tulikomento
Supreme Leader
Tästä oli juuri äsken juttua Maikkarin aamutelkkarissa. Kuvasivat Utissa. NH 90 -hekoilla lennettiin. PV:n mukaan tukea annetaan kunhan toiminta kuvataan realistisella tavalla. Tulee ulos CMore -kanavalta syksyllä 2024.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hmm. Ettei kummankin näkemyksen totuuspohjaa olisi vain hyvin propagandistinen. Ainakin niin paljon suoranaista valehtelua näkee Aatusta, esitettävän jopa ns. "täyspäisten" suusta.Tuossa vaiheessa kerrotaan sen suunnitelleen ennakoivaa ydiniskua, jolloin yleisön mielenkiinto kohdistuisi muualle kuin Watergateen tai vaihtoehtoisesti motiiviksi kerrotaan hitlermäinen "Minun jälkeen tulenpaisumus"-ajatuskuvio.
@Fremen tätä kauan sitten tällä palstalla suositteli vai oliko joku muu??Nielaisin vihdoin Fauda-pillerin, eka kausi kohta katseltu. Ällistyttävää kamaa. Raadollisuutta puolesta riippumatta, ketään säästelemättä, ja tiukkaa näyttelijäntyötä. Ihmettelin pääosan esittäjän pistoolidrillejä ja ryhmän taktista toimintaa, ja tuo mullikuonohan on itse entinen hathatmies!
Myönnän että lähi-idän karvaisten miesten jäsentenväliset olen jättänyt tarkoituksella huomiotta oikeassa elämässä koska olen niitä nähnyt uutisissa Jom Kippurista asti eikä valmista tule. Puolia ei tee mieli valita koska kuvio on niin mutkikas ja vaikuttaa globaalisti enemmän kuin haluaisi edes tietää. Mutta Fauda on rautaa.
Uskotaan. Nixon oli ensimmäinen vakaa nero valkoisessa talossa.Hmm. Ettei kummankin näkemyksen totuuspohjaa olisi vain hyvin propagandistinen. Ainakin niin paljon suoranaista valehtelua näkee Aatusta, esitettävän jopa ns. "täyspäisten" suusta.
Joitain vuosia sitten Ylella oli amerikkalainen vaalidokumentti, jossa todettiin, että Nixon oli viimeinen ehdokas, joka vaaliväittelyissä oikeasti mietti vastauuksia kysymylsiin ja tämä sai näyttämään hänet hitaalta. Sen jälkeen kaikki ehdokkaat valmennetaan vastaamaan robottina ennakolta mietityllä ja viilatulla tavalla ja tällä saadaan ehdokas näyttämään dynaamiselta.
Kuka tässä on puhunut nerosta? Yleensäkin lähdekritiikki olisi hyvin tärkeää. Otetaan esimerkiksi Erich von Manstein ja Kursk. Äijän muistelmia vieläkin siteerataan kuin Jumalan sanaa. Kuitenkin Kurskin Taistelun osalta Roman Töppel on tutkinut alkuperäisiä asiakirjoja ja yllättäen niissä von Manstein esittää aivan muuta kuin väittää muistelmissaan esittäneen.Uskotaan. Nixon oli ensimmäinen vakaa nero valkoisessa talossa.
Kuka tässä on puhunut nerosta? Yleensäkin lähdekritiikki olisi hyvin tärkeää. Otetaan esimerkiksi Erich von Manstein ja Kursk. Äijän muistelmia vieläkin siteerataan kuin Jumalan sanaa. Kuitenkin Kurskin Taistelun osalta Roman Töppel on tutkinut alkuperäisiä asiakirjoja ja yllättäen niissä von Manstein esittää aivan muuta kuin väittää muistelmissaan esittäneen.
Kuinka paljon noista Nixon-jutuistakin perustuu huhuihin ja jopa häntä inhonneiden "muistelmiin"...Ja silti niitä toistellaan, koska Nixon oli läpeensä paha hullu näitten toistelijoiden mielestä.
