Turussa useita puukotuksia ja laukauksia

Tässä on nyt pari kirjoittelijaa joilla ei taaskaan mitään muuta sanottavaa kuin poliitikkojen haukkuminen. Voiko maahanmuuttopolitiikkaa puhua jossain muualla kuin tässä ketjussa? Tämä ketju on kai Turkua, ei Arkadianmäkeä varten??
 
Jaa, minä olen kyllä täsmälleen samaa mieltä. Nämä helvetin kyrvät, sipilä, orpo, risikko ym. unelma kumppanit on tilannut tätä tänne jo vuositolkulla. Millonka niille sitten on aikansa? Eihän tässä olla kovin montaa vuotta vielä ulistukkaan?

Ollaan sitten rakentavasti eri mieltä. Olen minäkin ulissut ja ulisen eteenpäinkin, nyt en ulise, kun case on päällä.
 
Kuva on poistettu?

Näkyy edelleen. Mies makaa ambulanssissa.

LiveLeak-dot-com-7fb_1503067464-Screenshot_2017-08-18-17-27-18_1503067467.jpg
 
Poistettu yksi alatyylinen viesti. Nyt jäitä hattuun. EDIT ei niin etteikö itseäkin potuttaisi.
 
Jaa, minä olen kyllä täsmälleen samaa mieltä. Nämä helvetin kyrvät, sipilä, orpo, risikko ym. unelma kumppanit on tilannut tätä tänne jo vuositolkulla. Millonka niille sitten on aikansa? Eihän tässä olla kovin montaa vuotta vielä ulistukkaan?

No, Risikko antoi jo kuukausia sitten poliisille käskyn tehostaa eduskunnan vartiointia. On se uuno kaikkensa tehnyt.
 
Toivon, että rakkaus voittaa!!!

Esimerkiksi irakilainen IT-henkilö voisi suunnitellla matopelin jossa syödään rasisteja.

Syyrialainen seppä voisi takoa kuparista löylykauhan joka on sydämen muotoinen.

Somalialainen koneinsinööri voi suunnitella soittorasian joka soittaa Kansainvälistä.

Mihin voin lähettää rahaa!!!
 
Suomen Kuvalehti, Aurora Rämö

Aurora Rämö
Aurora Rämö @AAARamo
Miten sitä ulkomaalaisvalvontaa aiotaan soveltaa "ulkomaalaisen näköisiin", kun etninen profilointi on laitonta? #turku

Suvi Auvinen
Suvi Auvinen @suviauvi
Olipa kaikkien aikojen pohjanoteeraus kriisiuutisoinnista Ylen erikoislähetys. Fox News-henkistä spekulaatiota ja lietsontaa.
#turku

#turku twitterissä tarjoaa oikean hiekkamyrskyä ladyjen haaroissa...
 
Viimeksi muokattu:
Poliitikkojen kimppuun käyminen tässä tilanteessa on kyllä mielestäni väärin. Vaikka olen kyllä silti ehdottomasti sitä mieltä että Suomessa on ollut aivan liian löyhä linja maahantulon suhteen!

Miksi? Ensinnäkin ei ees vielä tiedetä että onko tämä tekijä ollut Suomessa jo pitkäänkin vai onko kyseessä kaurapuuroon kyllästynyt turvapaikanhakija.

Yhtä kaikki tapahtuma on kaiken kaikkiaan kuvottava. Hatun nosto aktiivisille henkilöille Turussa ja sen jälkeen hattu täyteen jäitä ja takaisin kaljua viilentämään.
 
Eivät ole ja hoitavat tehtäviään niinkuin pitää.

Tässä on selkeä näkemysero. Minä pidän poliittisia päättäjiä vastuussa nykyiseen tapahtumaan. Poliitikkojen äänestäjät voi myös tutkailla peiliä. Kehitysmaalaiset tekee sitä, mitä ne yleensä tekee. Hankalaa pistää vastuuseen omasta luonnostaan, täysin ennakoitavissa.
 
