Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vehamala kirjoitti:...
Sielläkin mukana oli tämä kohtalaisen kuuluisa ressu, yli 300 kh-vrk, korvaavat mukaanlukien :idea:
Pitää nostaa hattua, siinä pitää jo aika uskollisesti kiertää eri tilaisuuksissa![]()
vehamala kirjoitti:Tulipas käytyä katsomassa puskajussien touhuja (aina pitää oppia uutta).
Sielläkin mukana oli tämä kohtalaisen kuuluisa ressu, yli 300 kh-vrk, korvaavat mukaanlukien :idea:
Pitää nostaa hattua, siinä pitää jo aika uskollisesti kiertää eri tilaisuuksissa![]()
baikal kirjoitti:Taitaa olla ressujen tornareita...:angel:vehamala kirjoitti:
baikal kirjoitti:vehamala kirjoitti:Tulipas käytyä katsomassa puskajussien touhuja (aina pitää oppia uutta).
Taitaa olla ressujen tornareita...:angel:
Jonkku kirjoitti:vehamala kirjoitti:...
Missäpäin tämä ko. harjoitus oli? Itsekin olin tuolloin vkl yksissä ja siellä oli myös tälläinen +300 vrk heppu. Hatun noston paikkahan tuo onAinakin Pk-seudulla on eräässä reserviläisyhdistyksessä näitä herrasmiehiä taitaa useampikin olla.
vehamala kirjoitti:No, sanotaanko että pk-seudulla laajasti ymmärrettynä. Ja jos tiedät millä voimalla "Boris" tässä harjoituksessa esiintyi, niin olemme olleet samassa tilaisuudessa.
Jonkku kirjoitti:Dragsvik? Itse en kurssilaisena ole, mutta viimeiselle lähiopetusjaksolle olisi tarkoitus tulla.vehamala kirjoitti:No, sanotaanko että pk-seudulla laajasti ymmärrettynä. Ja jos tiedät millä voimalla "Boris" tässä harjoituksessa esiintyi, niin olemme olleet samassa tilaisuudessa.
Jonkku kirjoitti:baikal kirjoitti:Taitaa olla ressujen tornareita...:angel:vehamala kirjoitti:
No itse olen tälläisen söörin passin nähnyt ja kyllä siihen lisälehtiä oli laitettu useampia. Tosin monet päivät olivat mpky:n kursseilta yms. saatuja korvaavia kh-päiviä. Tuskin pv poikkeaa tuosta 100 päivän maksimistaan, ainakaan kovin paljoa. Tiedä sitten onko innostuksen taustalla tuo (sauna)majurin nappuloiden houkutus, vai onko taustalla jotain syvällisempääkin.![]()