Ammuksia ja apulantaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tais taikuri yllättyä isekin.
Ammuksia ja apulantaa
Ainakin suunnitteli, mutta noi höökimisjoukot on jo tuhottu.
Jotain se ryssä suunnittelee.
Jonkinlainen luottamus tuntuu olevan että venäjä ei säännöllisesti iske tarkoituksella siviilikohteisiin. Muuten en itse uskaltaisi tuolla pulikoimassaHarkovassa normaali elämä jatkuu pommitusten keskellä
Jonkinlainen luottamus tuntuu olevan että venäjä ei säännöllisesti iske tarkoituksella siviilikohteisiin. Muuten en itse uskaltaisi tuolla pulikoimassa
No ei kyllä varmasti ole mitään luottamusta ryssän hyvyyteen. Ukrainalaiset ovat tottuneet pommituksiin ja elämä jatkuu niistä huolimatta, kuten kävi MS 2.Jonkinlainen luottamus tuntuu olevan että venäjä ei säännöllisesti iske tarkoituksella siviilikohteisiin. Muuten en itse uskaltaisi tuolla pulikoimassa
Putte haluaa tulla muistetuksi Krimin palauttajana (Historian paluu, Serhii Plokhy). Uskoisin että hän on valmis antamaaan periksi lähes mistä tahansa ennen Krimiä.Vladimir Putinin puheiden ja tekojen välillä on valtava kuilu: Lipeääkö Krim käsistä? | Verkkouutiset
Vladimir Putinin puheiden ja tekojen välillä on valtava kuilu: Lipeääkö Krim käsistä? | Verkkouutisetwww.verkkouutiset.fi
"Puheissaan Putin on luonnehtinut Krimiä ikiaikaiseksi ja erottamattomaksi osaksi Venäjää. Viimeaikaiset teot ja tekemättä jättämiset eivät tunnu tätä mahtailevaa väitettä järin uskottavasti tukeneen."
Jep,Krimi on avain tähän. Kuten Kasparovkin sanoi, ainut keino näyttää, että imperiumi on kuollut on pystyttää Ukrainan lippu Sevastopoliin.Putte haluaa tulla muistetuksi Krimin palauttajana (Historian paluu, Serhii Plokhy). Uskoisin että hän on valmis antamaaan periksi lähes mistä tahansa ennen Krimiä.
Tämä.No ei kyllä varmasti ole mitään luottamusta ryssän hyvyyteen. Ukrainalaiset ovat tottuneet pommituksiin ja elämä jatkuu niistä huolimatta, kuten kävi MS 2.