Tietovuoto

Yhteiskunnan läpinäkyvyydessä on tärkeintä, että kaikki näkyy rajan taakse?
Kuka sanoo että kaiken tarvitsee näkyä rajan taakse ? Kyllä ne siellä rajan takana tietävät tasan tarkkaan meidän tekemistä ilman iltalehden tietovuotoa. Tyhmää kansaa on johtaa joten tietojen pimitys kohdistuu vain kansaan. Ihan oikeasti, kyllä suomen kansaa viedään kuin märkää rättiä koko ajan suomalaisessa lehdistössä.
 
Tässähän mennyt näin : Joku on saanut paperit käteensä ja ajatellut: tämä on tärkeää ja kansalaisten pitää saada tietää tästä. Minä riskeeraan tämän takia oman urani jotta kansalaiset saavat tietää näistä sopimuksista Naton kanssa.

No missä tämä tiedon Robin Hood lymyää?
Ei kun rinta rottingilla kertomaan, että taisteli kansan puolesta, pahoja tiedon salaajia vastaan.

Paska puheita sanon minä. Tässä käytetään maanpuolustusta puoluepolitiikan tekemiseen.
Olen melko varma, että jos tämä petturi saadaan kiinni, paljastuu hänen olevan joku "tiedostava" yksilö joka vastustaa yhteiskunnan väkivaltakoneistoa, tai vihreä ja pehmeä, tai vasemmiston edustaja.
Kun sitten aletaan käymään oikeutta alkaa hirveä vinkuminen kuinka kyse ei ollut pahasta asiasta.
Nyt on syytä lähettää viesti, maanpuolustuksen salaus on iso ja tärkeä asia ja siitä tulee penalttia kun asian kanssa hölmöilee.
 
Jos kansanedustajia on 200 niin ei yksi tai kaksi vuoda kaikkea rutiinilla naapuriin, vaan 10-20. Ja yksikin riittäisi.

Ihmettelen vieläkin sitä, että kukaan ei kertonut puna-armeijalle, että Suomi tiesi Tali-Ihantalan hyökkäysaikeesta. Aivan loistava salassapito, vaikka oli mobilisoitu valtava maa- ja ilma-armeija.
 
Jos kansanedustajia on 200 niin ei yksi tai kaksi vuoda kaikkea rutiinilla naapuriin, vaan 10-20. Ja yksikin riittäisi.

Ihmettelen vieläkin sitä, että kukaan ei kertonut puna-armeijalle, että Suomi tiesi Tali-Ihantalan hyökkäysaikeesta. Aivan loistava salassapito, vaikka oli mobilisoitu valtava maa- ja ilma-armeija.

Ei olleet nämä yrttiahot siellä.
 
Jyrki88 olisiko sen aikaisella oikeuskäytännöllä ollut vaikutusta;)
Veikkaisin, että päätyminen teloitukomppaniaan eteen saisi nämä nykyiset vuotajat harkitsemaan tätä "pakottavaa tarvetta" paljastaa asioita.
 
Back
Top