Trump -psykoosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ak.tied
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Huonosti koodattu sivu. Olen aiheeseen kyllä perehtynyt vuosien mittaan aika paljonkin. Hyvä lakimies löytää useimpien valtioiden valtiosäännöstä ja laeista keinoja "lailliseen" valtiokaappaukseen. Suomenkin systeemeissä on heikkoja kohtia jotka eivät ehkä vallitsevassa tilanteessa tunnu merkityksellisiltä, mutta toisenlaisissa oloissa voivat antaa vallan pienelle porukalle.

Tuo Arafat-huivi on siitä hauska vaate, että vielä 50- ja 60-luvuilla sitä käyttivät länsimaissa enimmäkseen Israelin ystävät ja tukijat. Jotenkin se vaan on vaihtunut toiselle puolelle.
Arafatista ei olisi pitänyt Lännessä tehdä sankaria, hänen glorifiointi oli itse asiassa este rauhan tekimiselle. PLO: sta oleva umpikiero mies teki paljon vahinkoa, oli KGB luomus, ja tälläistä päästetty pätemään ja tehty Oslon sopimusta.
Tämä kuvaava Oslon sopimuksesta, teksti "joko riittää?". Kuollut hevonen, sillä ajetaan..
Arafat "rauhan tekijänä" ase selkänsä takana 🙄..Kufia usein sekoitetaan arafat huiviin tietääkseni..mulla oli jossain kirjoitus erosta..

1765127886798.webp
Oslon sopimus

1765127812678.webp
Jos tuolla olisi Trumpi, niin miten olisi käynyt..Arafat rikastui valtavasti..hänen vaimolla oli paljon kiinteistöjä Euroopassa.

Back