Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sen voisi muiluttaa sinne
Alkaa olla ano-moodissa.
Olen hämmennys, eikös ohjusten lento kestä ihan saman verran molempiin suuntiin? Eikä ryssälässä ole kuin kaksi oikeasti pommittamisen arvoista kohdetta, joista moskova yksin jo riittää?
Minua ei niinkään huoleta kyseiset herrat itse, vaan ne ihmiset, jotka heille antaa huomiota.Eikö noita malisia ja putkosia voisi lopettaa samalla tavalla kuin sairaita eläimiä lopetetaan..?
Turtiaisen maailmassa ohjukset voivat lentää vain yhteen suuntaan. Joskus aiemmin hän ennusteli ydinräjähdyksen aiheuttamaa vedenpaisumusta, joka hukuttaisi koko syntisen Etelä- Suomen. Hän hahmotteli korkeuskäyristä tuota tuhoaluetta, ja jostain syystä vesi olisi kyllä vyörynyt korkealle Suomen sisämaahan, mutta jättänyt mm. alavalle suolle rakennetun Pietarin rauhaan. Mutta luonnonlait ovat ihmeellisiä, ja Turtiaisen tutkiva katse löytää sellaista, mitä tiedemaailma ei tunne.Ex-kansanedustaja Turtiainen tutkii ryssän ohjusten lentoratoja ja varmasti lahkeessa elin jöpöttää semikovana. Kyllä nyt NATO-Suomi saa käkättimeen kun alkaa ryssän ihmeaseet lentämään. Ja NATO-esikunnasta haaveileva syntinen Mikkeli tulee saamaan osansa.
Sitä mää vaa ihmettelen, että miksi se vesi ei valu maailman reunalta alas.Turtiaisen maailmassa ohjukset voivat lentää vain yhteen suuntaan. Joskus aiemmin hän ennusteli ydinräjähdyksen aiheuttamaa vedenpaisumusta, joka hukuttaisi koko syntisen Etelä- Suomen. Hän hahmotteli korkeuskäyristä tuota tuhoaluetta, ja jostain syystä vesi olisi kyllä vyörynyt korkealle Suomen sisämaahan, mutta jättänyt mm. alavalle suolle rakennetun Pietarin rauhaan. Mutta luonnonlait ovat ihmeellisiä, ja Turtiaisen tutkiva katse löytää sellaista, mitä tiedemaailma ei tunne.
Ex-kansanedustaja Turtiainen tutkii ryssän ohjusten lentoratoja ja varmasti lahkeessa elin jöpöttää semikovana. Kyllä nyt NATO-Suomi saa käkättimeen kun alkaa ryssän ihmeaseet lentämään. Ja NATO-esikunnasta haaveileva syntinen Mikkeli tulee saamaan osansa.
"It's not waterboarding if you use diesel."Minua ei niinkään huoleta kyseiset herrat itse, vaan ne ihmiset, jotka heille antaa huomiota.
Jossain lähteessä luki, että vartiossa olisi koulutettuja pingviinejä.Koska se mitä se me ajatellaan etelänapamantereena onkin itse asiassa maailman reunalla kiertävä jääalue, jonne ei sivulliset pääse, koska sitä vartioi sotilaat.
Tuo on yksi vaihtoehto. Toinen on Turtiaisen mainitsema taivaankupu. Kuvun reunat ovat tiiviisti maaplättyä vasten, että vesi ei pääse falskaamaan.Koska se mitä se me ajatellaan etelänapamantereena onkin itse asiassa maailman reunalla kiertävä jääalue, jonne ei sivulliset pääse, koska sitä vartioi sotilaat.
Katso liite: 109488
Taitaa olla kohta tahdon vastaisessa hoidossa suljetulla osastolla...Taitaa olla aika alkaa tekemään huoli-ilmoituksia Malisesta. Tuo mies on sataprosenttisen varmasti hoidon tarpeessa.