• Yrityksellesi oma viestiketju Myy/Osta -alueelle?

    Omassa viestiketjussa voit mainostaa ja esitellä yrityksesi tuotteita oman mielesi mukaan, ota yhteyttä [email protected].

Ostetaan Tst-vyö M/85

crane

Ylipäällikkö
Legendaarinen kasivitonen tetsari hakusessa.
Tarjoa jos löytyy myytäväksi tai vinkkaa jos tiedät mistä löytäisi ostettavaksi. :salut:
 
Olisikohan MPK:lla? Olin kerran taktisen kiväärin kurssilla muistaakseni Kokkolassa, ja majoitus oli paikallisen MPK:n tiloissa. Luonnollisesti teimme maastontiedustelun ja yhdestä luokkahuoneesta löyty pari tusinaa m/85 tetsaria, ja kun olin seuran Norincolla liikenteessä, niillä suoritettiin taktinen varusteharjoitus. Onse varusmiesaikaisia muistoja parempi kampe, mutta (varmaan muiden aikalaistensa tavoin) melko raskas - mikä tosin ei tunnu Pattern 58:aa ja SLR:ää kantavalla tunnu missään :uzi:

Meni vähän tarinoinniksi, mutta jos niitä on MPK:lla ollut jo 10 v sitten, niitä voisi ehkä kysellä, että onko menossa poistoon.
 
Poistoon? Ihan perus jakokamaa ne on. En minäkään ymmärrä miksi joku sen haluaa. Sama kun kysyisi että löytyykö ydinjätettä omalle tontille. Sorry of topic. Onnea etsintään.
 
Sori kun osallistun myös jaaritteluun ostoilmossa, mutta lähinnä fiilistelyarvoa ja retroarvoahan noilla on.
Itseltä löytyy kyseinen tetsari (en myy) jonka ostin aikoinaan keräilijältä jolle tuo oli aikoinaan valmistajalta päätynyt.

Onhan tuo nopea pukea ja riisua ja ajaa asiansa kun säätää sen omalle kropalle sopivaksi. Niin ja kestävä.
Modulaarisuus on vain vähän mitä on ja jos on paljon kannettavaa niin ei välttämättä paras. Mutta olen omaani modannut hieman ottamalla taskuja pois, siirtelemällä ja laittamalla erilaiset taskut takapuolelle. Ei toki mitään pysyviä modauksia, pois se minusta.
 
Up,up!
Löytyykö ja löytyykö halukkuutta myydä?
 
Eikö ne myy myös PV ylijäämää!? Vai onko toi joku sellanen tuote mitä eivät ota valikoimiin?
Myyvät käytöstä poistettuja tavaraa, myös välillä käyttökelvottomaksi tulleita kappaleita. M/85 varusteet on vielä puolustusvoimien varastoissa, sama juttu edeltävällä tetsarilla jota et kanssa löydä mistään ostettavaksi.
 
Ei mee tasan onnenlahjat, minun jälkeen tänne ilmoituksen samasta tuotteesta on saanut ostettua ja mie nuolen näppejäni.
Täytyy siis päivittää ilmoitusta,
ELI OSTAN,OSTAN, OSTAN!!
 
Uppista, uppista eli ostoilmoitusta ylös.
Ostan ja maksan!
Ei pitäisi vittuilla, sillä ymmärrän hyvin tuskasi. Silti ketjun luettuani mieleeni kohosi tahtomattani ajatus: "I'm not gay, but Tst-vyö M/85 ON Tst-vyö M/85!" :p

Sori.
 
Ei pitäisi vittuilla, sillä ymmärrän hyvin tuskasi. Silti ketjun luettuani mieleeni kohosi tahtomattani ajatus: "I'm not gay, but Tst-vyö M/85 ON Tst-vyö M/85!" :p

Sori.
Ei mitään, tuli itelläki taas kh:ssa sitä romua päällä kannettua mieleen, että minkä helvetin takia mie sitä edes haluan. Mutta M/85 ON M/85 :LOL:
 
Aivan mahtava valinta ! Tuon kun kiskaise päälle ilman paitaa ja hankkii alle jonkun kopukan niin siinä on Putinin ratsastus lenkit ilman paitaa pientä.
 
Back
Top