin kallea ja silviaa morjestaan.
 
Kaunis arvio toimittajalta. Itse en olisi kovin optimistinen noiden uravaihtoehtojen suhteen. CMI:n ovea taitaa olla enää turha mennä koputtelemaan, ja demareillekin mies on taakka, jonka ehdokkaaksi ottamista on varmaan hartaasti kirottu moneen kertaan. Vaan jospa aika parantaa haavat ja/tai Hussein pääsee edustajantyössään loistamaan ihmeellisillä kyvyillään, ja demarit huutavat hänet kuninkaaksi.
Olen kiusannut demareita esittämällä heille närkästykseni tilanteesta punavihersosialistin sanankääntein :cool:. Varsin virkistävää käyttää vihollisen omia aseita heitä vastaan :LOL:. Joka tapauksessa minulle on kerrottu, että eduskuntaryhmä käsittelee tapauksen heti syysistuntokauden alkuun. Epäilenpä vahvasti, että toverituomioistuin rankaisee korkeintaan ottamalla kahvipöydästä toisen pullan pois Husseinilta.
 
Tuo CV:n vääristely on maan tapa. Siitä on nyt jäänyt lyhyellä aikaa kiinni Al-Taee ja Metoon Heidi Lindeen.

Mielestäni CV:n vääristely aloilla, joissa ei ole lakisääteisiä pätevyysvaatimuksia on vähän niin ja näin.
Itse näkisin tämän taeen cv-asian ihan rehellisenä kämminä jossa linkedinin päivittäminen on unohdettu sillä hetkellä kun on päästy ns. Oman alan hommiin.

Jos hän olisi käyttänyt toista tutkintoaan muissa paikoissa kuten eduskunnan cv:ssä, olisi asia toisin, mutta tätä hän ei ilmeisesti ole muualla tehnyt
 
Itse näkisin tämän taeen cv-asian ihan rehellisenä kämminä jossa linkedinin päivittäminen on unohdettu sillä hetkellä kun on päästy ns. Oman alan hommiin.
Jos päivittäminen unohtuu, niin kuinka sinne ylimääräinen tutkinto ilmestyy? Toisin päin ymmärtäisin, yksi tutkinto jää ilmoittamatta.

Mielestäni kuvaavaa on, että kasvaminen ihmisenä ja muuttuminen uudeksi tapahtui sen jälkeen, kun ensin yritettiin valehdella törkykirjoituksia jonkun muun tekemiksi. Sitten kun siitä valheesta jäi kiinni niin, ettei enää voinut selittää, tapahtui ihmeparantuminen - vanha kiihkoilija haihtui kuin taikaiskusta ilmaan ja jäi historiaan.

Ihminen kasvaa ja muuttuu muutamien tuntien ja päivien aikana, uskoo kuka tahtoo.

Suomalaiset kyllä uskovat. Sanotaan, että huijarit pystyvät huijaamaan älykkäitä ihmisiä helposti. Näillä on kyky selittää asiat itselleen ja tarpeen vaatiessa keksiä pätevät selitykset tarinan puutteellisuuksiin ja epäjohdonmukaisuuksiin.

Juuri niin näyttää nyt käyneen.
 
Itse näkisin tämän taeen cv-asian ihan rehellisenä kämminä jossa linkedinin päivittäminen on unohdettu sillä hetkellä kun on päästy ns. Oman alan hommiin.

Jos hän olisi käyttänyt toista tutkintoaan muissa paikoissa kuten eduskunnan cv:ssä, olisi asia toisin, mutta tätä hän ei ilmeisesti ole muualla tehnyt

Toisilla sanoilla mitä kokeilin sanoa
 
Jos päivittäminen unohtuu, niin kuinka sinne ylimääräinen tutkinto ilmestyy? Toisin päin ymmärtäisin, yksi tutkinto jää ilmoittamatta.
Hänhän ilmoitti että oli päässyt toiseen koulutusohjelmaan ja ehti myös opiskella vuoden verran tuossa linjassa. Tämän toisen tutkinnon opinnot siis loppuivat kun hän sai cmi:ltä työpaikan.
LinkedIn ei mahdollistanut ainakaan tuona aikana koulutuksen tägäämistä keskeneräisenä, koska itse opiskelin myös samaan aikaan ja linkedinissä ilmoitin koulutuksen arvioidun keston about samalla tavalla kuin herra taee.
 
Hussein ei oo tehnyt tai sanonut mitään väärää !! Minä uskon häntä ja ja tuota nii !! Pää pois perseestä. Anteeksi
 
Back
Top