TV-sarjat, joita katso(i)tte?

5 minuuttia riitti. Englanti puhekielenä häiritsee tässäkin liikaa.

Aika kohtuutonta odottaa että brittinäyttelijät olisivat ryhtyneet opettelemaan venäjää. Helen Mirreniltä voisi tosin onnistuakin, hänellähän on venäläiset sukujuuret. Minusta ihan ok että puhuvat brittienglantia. Tuotantoarvot ovat ihan kohdallaan. Lavastukseen ym. on panostettu. Kolme jaksoa katsoneena olisin toivonut enemmän sotimista. Tässä kyllä käydään läpi Katariinaan sodat Turkkia vastaan, mutta itse taisteluja näytetään melko vähän.

Itse olen huomannut tähän mennessä yhden ärsyttävän historiavirheen. Useaan otteeseen kun Katariina ja tämän poliittiset ja sotilaalliset neuvonantajat miettivät strategisia valtapolitiikan kuvioita, ottavat he puheeksi Saksan. Termi on täysin väärä, sillä Preussistahan tuohon maailmanaikaan oli kyse. No, aion kyllä katsoa sarjan loppuun asti.
 
Aika kohtuutonta odottaa että brittinäyttelijät olisivat ryhtyneet opettelemaan venäjää. Helen Mirreniltä voisi tosin onnistuakin, hänellähän on venäläiset sukujuuret. Minusta ihan ok että puhuvat brittienglantia. Tuotantoarvot ovat ihan kohdallaan. Lavastukseen ym. on panostettu. Kolme jaksoa katsoneena olisin toivonut enemmän sotimista. Tässä kyllä käydään läpi Katariinaan sodat Turkkia vastaan, mutta itse taisteluja näytetään melko vähän.

Itse olen huomannut tähän mennessä yhden ärsyttävän historiavirheen. Useaan otteeseen kun Katariina ja tämän poliittiset ja sotilaalliset neuvonantajat miettivät strategisia valtapolitiikan kuvioita, ottavat he puheeksi Saksan. Termi on täysin väärä, sillä Preussistahan tuohon maailmanaikaan oli kyse. No, aion kyllä katsoa sarjan loppuun asti.
Juu oikeassa olet. ainoa sarja mihin motivaatio riittää tällä hetkellä katsomiseen on Mayans MC. Ihan Ok vaikka ei ylläkään Sonf Of Anarchy tasolle.
 

Undercover. Vahva suositus tälle, netfliksistä löytyy kaksi tuotanto kautta. Pari jaksoa kun viitsii katsoa, niin lähtee käyntiin. Perus laadukasta rikosdraamaa.
Jos Silta tai vastaavat kolahtaa, niin katsomisen arvoinen.

Itse olen ainakin 4krt yrittänyt alkaa katsomaan Son Of Anarchya kokonaan. Olisinko joku 8 jaksoa katsonut. Epäuskottava juoni ja osa näyttelijöistä todella huonoja. Oli hyviäkin näyttelijöitä, esim se kerhon Ase-Kersantti. Sopii rooliin kuin nenä päähän.
 
Mayans MC senkun paranee.
Parasta genressään mitä televisio tarjoaa tällä hetkellä
 
Onko se pääsemässä orkkiksen eli Sonsin tasolle?

Edit. Olisin voinut lukea ylempää :facepalm:
Juu viimeiset 2 jaksoa on nyt jo parempaa. Ex deltoja nykyisiä palkkasotureita tekee kolttosiaan. Olin tosiaan aluksi vähän sitä mieltä että lähteekö tämä liikkeelle mutta nyt on kyllä.
 
Katsoin tuossa Areenasta kotimaisen komediasarjan Pientä laittoa. Mukava kokemus ja yllättävän hyvä näyttelijä tuo Juho Milonoff.

 
Olen katsonut Breaking bad 5 sesonkia ja Better caul Saul 4 sesonkia nytten, se breaking bad voin suositella!
 
Babylon Berlin saa jatkoa.

Tuntuisi trailerin perusteella olevan samaa, taattua kamaa. Todella jatkoa, eikä vaan saman tuotannon tekemä. Tuo aikakausi on jotenkin sellainen, että heti on huonot housuissa. En olisi halunnut elää silloin, mutta soffalta, soffalta. Odotan kädet sylissä.
 
