UAV / UCAV / LAR (robotit) Uutiset ja jutut


Logistiikka keskuksiin. 1900 kiloa maksimissa.


Ainakii lentokoneeseen jos pitäisi kontteja laittaa valitsisin itse ihan perinteisen "haitsun" eli hi-loaderin. Tosin eihän tuo taida kyeta nostamaan mitään joten noita voisi sit lähetellä itse lastaushärvelille eikä tarviis jonku vetää jonoa perässään. Mut täällä meillä voisivat olla talvella ongelmissa ulkona kun sataa alijäähtynyttä sontaa ni voi olla et toi vekotin seisoisi pysähtyisi hyvin nopeasti ku ois sensorit jäässä. Mut tosiaan taitaa olla vain logistiikka keskuksiin eli sisäkäyttöön ?! Mut voisihan tota jatkokehitellä vähän ja tarjoilla sit maahuolinta firmoille.

Eräs riisto firma mikä A:lla alkaa ja Finavia omistaa osan tai ainakii näin oli viel vuosia sitten ja jostain syystä sit kyseinen firma voitti jos oli tarjolla vaikka turva-tarkastajille hommia. Johtoon nostettiin yhdessä vaiheessa entinen työkaverini jolla on ikää about 40v. Kävi muistaakseni Blue1 jollain pomon paikalla hetken ennen kuin siirtyi tähän laatu firmaan. Liekkö tajunnut jättää jo sorto mestan. Muut firmat maksoi mitä piti mut airpro teki sopparin työsopimuksen ihan eri putiikin kanssa johon ei alussa edes kuulunut työntekijöitä taitoi lähinnä esimiehiä pakosta kuulua siihen. Mut meni loppu todella pahasti OT:n puolelle näin aamuyöstä ja ku ei tässä peleiltä viel unille pääse. Mukavampaan asentoon aion palata heti !
 
  • Tykkää
Reactions: ctg
Ainakii lentokoneeseen jos pitäisi kontteja laittaa valitsisin itse ihan perinteisen "haitsun" eli hi-loaderin. Tosin eihän tuo taida kyeta nostamaan mitään joten noita voisi sit lähetellä itse lastaushärvelille eikä tarviis jonku vetää jonoa perässään.

OTTO cuts down travel time and permit drivers to focus on higher value tasks.OTTO operates with fewer accidentsand work 24/7 resulting in higherand more predictable throughput.
-Using tuggers to transport inbound materials on skids to deconstruction or storage racks in facility
-Stable, well-balanced payload of up to 1500kg (3300 lbs).
-Flat, indoor, single floor operation with distinguishing features for localization.

 
Mielenkiintoinen kalalaji tuo robottikala.

Tulevaisuuden tuntemattomat sotilaat tauolla: ”... Enk mää olekkan sit ahvena? Mää ole ropotti. Mää ole metallist ja muavist tehty ropotti... Mää ihmettele kauhiast.”
 
  • Haha
Reactions: ctg
Back
Top