TV-sarjat, joita katso(i)tte?

Minulla saattaa olla, en nyt muista niin tarkkaan enkä nyt illalla rupea kaappia kaivamaan (tulin juuri Helsingistä ja aamulla töihin). Katson huomenna illalla. Jos mulla se on voin kyllä luopua siitä.

Kiitos. HBO:n suoratoistossa tuota esitettiin. En ole kyllä nähnyt että DVD-julkaisuna saisi mistään.

1899 (Nettivilautus -kanavalla, DARK -sarjan tekijöiden uusi tuotos.)
Eletään vuotta 1899 ja merillä seilaavat höyrylaivat. Myös kadonneet sellaiset. Tarinassa mysteeri poikineen alkaa kietoutua toisiinsa mielenkiintoisella tavalla.

Saksalaissarja Babylon Berlin meni minulta ohi silloin kun YLE sen esitti. Nyt rupesin katsomaan HBO:lta. Jumaleissön että on tunnelmaa. Crime noiria 1920-luvun lopun Berliinissä. Korruptoituneita poliiseja, murhia, huoria, perversioita, kommunisteja ja natseja. Tunnelmaa voisi leikata vaikka suoraan leivän päälle. Pari ekaa jaksoa katsoneena täytyy sanoa että tykkään.

Tyttärien kanssa tuli puhetta karmasta. Nuoremmalle 9-vuotiaalle käsite oli hieman vieras, joten päätimme perehtyä aiheeseen opetusvideon avulla. Siispä My name is Earl pyörimään. Kuulemma ensimmäisen jakson jälkeen aihetta piti vielä syventää, joten katsoimme toisenkin jakson ja jonkinlainen ymmärrys asiaan oli syntynyt. Tänään sitten opiskelimme kuusi jaksoa putkeen.

Nyt minua vain vähän huolettaa, että tuleekohan noista jotain buddhalaisia tai vastaavia. Voin ehkä olla väärässäkin, mutta eikös se Dalai Lamakin katso aina Kovanonnen kundia, että muistaisi opetukset?

Saksalaissarja Babylon Berlin meni minulta ohi silloin kun YLE sen esitti. Nyt rupesin katsomaan HBO:lta. Jumaleissön että on tunnelmaa. Crime noiria 1920-luvun lopun Berliinissä. Korruptoituneita poliiseja, murhia, huoria, perversioita, kommunisteja ja natseja. Tunnelmaa voisi leikata vaikka suoraan leivän päälle. Pari ekaa jaksoa katsoneena täytyy sanoa että tykkään.
Kiitos, on muuten todella hyvä, ja näyttelijätkin jo tutun näköisiä siitä saksalaisesta itärintamasarjasta tämä veli...
Mutta hops, tälle brittiläiselle draamasarjalle todella vahva suositus, aivan hyytävät ensimmäiset 10 minuuttia.. jonka verran olen siis katsonut.

Mutta olen jo nyt sitä mieltä että maksaa vaivan!

Ja ennen joulua selkeästi vuoden yllättäjä, en odottanut ihmeitä ja nyt odotan joka jaksoa. Todella hauska lisäksi! Sarjan luoja Taylor Sheridan on sama kuin tv-sarjassa Yellowstone, joten mitään super-ihollekäyvää woke-bullshittiä on turha pelätä... sitä ei ole. Ja Stallone on Stallone. Tää on hyvä!

Back