Tiltujen piipitykset. (Bäckman, Putkonen, Tankki-Leena et al.)

Venäjän kielessä on kuulemma sanonta "kahdella tuolella istuminen", tai siis että se on mahdotonta. (ref Toni Stenströmin haastattelu Puheenaihe-podcastissa, jakso 558).

Kummallakohan tuolilla mahtaa Kimmo Kiljunen tahi Maria Guzenina, tahi muut idän ymmärtäjät istua?
Tähän olisi mukava saada vastaus jossain haastattelussa.

Venäjän kielessä on kuulemma sanonta "kahdella tuolella istuminen", tai siis että se on mahdotonta. (ref Toni Stenströmin haastattelu Puheenaihe-podcastissa, jakso 558).

Kummallakohan tuolilla mahtaa Kimmo Kiljunen tahi Maria Guzenina, tahi muut idän ymmärtäjät istua?
Tähän olisi mukava saada vastaus jossain haastattelussa.
Käy kun päämajassa Mikkelissa ... Muuan eversti Bruncrona oli tavattoman lihava mies... Kysy sitte jossain esittelyssä tuolia alleen, kun ei jalat pitänny....Marski joviaalina miehenä vastas ruotsiksi "ota kaks." ... Siitä sitten vaan kahdella tuolilla istujat tuolileikkiin, joku jää ilman ;)

ps. Bruncrona ajeli kuullemma "virkamatkat" polkupyörällä päämajaan ja paikalliset pikkuskidit aina vahtas, kestääkö se fillari tänäänkin, josta mieleen tuli...Kun olin ite pikkuskidi, niin PU:lla oli fillari siinä esikunnan päädyssä... Otetaan sitte minä ja kaveri... tuubi sitä vanhaa hyvää intin kenkälankkia ja se päivystävän fillarin satula... Siinä kyllä luutnatti Halisen saapashousut mustu, nauratti niin, ettei meinannu karkuun päästä juoksemaan :D

Viimeksi muokattu:
”Johan Bäckman says he is ready to fight for Syria if nessessary”.

GeVbgI7XUAA969U

FBI tuhosi näyttelijän uran.

– FBI:n valheelliset syytökset ruokkivat tuhansia artikkeleita, joissa väitetään minun terrorisoivan toimittajia ja olevan yhteydessä mafiaan. Tällaiset provosoivat syytökset pelottavat studion johtajia ja riippumattomia tuottajia, ja lopettavat lopulta heidän uransa, Seagal sanoi vuonna 2007.

Seagal on nyt kymmenisen vuoden ajan veljeillyt Vladimir Putinin kanssa, ja onpa hänelle myönnetty myös Venäjän kansalaisuus, joten voisi ajatella, että mies itse torpedoi kaikki tulevaisuudennäkymänsä.

FBI tuhosi näyttelijän uran.

– FBI:n valheelliset syytökset ruokkivat tuhansia artikkeleita, joissa väitetään minun terrorisoivan toimittajia ja olevan yhteydessä mafiaan. Tällaiset provosoivat syytökset pelottavat studion johtajia ja riippumattomia tuottajia, ja lopettavat lopulta heidän uransa, Seagal sanoi vuonna 2007.

Seagal on nyt kymmenisen vuoden ajan veljeillyt Vladimir Putinin kanssa, ja onpa hänelle myönnetty myös Venäjän kansalaisuus, joten voisi ajatella, että mies itse torpedoi kaikki tulevaisuudennäkymänsä.
Luulis jostai neukkuelokuvasta löytyvän rooli, vai eikö kestä niiden jatkuvaa sadetta.

Steve Tsiguli vaan nimeksi ja kaahailuleffaa vaan väsäämään. :D
Aikoinaan just ennen neukkulan hajoamista oltiin duunissa vennäällä... Vähän syvemmällä... Junalla piti kotosuomeen tulla lomille, mut joku kaasuputki lojahti just sillon radan vieressä ja liikenne oli seis.... (tosta joku näppärä voi haarukoida vuoden, joku 1989 vois olla lähellä)... No ei jääty odottamaan radanvarteen, vaan hommattiin auto ja lähtiin kohti suomea... Sitte ihan jossain rajan lähellä Olginossa tai jossain hyppäs auton eteen paikallinen Steve Tsigulin... Myö luultiin että nyt kyl lähtee vähintään henki ja huonommassa tilanteessa viel kamatkin, ku maan tilanne alko jo oleen vähän semmonen....Sillä oli kaik naamiovärit naamalla ja vehkeissä... Se sitte koputti semmosella vesurin kokosella veittellä auton sivulasiin... Myö nenä valkosena klasi avattiin.... Tää siinä sitte sano ettei tästä juur nyt pääse ajamaan... Jos hetken odotatte, ni sitte... He kuvaa tässä toimintaelokuvan kohtausta....

Seagaliahan on jo vanhastaan kommentoitu mm. termein ”Puupökkelö” ja ”Kummitusjunan kuljettaja”.

Noihin kun yhdistää vähän ryssän taide-/kärsimysaspektia, jossa vettä/lunta/räntää/ydinjätettä tms sataa kuin venäläisessä elokuvassa, maatuskat itkee ja Siperia jäätyy, niin kyllä noilla jo paremman korean teatterit täyttää.

Seagaliahan on jo vanhastaan kommentoitu mm. termein ”Puupökkelö” ja ”Kummitusjunan kuljettaja”.

Noihin kun yhdistää vähän ryssän taide-/kärsimysaspektia, jossa vettä/lunta/räntää/ydinjätettä tms sataa kuin venäläisessä elokuvassa, maatuskat itkee ja Siperia jäätyy, niin kyllä noilla jo paremman korean teatterit täyttää.
Se voisi ottaa päkmannin kaveriksi vilmiin kun ovat samankokoisia, ruskiversio meal team sixistä

Back