Lepukki
Eversti
Minun on jo pitkään pitänyt siirtää henkilökohtainen sähköpostini jollekin sellaiselle palveluntarjoajalle, jonka voin kokea turvalliseksi ja josta tiedän, ettei se lähetä edes "anonyymiä" dataa kolmansille tahoille. Tähän saakka olen käyttänyt GMailia eikä sen kanssa nyt mitään ongelmia ole ollut, mutta haluaisin silti siirtyä käyttämään jotakin muuta. Työ ja opiskeluelämässä tulee käytettyä outlookkia, jonka softan kautta kaikkia sähköposteja operoin, joten sikäli tämä salailu on hieman typerää, mutta yritän jotenkin vähentää riippuvuutta kahden suuren (Google, Windows) palveluista. Saatampa lakata joskus Outlookkiakin käyttämästä - ainakin henkilökohtaisten asioiden hoitamiseen. Applen tuotteisiin en ole koskenut, mutta luettaneen kolmanneksi.
Ensisijaisesti olen etsinyt jotakin suomalaista palveluntarjoajaa, mutta jokin luotettava pohjoismainen / eurooppalainenkin kävisi. Maksaisin palvelusta mielelläni jotakin, koska se taitaa olla ainoa vaihtoehto sille, että yrityksen bisneslogiikka ei ole myydä dataa ulkopuolelle tai kerätä rahaa mainostuloilla. Hyvä jos fyysiset palvelimektin olisivat jossakin lähettyvillä.
Kiinnostaako muita ja osaatteko auttaa miestä hädässä?
Ensisijaisesti olen etsinyt jotakin suomalaista palveluntarjoajaa, mutta jokin luotettava pohjoismainen / eurooppalainenkin kävisi. Maksaisin palvelusta mielelläni jotakin, koska se taitaa olla ainoa vaihtoehto sille, että yrityksen bisneslogiikka ei ole myydä dataa ulkopuolelle tai kerätä rahaa mainostuloilla. Hyvä jos fyysiset palvelimektin olisivat jossakin lähettyvillä.
Kiinnostaako muita ja osaatteko auttaa miestä hädässä?