Elokuvatatterissa, kait.Mitä kautta tuo on katsottavissa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Elokuvatatterissa, kait.Mitä kautta tuo on katsottavissa?
Netistä löytyy.Mitä kautta tuo on katsottavissa?
HBO MAXMitä kautta tuo on katsottavissa?
Olisin kyllä toivonut että bbc:llä olis riittänyt butjetti saksalaisiin vauhuihin...SAS Rogue Heroes arvostelussa.
Minulla saattaa olla, en nyt muista niin tarkkaan enkä nyt illalla rupea kaappia kaivamaan (tulin juuri Helsingistä ja aamulla töihin). Katson huomenna illalla. Jos mulla se on voin kyllä luopua siitä.Ei kukaan sattuisi tietämään saako tätä DVD:nä mistään ?
Minulla saattaa olla, en nyt muista niin tarkkaan enkä nyt illalla rupea kaappia kaivamaan (tulin juuri Helsingistä ja aamulla töihin). Katson huomenna illalla. Jos mulla se on voin kyllä luopua siitä.
Siellä se on edelleen, ja kk-maksu on alle kympin.Kiitos. HBO:n suoratoistossa tuota esitettiin. En ole kyllä nähnyt että DVD-julkaisuna saisi mistään.
tämä oli kyllä hyvä.Uusi BBC-sarja brittien SAS:n vaiheista toisessa maailmansodassa.
tämä oli kyllä hyvä.
Suosittelen
@tulikomento Muistin väärin. Mulla ei ole Valley of tears vaan joku toinen tankkielokuva. Tämä: https://www.imdb.com/title/tt1483831/
Kiitos, on muuten todella hyvä, ja näyttelijätkin jo tutun näköisiä siitä saksalaisesta itärintamasarjasta tämä veli...Saksalaissarja Babylon Berlin meni minulta ohi silloin kun YLE sen esitti. Nyt rupesin katsomaan HBO:lta. Jumaleissön että on tunnelmaa. Crime noiria 1920-luvun lopun Berliinissä. Korruptoituneita poliiseja, murhia, huoria, perversioita, kommunisteja ja natseja. Tunnelmaa voisi leikata vaikka suoraan leivän päälle. Pari ekaa jaksoa katsoneena täytyy sanoa että tykkään.