Tuntuisi trailerin perusteella olevan samaa, taattua kamaa. Todella jatkoa, eikä vaan saman tuotannon tekemä. Tuo aikakausi on jotenkin sellainen, että heti on huonot housuissa. En olisi halunnut elää silloin, mutta soffalta, soffalta. Odotan kädet sylissä.

Minulta jäi ykköskausi katsomatta silloin kun YLE sen näytti. Pitänee katsoa löytyiskö HBO:lta.
 
Tuntuisi trailerin perusteella olevan samaa, taattua kamaa. Todella jatkoa, eikä vaan saman tuotannon tekemä. Tuo aikakausi on jotenkin sellainen, että heti on huonot housuissa. En olisi halunnut elää silloin, mutta soffalta, soffalta. Odotan kädet sylissä.

Kiva että tulee jatkoa, mutta eiköhän tuo 1920-luku ole ollut ihan hyvää aikaa vaikkapa jossain Ruotsissa tai Sveitsissä verrattuna kaikkein pahiten ensimmäisen maailmansodan rähinöistä sekä taloudellisesti että yhteiskunnallisesti kärsineisiin..
 
Naissotilaat



"Eli mitä tällä hetkellä tehtäviä TV-sarjoja katsotte, "

Toinen osa ilmestynyt, ensimmäisen osan perustella herää vai kysymys miksi. :facepalm: :facepalm: :facepalm:
( ensimmäinen osa oli aivan p…….. . joten jatko oas jää kyllä katsomatta)
 
Nämä "naiset armeijassa"-sarjat ovat rekrytointityökaluja ja samalla myös vähän PV:lle tapa osoittaa inhimillistä puoltaan naisvarusmiehiä kohtaan siten että se osoittaa koko organisaation kumminkin tarjoavan kaikenlaisia tehtäviä naisille.

Ei tämä nyt sinänsä huono konsepti ole ollenkaan. Toivon mukaan moni naispuolinen tuonne haluava ottaa opiksi tuosta materiaalista ja hankkiutuu sellaiseen fyysiseen kuntoon että kestää palveluksen rasitteet heti kättelyssä kuten toivoisin tekevän monen miespuolisenkin palveluksen aloitettuaan.
 
Naissotilaat



"Eli mitä tällä hetkellä tehtäviä TV-sarjoja katsotte, "

Toinen osa ilmestynyt, ensimmäisen osan perustella herää vai kysymys miksi. :facepalm: :facepalm: :facepalm:
( ensimmäinen osa oli aivan p…….. . joten jatko oas jää kyllä katsomatta)
No on katsottu.

Tulee vaan mieleen että ei kaikki oikein lähde realistisin odotuksin.

Ja sitä en ymmärrä että jos vapaaehtoisena mennään, miksi ei ole hoidettu kuntoa kuntoon ja hankittu hieman lihasvoimaakin? Varsinkin kun naisilla nyt vaan noin yleensä on heikompi lihasvoima ja harjoitukset on kuitenkin mitoitettu nuorille miehille.

Näiden kahden sarjan perusteella joudun kyllä pohtimaan pitäisikö näille vapaaehtoisille järjestää kuntotestit joku 6-3 kk ennen palvelusta, niin ei tarvitsisi mennä tuonne vain heti alkuun lopettamaan/tippumaan pois. Ja jos palikkatestitkin olisi siinä samassa, niin osalle voisi ilmoittaa onko ollenkaan mahkuja sinne johtajakoulutukseen. Hm.. Tämähän muistuttaisi Ruotsin mönstringiä, jossa näiden lisäksi on vielä psykologi jututtamassa nuorta kansakunnan toivoa ja kaikki nämä vaikuttavat siellä sitten siihen kutsutaanko henkilö ja mitä tehtävää tarjotaan.

Pakolliselle puolelle en näitä ulottaisi, koska osalle saattaisi tulla kiusas suoriutua huonosti.

En nyt halua lähteä yksittäisiä henkilöitä arvostelemaan, mutta itkua ainakin riitti.
 
Back
Top