Tunnistus, analysointi ja debunk

TomTom

Ylipäällikkö
Mod
Aina välillä foorumilla tunnistetaan tai analysoidaan jokin asia hyvinkin nopeasti, minua tiedonjanoisena kiehtoo ajatus omasta lirpakkeesta, missä voisi foorumin voimin tunnistaa, analysoida ja debunkata asioita/kuvia/videoita ym..., hyvääkin asiantuntemusta eri aloilta löytyy ainakin jossain määrin.

Eli, esittäkää kysymys (ei ole tyhmiä kysymyksiä!), hypoteesi tai oletus jostain asiasta ja koitetaan porukalla purkaa ja analysoida se. PV:n asioista ei tarvitse tiedustella mitään kovin syvällisempää.

Aloitan itse yksinkertaisella kysymyksellä jonka @Rannari esitti kyseisestä videosta (Mikä podi tuolla SU-34:n mahan alla on?):

View media item 407
 
"Travel pod". Kone tulee laskuun muuten tyhjänä, joten olisiko siirtolennolla. MXU-648 on jenkkien versio ja käytössä esim. F-16.
 
Koneeseen saa myös täsmäpommeja, KAB-500S-E (?)

Juurikin tämä.

KAB-500S-E-VVK-1S.jpg


kts myös

http://nieuws.tpo.nl/2015/10/03/mans-en-garde-sukhoi-su-34-fullback/
Zoom van KAB-500 S-E gps-traagheidsnavigatie geleide bom onder gelande Su-34 van titelfoto (foto: screenshot RT-youtube)


lisäys, kaavio leluista;

Su-34_Hardpoint_%26_Armament_arrangement.PNG
 
Viimeksi muokattu:
No niin, asiahan selvisi heti :salut:

Laittakaa ihmeessä kyselyä muutkin jos joku askarruttaa. Ja jos ei kehtaa kysyä suoraan täällä, voit lähettää vaikka sähköpostia -> [email protected] otsikolla "Tunnistus, analysointi ja debunk" :)
 
Ja minä jo ehdin vertailla kuvia todeten että tuo se ei ainakaan ole :p Saisko tuohon sotilasarvon alle lisämääreen: "PUUSILMÄ"
 
Osaako joku kertoa mitä nuo AB-xxx ammukset ovat?

AB = авиационная бомба = aviacionnaja bomba = lentopommi (ohjaamaton)

KAB = корректируемая авиационная бомба = korrektiruemaja aviacionnaja bomba = ohjattu lentopommi ("JDAMski")
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top