Eikös Kimillä pitänyt rahaa olla, joten miksi nyt turhaan kokemattomia halajaa... Kyllä mä hommaisin parasta mihin on varaa, tai ehkä Kimikin tekee niin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eikös Kimillä pitänyt rahaa olla, joten miksi nyt turhaan kokemattomia halajaa... Kyllä mä hommaisin parasta mihin on varaa, tai ehkä Kimikin tekee niin...
Saanut kai jonkinverran takavarikoitua omaisuutta takaisin oikeusprosessien hoitamista varten Uudessa-seelannissa, mutta muuten taitaa joku muu rahoittaa hänet...Eikös Kimillä pitänyt rahaa olla, joten miksi nyt turhaan kokemattomia halajaa... Kyllä mä hommaisin parasta mihin on varaa, tai ehkä Kimikin tekee niin...
No joo, mutta mä vähän "kettuilin" Kimille, kun oon hänen touhujaan sivusilmällä seurannut uutisista. Että aika turhaa hommata joku "oikeusavustaja" kun Suomen korvaukset kattaa ehkä puolet sen palkkioista... Kun täällä toi kunnianloukkaus, tai slander, on vähän pienesti arvostettu...Saanut kai jonkinverran takavarikoitua omaisuutta takaisin oikeusprosessien hoitamista varten Uudessa-seelannissa, mutta muuten taitaa joku muu rahoittaa hänet...
Kim Dotcomilla on karkoitusprosessi vielä kesken, odottaa ilmeisesti oikeusministerin päätöstä, josta voi vielä valittaa. Mahdollisesti kestää vielä 3-5 vuotta ennen lopullista päätöstä.
2 make deal, leaving just Kim Dotcom facing US extradition
Two men charged by U.S. prosecutors with racketeering and other crimes for their involvement in the once wildly popular file-sharing website Megaupload say they have reached a deal that will see them avoid being extradited to the U.S. in exchange for facing charges in New Zealand.apnews.com
Tämmöinen löytyy, jos kiinnostaa taustalle kyhätyn yhdistyksen tiedotMutta mikä ihme piipitys tämä on?
Kirjoittavat kovasti paskaa. Oikein isosti ja haisevasti pipittavat.Naapuriseuran Sanomat
naapuriseura.fi
Virallisen ulkopoliitikan kanssa ovat eri linjalla, eivät tuomitse Ukrainan sota..siellä on yksi kenties arvostettu (?) toimittaja Suomen Kuvalehdesta. Suunnitelevat tapaamista fasisti-ryssien lähetystön tapaamista.
???
Hyvä kommenti siellä:Tämmöinen löytyy, jos kiinnostaa taustalle kyhätyn yhdistyksen tiedot
Mutta tässä tiivistetysti
Kömpelöä propagandaa toimittaja Mauno Saarelta: ”Vasili kuiskaa Punaiselta torilta” | Uusi Suomi Puheenvuoro
Aikaisemmin arvostettu ja kunnioitettavan uran mediassa tehnyt Mauno Saari osaa yllättää. Saaren perustama Naapuriseura on tyylipuhdas Kremlin propagandaviritys ja nyt Saari ilmoittaa…puheenvuoro.uusisuomi.fi
Tiede- ja kulttuurikeskuksen rahat taisi mennä jäihin kuun alussa. Nordea ainakin ilmoitti jäädytyksestä.Hytönen on jatkanyt muutamaan otteeseen tästä uudesta propaganda julkaisusta, tässä viimeisin.
Saimmeko ”uuden” MV-lehden Suomeen? | Uusi Suomi Puheenvuoro
puheenvuoro.uusisuomi.fi
Tuolta nousee esiin "ensi kuussa seura järjestää Venäjän tiede – ja kulttuurikeskuksessa Helsingissä tilaisuuden, jossa ilmeisesti kunniavieraana ja pääpuhujana on Venäjän suurlähettiläs Pavel Kuznetsov.". Eli kyllä tämä pulju on hyvä pitää tutkassa.
Eikös tuossa ketjussa pohdittu, että taitaa olla valeuutinenMikähän suurlähetystön funktio on jos se ei tee "isäntämaan" kanssa yhteistyötä ja on lisäksi avoimesti vihamielinen? Lisää vettä myllyyn ja henkilöstöä ei toivottujen- listalle.
Tuo kääntäjän kautta vedetty linkki:Eikös tuossa ketjussa pohdittu, että taitaa olla valeuutinen
Jokos on somessa kuulunut tiltujen ulinaa Zelenskyin vierailun johdosta?