Trump -psykoosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ak.tied
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Tuo äksä-tili RadioGenoa, on Venäjän äänitorvi ja vaikuttamisen suuntaaja Eurooppaan. Vieläpä täysin avoimesti.

AfD:n malliin, RG hyödyntää retoriikassaan niitä järjettömiä poliittisia suuntauksia millä olemme omaa oksaamme sahanneet. Merkittävällä tavalla haitallisen ja kulttuuuriamme tuhoavan maahanmuuton muodossa.

Tuo äksä-tili RadioGenoa, on Venäjän äänitorvi ja vaikuttamisen suuntaaja Eurooppaan. Vieläpä täysin avoimesti.

AfD:n malliin, RG hyödyntää retoriikassaan niitä järjettömiä poliittisia suuntauksia millä olemme omaa oksaamme sahanneet. Merkittävällä tavalla haitallisen ja kulttuuuriamme tuhoavan maahanmuuton muodossa.
Olen nähnyt näitä "radio genoan" äXäyksiä koko joukon ja ne kaikki ovat liittyneet siihen millaista porukkaa ne tänne houkutellut työvoimapullan paikkaajat ovat. En tiedä miten nämä videot edistävät putlerin suurzenäjää etenkään kun se zenäjä työntää satelliittinsa avulla tänne sitä samaa sakkia ja meidän osaavat, aikuiset ja fiksut europoliitikkomme suorastaan haalivat.

Olen nähnyt näitä "radio genoan" äXäyksiä koko joukon ja ne kaikki ovat liittyneet siihen millaista porukkaa ne tänne houkutellut työvoimapullan paikkaajat ovat. En tiedä miten nämä videot edistävät putlerin suurzenäjää etenkään kun se zenäjä työntää satelliittinsa avulla tänne sitä samaa sakkia ja meidän osaavat, aikuiset ja fiksut europoliitikkomme suorastaan haalivat.
Muutaman vuoden ajan olen tuota kanavaa aika ajoin tutkaillut. Mitenkään poikkeavaa, ei ole ollut rinnastuksien tekeminen --> ensin videota valko-ihoisesta Venäjästä jossakin kivassa kontekstissa, jonka jälkeen samassa rainassa kuvaa pakolaisaaltojen riivaamilta alueilta Euroopassa. Tekstinä esim.; "which one You prefer" tai vast. Kyllä tuolla säännöllisesti Venäjä esillä on ollut positiivisesti esitettynä.

Mitään ristiriitaa ei ole siinä, että Venäjä sekä tänne pyrkii sopeutumiskelvotonta massaa tuuttaamaan, että tuota sitten propagandassaan hyödyntää.

Tarvittaessa jatkot, paremmin sopivaan ketjuun

Juttua radiogenoasta, sinänsä sopii myös tänne kun resonoi MAGAn kanssa. Muski itsekin tainut reagoida positiivisesti tuohon

Juu. Ne Genoan xksäykset ovat yleensä maahanmuuttajien väkivaltaisia perseilyja tai Euroopassa asuvien islamistien julistusta, kuinka tavoittelevat valtaa ja Euroopan muuttamista kalifikaatiksi. Kaikki luultavasti valitettavasti ihan todellista ja tapahtuvaa. Tili on kyllä zenäjälle kallellaan, mutta ei se muuta niissä useissa videoissa tapahtuvaa. Euroopan kannattaisi tehdä jotain sisäisen viidennen kolonnan kasvattamisen estämiseksi. Sen kolonnan kasvattaminen hajoittamaan Eurooppalaisia yhteiskuntua kuuluu ihan venäjän hybridisodankäyntitaktiikkaan...

Back