Tunnistus, analysointi ja debunk

TomTom

Ylipäällikkö
Mod
Aina välillä foorumilla tunnistetaan tai analysoidaan jokin asia hyvinkin nopeasti, minua tiedonjanoisena kiehtoo ajatus omasta lirpakkeesta, missä voisi foorumin voimin tunnistaa, analysoida ja debunkata asioita/kuvia/videoita ym..., hyvääkin asiantuntemusta eri aloilta löytyy ainakin jossain määrin.

Eli, esittäkää kysymys (ei ole tyhmiä kysymyksiä!), hypoteesi tai oletus jostain asiasta ja koitetaan porukalla purkaa ja analysoida se. PV:n asioista ei tarvitse tiedustella mitään kovin syvällisempää.

Aloitan itse yksinkertaisella kysymyksellä jonka @Rannari esitti kyseisestä videosta (Mikä podi tuolla SU-34:n mahan alla on?):

peelo

Ylipäällikkö
"Travel pod". Kone tulee laskuun muuten tyhjänä, joten olisiko siirtolennolla. MXU-648 on jenkkien versio ja käytössä esim. F-16.

Vonka

Ylipäällikkö
Lahjoittaja
ELSO 3.0
Matkapodi... :)

Koneeseen saa myös täsmäpommeja, KAB-500S-E (?)

Koneeseen kaiketi saa Archerien lisäksi 8000 kg:n kuorman täydessä lastissa.

http://www.globalsecurity.org/military/world/russia/su-34.htm

TomTom

Ylipäällikkö
Mod
No niin, asiahan selvisi heti :salut:

Laittakaa ihmeessä kyselyä muutkin jos joku askarruttaa. Ja jos ei kehtaa kysyä suoraan täällä, voit lähettää vaikka sähköpostia -> info@maanpuolustus.net otsikolla "Tunnistus, analysointi ja debunk" :)

Rannari

Ylipäällikkö
Ja minä jo ehdin vertailla kuvia todeten että tuo se ei ainakaan ole :p Saisko tuohon sotilasarvon alle lisämääreen: "PUUSILMÄ"

FinnNSF

Eversti
Lahjoittaja
ELSO 3.0
Osaako joku kertoa mitä nuo AB-xxx ammukset ovat?
AB = авиационная бомба = aviacionnaja bomba = lentopommi (ohjaamaton)

KAB = корректируемая авиационная бомба = korrektiruemaja aviacionnaja bomba = ohjattu lentopommi ("JDAMski")

Viimeksi muokattu: