Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
noska kirjoitti:Käytätkö sitä perinteistä harmaata kun nykyään jo Suomestakin asaa sitä monessa värissä ja monen valmistajan versioina?
Oletko muuten huomannut eroja eri valmistajien tuotteissa?
Rajasissi kirjoitti:Itsellä on repussa mukana Gorilla teippiä. Se on parasta mitä olen Suomesta helposti löytänyt.
Oikea MilSpec "100Mph" teippi joka on vihreää olisi mielestäni vielä parempaa juuri tuon värin takia, mutta sitä ei oikein helposti mistään saa hankittua.
on muuten aivan surkeaa tavaraa. Tuota samaa saat ostettua apteekeistakin. värit haalistuu päivässä pois. Ainut mihin olen tuota käyttänyt niin omien aseiden merkkaamiseen jos paljon samanlaisiaHintatietoinen reserviläisen kannattaa tarkastaa XXL:n eräosasto.
Esimerkiksi woodland kuvioista ja valkoista naamiokäärettä myydään kaksi euroa rulla!
![]()
Kyseessä ei ole teippi vaan kääre tarttuu vain itseensä.
Nyt ei hat hattien tarvitse "vetää paljaalla" aseella kertauksissa!![]()
on muuten aivan surkeaa tavaraa.
Hintatietoinen reserviläisen kannattaa tarkastaa XXL:n eräosasto.
Esimerkiksi woodland kuvioista ja valkoista naamiokäärettä myydään kaksi euroa rulla!
![]()
Kyseessä ei ole teippi vaan kääre tarttuu vain itseensä.
Nyt ei hat hattien tarvitse "vetää paljaalla" aseella kertauksissa!![]()
Joo, tuo lekasta ostettu oli ainakin tosi huonoa. Pitää ehkä kokeilla myöhemmin jotain muuta valmistajaa.Mää olen jetsulleen tuolla, tai ainakin täsmälleen saman näköisellä, teipannut oman aseeni vaimentimen. Hillitsee mukavasti lämpöväreilyä, ja lisäksi loppui se pieni helinä jota vaimennin aiemmin piti risuihin osuessaan.
Se on totta että värit haalistuvat iän myötä jonkin verran.
Ostin omani Varuste.netistä ja hinta oli yli tuplat per rulla XXL:ään verrattuna.
Camoformin naamiositeet ovat hyvää tavaraa, väritkin tuntuvat kestävän hyvin pitkään.
Noissa halpiskääreissä on se juttu, että ovat kaikki vain hassuilla väreillä printattua halvinta joustosidettä mitä löytyy. Camoform tekee noita vähän enemmän rakkaudella ja ihan sotilaskäyttöön, näissä värit ainakin pysyvät hyvin.
Halpiskääre voi myös yllättää loistamalla kuin majakka VV:n läpi katsottuna, tuo Mil-Tecin tekele ei tätä tosin tee vaikka piiskantahtiin riisipalkalla punotaankin.