OK. Mutta vaatiko hän koskaan sitä ydiniskua?Parikymmentä vuotta takaperin tuli telkkarista pariosainen Nixon -dokkari, jossa äänessä olivat mm. Alexander Haig ja Henry Kissinger. Molemmat totesivat että varsinkin Nixonin viimeisinä vallassaolon viikkoina ja kuukausina pohtivat ihan vakavissaan että mitenkä maan sotilasjohtoa evästettäisiin tilanteessa jossa Nixon esim. keskellä yötä ja mahd. kännissä soittaisi ja vaatisi ydiniskun suorittamista.
EDIT: Olikin puolustusministeri James Schlesinger, joka evästi aselajikomentajien neuvoston kenraalit siitä mitenkä presidentin sotilaskäskyihin tulee suhtautua. Mainitaan tässä dokkarissa.
OK. Mutta vaatiko hän koskaan sitä ydiniskua?
Muistan lukeneeni miten LBJ kävi ulostamassa aina hyyskän ovi auki, ja käski salaisen palvelun agentit ovensuuhun... outoa porukkaa.Joo. Muistan joskus parikymmentä vuotta sitten katsoneeni jonkun dokumentin, jossa aikalaistodistajat kertoivat mitenkä Nixon saattoi kännipäissään käskeä keskellä yötä ydiniskun jonnekin päin maailmaa. Muistaakseni siinä sanottiin, että Henry Kissinger painotti sotilasjohdolle olla tottelematta tämmöisiä "käskyjä."
LBJ:n kikkeli oli sangen iso ja hän tykkäsi esitellä sitä ihmisille. Sen lempinimi oli "Jumbo".Muistan lukeneeni miten LBJ kävi ulostamassa aina hyyskän ovi auki, ja käski salaisen palvelun agentit ovensuuhun... outoa porukkaa.
Pres. Truman oli ihan täysi maalaistolla, jne.
Ja nämä vain 1900-luvun kukkasia.
Bidenin perhejutut on oma lukunsa, sankaripoiaknsa kuoli syöpään, joten nisti-poikansa aloitti seksisuhteen veljensä lesken kanssa... ja otti rahaa Kiinasta ja Ukrainasta.
Ja taltioi kaiken läppärilleen, jonka unohti korjausliikkeeseen. Et cetera...
Gerald S. Ford olis varmaan oma lukunsa, näistä voisi tehdä jonkun Apple_tv_Plus -sarjan, mutta liikaa vanhoja kalpeanaamoja. Mitä itse haluaisin nähdä, on AI:n tuuppaama uusi, tyylikäs Hunger Games näille hepuille, jossa nähtäisiin mitä kaikki koskaan kirjoitettu ja filmattu tjs.LBJ:n kikkeli oli sangen iso ja hän tykkäsi esitellä sitä ihmisille. Sen lempinimi oli "Jumbo".
Ja Jimmy Carter otti ne ohjeistukset niin tosissaan, että antoi maapähkinäfarminsa vieraisiin käsiin kautensa ajaksi ja vituiksihan se meni.
Piru kun en muista mitä olen nähnyt tuosta Babylon Berlinistä viimeksi. Kakkoskauden olen nähnyt, kun siinä oli se juna. Milläs kaudella se strippauskohta oli niille sotaherroille? Se joku oli siellä vankilassa ja odotti kuolemantuomion täytäntöönpanoa. Sitten oli se lentokone-kohtaus.
No sitten olen varmaan katsonut kaikki kolme kautta. Joo, se oli se ilmakuvaushomma.Olikos se lentokonekohtaus se kun kävivät salaa neukkulassa kuvaamassa siellä ollutta Reichswerin salaista sotilastukikohtaa ? Ottivat ilmakuvia. Muistaakseni kakkoskauden jakso. Kuolemaantuomittu naisvanki joka odotti teloitusta, taisi olla kolmannessa kaudessa.