Tässä olisi hyvin helppoa ja tavallaan jopa mukava heittäytyä tunteen ja virran vietäväksi ja olla varma että kyseessä on terroriteko jossa on takana johto, suunnitelma ja monta tekijää, syyttää kaikesta hallitusta ja niitä jotka eivät ole ymmärtäneet ajoissa vihata kaikkea.
Katsoin poliisin tiedotustilaisuuden. Se oli ala-arvoinen, edes PV ei taida pystyä yhtä huonoon. Siitä huolimatta hoksasin että vielä ei ehkä sittenkään ole aika tuulettaa sitä että terrorismi on saapunut Suomeen. Hetken aikaa ajattelin jo niin, mutta taidanpa vielä sittenkin odotella ja antaa poliisin tehdä työnsä. Aikanaan selviää mistä oli kyse.
Mitä ääri-islamisti muuten haluaa? Se haluaa nostattaa silmitöntä vihaa ja raivoa - näyttää onnistuneen, kun tätäkin keskustelua katsoo.. Vihapäissään ei pysty toimimaan tehokkaasti, se on jo ikivanha fakta sotakentiltä kautta maailman. Jäitä hattuun, muuten häviämme.
 
Hieman nyt järkeä näihin kommentteihin! Ei me voida maanpuolustusfoorumilla syyllistyä mihinkään tunnekuohussa tapahtuvaan logiikan katoamiseen. Tämäkin tapahtuma pitää laittaa mittaluokkansa perspektiiviin. Maassa olevat henkilöt, joiden identiteettiä ei tiedetä ovat turvallisuusriski, mutta tämä riski tappaa silti vähemmän kuin liikenne eikä me pelätä autolla ajamistakaan.

Odotetaan nyt, että selviää tekijästä lisätietoja. Kaveri jäi kuitenkin henkiin, joten eiköhän siitä vielä tietoakin irtoa. Lisäksi pitää samalla toivoa, että maahanmuuttoon liittyvät turvallisuusnäkökohdat otetaan voimakkaammin huomioon. Mutta hei, ei sorruta silti mihinkään hysteriaan eikä suhtauduta jokaiseen mustaihoiseen kuin osasyylliseen.

Hallituksen päätöksille ei voida mitään, mutta omaa valmiutta jokainen voi kohottaa. Itse aion mennä Krav Maga -tunneille ja oppia mitä pitää puukonheiluttajan kanssa tehdä jos sellainen sattuu tulemaan vastaan.
 
Eivät ole ja hoitavat tehtäviään niinkuin pitää.

He ovat päästäneet maahan kymmeniä tuhansia laittomia siirtolaisia eivätkä ole poistaneet heitä tai edes laittaneet turvasäilöön.

En tiedä millä planeetalla ovat hyvin hoitaneet sisäisen turvallisuuden mutta Suomessa se on heikentynyt heidän toimiensa vuoksi.

Valtion tärkein tehtävä on turvata kansalaistensa turvallisuus, omien kansalaistensa, siihen perustuu yhteiskuntasopimus jossa voimankäyttö luovutetaaan valtion vastuulle yksilöiltä.
Kun tämä sopimus raukeaa sopimusrikkomukseen yleensä historiallisesti tapahtuu jotain vakavaa.
 
Poliitikkojen kimppuun käyminen tässä tilanteessa on kyllä mielestäni väärin. Vaikka olen kyllä silti ehdottomasti sitä mieltä että Suomessa on ollut aivan liian löyhä linja maahantulon suhteen!

Miksi? Ensinnäkin ei ees vielä tiedetä että onko tämä tekijä ollut Suomessa jo pitkäänkin vai onko kyseessä kaurapuuroon kyllästynyt turvapaikanhakija.

Yhtä kaikki tapahtuma on kaiken kaikkiaan kuvottava. Hatun nosto aktiivisille henkilöille Turussa ja sen jälkeen hattu täyteen jäitä ja takaisin kaljua viilentämään.

Vaikka tekijä olisi Marsista kotoisin, sisäministeri kait vastaa sisäisestä turvallisuudesta tässä maassa?
 
Back
Top