Rukosilmotuksua
Siis rukouilmoituksiako?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rukosilmotuksua
Vai venäläiset siirtymässä pyhyyden seuraavalle asteelle rukoilemaan tuksua?Rukosilmotuksua
Siis rukouilmoituksiako?
Hiukan pelkään, että A-olutkin olisi liian mietoa. Venäläinen vodka ehkä auttaisi, jos ei aaltopituudelle pääsemiseen, niin ainakin unohtamaan tiltujen houreetNäiden tiltujen seuraaminen on kyllä omalla tavalla viihdyttävää. Katsoin juuri äsken SUUREN nato keskustelu 2.0:n. Täytyy myöntää että ihan selvinpäin ei huumoria ymmärrä, mutta parin lasin jälkeen käy kyllä hyvästä viihteestä
Sen verran sakeaa huttua oli, että sääliksi käy niitä jotka oikeasti elävät tätä todellisuutta.
Mitähän pitäisi vetää että pääsisi ihan tosissaan samalle aaltopituudelle? Perus keskari ei toimi!
Nämä pitäisi saada Putoukseen mukaan. Ovat täysin valmiita hahmokisaan...Janus vs. Kosti-show lyö kevyesti kaiken television viihdetarjonnan.
Anukselle voisi suositella samanlaista lähtölaukausta kuin aatulle...Kosti petti ja kusetti rahat. Mutta Anus itse johtaa seuraavan turistimatkan hehkeään Murmanskiin.
Eikö Anus uskalla tulla suomen puolelle?Kosti petti ja kusetti rahat. Mutta Anus itse johtaa seuraavan turistimatkan hehkeään Murmanskiin.
Anukselle voisi suositella samanlaista lähtölaukausta kuin aatulle...
Vouti varmaan odottamassa.Eikö Anus uskalla tulla suomen puolelle?
Eikö Anus uskalla tulla suomen puolelle?
Tästäkö se on nimen ottanut?Kosti petti ja kusetti rahat. Mutta Anus itse johtaa seuraavan turistimatkan hehkeään Murmanskiin.