5900GLX
Alikersantti
Nehän meinaa ihan tosissaan alkaa vääntämään.. Tämähän on niinku jostakin sketsistäVääntö jatkuu. Kosti on minun(kin) suosikkini vatnikeista, tai miksi häntä nyt pitäisikään luonnehtia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nehän meinaa ihan tosissaan alkaa vääntämään.. Tämähän on niinku jostakin sketsistäVääntö jatkuu. Kosti on minun(kin) suosikkini vatnikeista, tai miksi häntä nyt pitäisikään luonnehtia.
En yleensä katso tämän sortin tyyppien lähetyksiä, mutta taidan tehdä huomenna poikkeuksen. Ihan vaan siksi, että se aiheuttaa kylmää hikeä jAnus Putkosen ja Bätmannin suuntaan, kun näkevät, montako katsojaa tuolla paljastuslähetyksellä on. Ja kuka tietää, mitä mielenkiintoista sontaa sieltä heivataan Anuksen ja Bätmannin niskaan. Popparit esiin!Nehän meinaa ihan tosissaan alkaa vääntämään.. Tämähän on niinku jostakin sketsistä
Anteeksi useampi editointi:
Nyt alkoi Fennogate, ei muuta kuin katsomaan, mutta älkää herranjumala vain selvinpäin!
HilpeääAnteeksi useampi editointi:
Nyt alkoi Fennogate, ei muuta kuin katsomaan, mutta älkää herranjumala vain selvinpäin!
Desantin uusin video, ei näitä kyllä jaksa katsoa..
Kosti on jo tehnyt Pietarissa rikosilmoituksen Anuksesta. Anus vissiin tehnyt saman Moskovassa. Tapelkaa lapset, saatte mahorkkaa..
Mutta on toikin aika menoa; Kosti ja pari naista järkkää tavara-avustusta Donetskiin/Luhanskiin, pakkaa laatikot bussin kyytiin ilman mitään listaa tai selvitystä tullille. Tietenkin kertomatta kenellekkään yhtään mitään. Sitten ihmetellään kun tullissa vähän kestää, joku tavaralista löytyy mutta niitä on vain yksi kappale joka jää Suomen tullille ja tietysti Venäjän tullikin haluaisi samanlaisen mutta kun ei oo... ja taas odotellaan..
"Vuosien kokemus matkojen järjestämisestä." No, voihan tuota elämysmatkaksikin kutsua, joten ehkä totta. Minä taitaisin valita jonkun toisen matkanjärjestäjän...