Tiltujen piipitykset. (Bäckman, Putkonen, Tankki-Leena et al.)

Eipä ihme tuo Z-Studion deletoiminen Youtubesta, kelasin itsekin pari kertaa antaa ilmi tuon paskan. Esim. "tuttu ja turvallinen" Tankki-Mummo Leena Hietanen fantasioi useampaan kertaan suomalaisten poliitikkojen joukkomurhaamisella. Ideana olisi sitten ollut koristella kaiketi näillä kalmoilla Mannerheimintien lyhtypylväät tjsp.

Samalla harmittaa hieman: huumoriarvoa noilla lähetyksillä oli ja itse käytin noita seuratakseni vähän että missä menee suomenkielinen R-propagandan pimein osasto. Kuitenkin loppupeleissä parempi näin.

Toki tuo persereikäjoukko uuden alustan ulosteelleen löytää ja niinikään myös oma sontakärpäslaumansa sen tykö.

Eipä ihme tuo Z-Studion deletoiminen Youtubesta, kelasin itsekin pari kertaa antaa ilmi tuon paskan. Esim. "tuttu ja turvallinen" Tankki-Mummo Leena Hietanen fantasioi useampaan kertaan suomalaisten poliitikkojen joukkomurhaamisella. Ideana olisi sitten ollut koristella kaiketi näillä kalmoilla Mannerheimintien lyhtypylväät tjsp.

Samalla harmittaa hieman: huumoriarvoa noilla lähetyksillä oli ja itse käytin noita seuratakseni vähän että missä menee suomenkielinen R-propagandan pimein osasto. Kuitenkin loppupeleissä parempi näin.

Toki tuo persereikäjoukko uuden alustan ulosteelleen löytää ja niinikään myös oma sontakärpäslaumansa sen tykö.
Z-studiossa oli kaupan kaikenlaisia hienoja oheistuotteita. Esimerkiksi venäläistä Z-turvapuhelinta olisi ollut hieno päästä kokeilemaan. Todennäköisesti tooodella turvallinen puhelin.

Putkelon Z-marketti räjähti.

Gg7-Lr9XwAAGgAo

Väyrynen selittää miten hän on koko ajan ollut vain ja ainoastaan ukrainalaisten puolella. Perinteistä Paavoa. Ensin uhriudutaan siitä miten häntä syytellään ryssän kätyriksi. Ja heti perään luento siitä, miten Ukraina käytännössä kuuluu ja miten sen tulisi kuulua ryssän etupiiriin.

Yleinen on ollut se loanheittäjien valheellinen väite, että olisin ollut Ukrainan sodassa ”puolueellinen”, että olisin ollut ”Venäjän puolella”.

On myönnettävä, että olen ollut ”puolueellinen”.

Olen ollut rauhan puolella.

Yritin omalta pieneltä osaltani estää sodan syttymisen. Olen pyrkinyt vaikuttamaan siihen, että taisteluissa saataisiin aikaan tulitauko ja aselepo. Olen pyrkinyt edistämään kestävää rauhanratkaisua.

Olen ollut ”puolueellinen” myös siinä suhteessa, että olen aina ollut ukrainalaisten puolella, kaikkien ukrainalaisten puolella.

Ukraina voisi peruuttaa hakemuksensa liittyä Naton jäseneksi.

Hakemuksen peruuttaminen antaisi uusia mahdollisuuksia Ukrainan kriisin ratkaisemiseen. Sotatoimet voisivat päättyä. Neuvotteluissa olisi mahdollista sopia kaikkien osapuolten kesken ratkaisuista, joilla Ukraina voisi olla hyvässä yhteistyössä sekä EU-maiden, Yhdysvaltojen että Venäjän kanssa.
Toveri Pavelin YYA-psykoosi on edennyt terminaalivaiheeseen, kun hän kirjoittaa blogissaan siitä, miten hän lainasi kirjassaan blogiaan, jossa hän referoi mm. aikaisempaa kirjaansa, mikä kertoo siitä, mistä hän kirjoitti edellisessä blogissaan, kun hän...

Pavel osaa tehdä niin nohevia kehäpäätelmiä, että vakuuttuu niistä itsekin! Ainoastaan kerran hän luuli olleensa väärässä kunnes huomasi erehtyneensä!

Jos Pavel Pillerinpyörittäjä pyörittelisi vain omia lantapallojaan, niin kyseessä olisi vain säälittävä vanha ukko. Mutta ryssän sontapallojen pyörittelijää kohtaan on vaikea tuntea minkäänlaista sympatiaa, oli sitten kyseessä minkälainen MT-tapaus tahansa.

Onhan se todella harmi ja sääli kun Suomi ei ole enää rauhaa rakastava puolueeton pohjoismaa. Sotarikollinen Putlerkaan ei halua enää käyttää Suomea tapaamis- ja neuvottelupaikkana.

Back