Tiltujen piipitykset. (Bäckman, Putkonen, Tankki-Leena et al.)

Rivit harvenee.

GgiYJNiWsAAswmF

Viimeksi muokattu:
Sakeuden liiton aluevaaliehdokas. Tyyppi sai kenkää persuista ryssämielisyytensä takia. Sössöttää tässä miten Suomi on merirosvo kun pysäyttelee ryssän tankkereita. Puolustusbudjetti on aivan liian iso. Ollaan jenkkien osavaltio. Persusisäministeri rikkoo perustuslakia kun itärajaa pidetään kiinni.

Väyrynen selittää miten hän on koko ajan ollut vain ja ainoastaan ukrainalaisten puolella. Perinteistä Paavoa. Ensin uhriudutaan siitä miten häntä syytellään ryssän kätyriksi. Ja heti perään luento siitä, miten Ukraina käytännössä kuuluu ja miten sen tulisi kuulua ryssän etupiiriin.

Yleinen on ollut se loanheittäjien valheellinen väite, että olisin ollut Ukrainan sodassa ”puolueellinen”, että olisin ollut ”Venäjän puolella”.

On myönnettävä, että olen ollut ”puolueellinen”.

Olen ollut rauhan puolella.

Yritin omalta pieneltä osaltani estää sodan syttymisen. Olen pyrkinyt vaikuttamaan siihen, että taisteluissa saataisiin aikaan tulitauko ja aselepo. Olen pyrkinyt edistämään kestävää rauhanratkaisua.

Olen ollut ”puolueellinen” myös siinä suhteessa, että olen aina ollut ukrainalaisten puolella, kaikkien ukrainalaisten puolella.

Ukraina voisi peruuttaa hakemuksensa liittyä Naton jäseneksi.

Hakemuksen peruuttaminen antaisi uusia mahdollisuuksia Ukrainan kriisin ratkaisemiseen. Sotatoimet voisivat päättyä. Neuvotteluissa olisi mahdollista sopia kaikkien osapuolten kesken ratkaisuista, joilla Ukraina voisi olla hyvässä yhteistyössä sekä EU-maiden, Yhdysvaltojen että Venäjän kanssa.

Väyrynen selittää miten hän on koko ajan ollut vain ja ainoastaan ukrainalaisten puolella. Perinteistä Paavoa. Ensin uhriudutaan siitä miten häntä syytellään ryssän kätyriksi. Ja heti perään luento siitä, miten Ukraina käytännössä kuuluu ja miten sen tulisi kuulua ryssän etupiiriin.

Yleinen on ollut se loanheittäjien valheellinen väite, että olisin ollut Ukrainan sodassa ”puolueellinen”, että olisin ollut ”Venäjän puolella”.

On myönnettävä, että olen ollut ”puolueellinen”.

Olen ollut rauhan puolella.

Yritin omalta pieneltä osaltani estää sodan syttymisen. Olen pyrkinyt vaikuttamaan siihen, että taisteluissa saataisiin aikaan tulitauko ja aselepo. Olen pyrkinyt edistämään kestävää rauhanratkaisua.

Olen ollut ”puolueellinen” myös siinä suhteessa, että olen aina ollut ukrainalaisten puolella, kaikkien ukrainalaisten puolella.

Ukraina voisi peruuttaa hakemuksensa liittyä Naton jäseneksi.

Hakemuksen peruuttaminen antaisi uusia mahdollisuuksia Ukrainan kriisin ratkaisemiseen. Sotatoimet voisivat päättyä. Neuvotteluissa olisi mahdollista sopia kaikkien osapuolten kesken ratkaisuista, joilla Ukraina voisi olla hyvässä yhteistyössä sekä EU-maiden, Yhdysvaltojen että Venäjän kanssa.
No näinhän se Putinkin sanoo.

On kyllä raivostuttava käppänä tää ukko. Suomen viranomaiset eivät osaa yhtään mitään kun tämän Eagle S:n pysäyttivät kansainvälisellä merialueella ja käskivät siirtymään Suomen aluevesille. Tällä ukolla on vakiokaava. Esittää olevansa neutraali tarkastelija, joka vain esittää kysymyksiä. Mutta millään tavoin ukko ei pyri esittämään minkään sortin ratkaisuja. Märehtii ainoastaan ongelmia. Valittaa viranomaisten kädettömyyttä ja surkeutta kun eivät kerran mitään osaa.

Back