Ukrainan konflikti/sota

Editoinnistahan ei ole kukaan todennut mitään. Päinvastoin videota on pidetty toistaiseksi aitona. Rypäleet vaan eivät ole virittyneet joten selittää laiskat tussahdukset.
Katsoin tuota tänään uudestaan enkä nähnyt mitään syytä alkaa pitää sitä aitona. Ei näytä minun silmään siltä että räjähdyksen seurauksena iskee jotain veteen joka näkymänä itselle melko tuttu. Totesin ihan itse että vesiraja näyttää digitaaliselta mössöltä mikä viittaisi huonosti tehtyyn videomateriaalien päällekkäisajoon editoinnissa. Jos se on aito, ei ole ensimmäinen kerta elämässä että minä olen väärässä mutta en nähnyt useammalla toistollakaan mitään mikä saisi minut pitämään sitä aitona itse.

Yksi hämmentävimmistä videoista mitä ole sodasta nähnyt. Ukranainalainen tankki ajalee yksin, kirjaimellisesti ympyrääkin ottaen likipitäen tusinan verran osumia.

Tiedustelemassako se on vai mitä? Aivan hullunrohkean näköistä touhua.

Yksi hämmentävimmistä videoista mitä ole sodasta nähnyt. Ukranainalainen tankki ajalee yksin, kirjaimellisesti ympyrääkin ottaen likipitäen tusinan verran osumia.

Itselle ekana tuli mieleen kauko-ohjattava tankki, ei olis eka kerta... Koitetaanko sillä sit provota ryssiä ampuun ja paljastaan sijaintinsa🤔

Terveiset Pitkärannasta. Miettii minkä takia meni muualle tappamaan ihmisiä.
Vitsailtiin kavereiden kanssa tuolla reissatessa upeasta rantabulevardista, eli todella isokuoppaisesta sellaisesta
jota ei tavan Avensiksella uskaltanuedes ajaa. Tuolla oli myös hyvä shawermapaikka joka ei tuntunu olevan koskaan auki, mutta siis kun oli sai hyvää shawermaa ja jos shawermaa oli.
Former Wagner PMC member Vladislav Zamkov returned to the town of Pitkyaranta, Republic of Karelia, Russia, and showed the state of the town.

According to Zamkov, he killed more than 200 people in the war, and his apartment was taken away from him for debt. Now he, his wife and three children are homeless and owe the Putin regime more than a million rubles.

"What did I fight for? Why did I kill people I didn't know at all? I came to another country and conducted these operations there. I killed more than two hundred people. Why did I take their lives and bring grief to their families? So that I could return to my country and find myself useless?" Zamkov asks.

Why do they always come up with these questions after they go to another independent country to kill and loot?

Viimeksi muokattu:
Katsoin tuota tänään uudestaan enkä nähnyt mitään syytä alkaa pitää sitä aitona. Ei näytä minun silmään siltä että räjähdyksen seurauksena iskee jotain veteen joka näkymänä itselle melko tuttu. Totesin ihan itse että vesiraja näyttää digitaaliselta mössöltä mikä viittaisi huonosti tehtyyn videomateriaalien päällekkäisajoon editoinnissa. Jos se on aito, ei ole ensimmäinen kerta elämässä että minä olen väärässä mutta en nähnyt useammalla toistollakaan mitään mikä saisi minut pitämään sitä aitona itse.
Eli ihmiset (suurin osa rannalla olijoista) jotka katsovat ennen tussahduksia taivaalle (ehkäpä ohjuksen torjuntaa) katsovatkin..ihan jotain muuta ja huvikseen juoksevat karkuun? Kamoon. Paskalaatuisella kameralla tulee väkisinkin pikselimössöä ja sitä on kuvassa jo ennen tussahduksia. Todettakoon että en tässä tietenkään puolusta ryssää, totean vaan että twitteristit ynnä muut yleensä löytävät ryssän videoista tuntien sisällä virheet ja nyt _kukaan_ ei ole tullut kahteen päivään tällä editointiteorialla esiin. I rest my case.
edit: mitä ryssän ilmoittamiin lukemiin loukkaantuneista tulee, ne olivat aivan paskapuhetta toki.

Viimeksi muokattu:
Terveiset Pitkärannasta. Miettii minkä takia meni muualle tappamaan ihmisiä.
Vitsailtiin kavereiden kanssa tuolla reissatessa upeasta rantabulevardista, eli todella isokuoppaisesta sellaisesta. Tuolla oli myös hyvä shawermapaikka joka ei tuntunu olevan koskaan auki, mutta siis kun sai hyvää shawermaa ja jos shawermaa oli.

Ei tuo muuta mieti ,kun sitä että kun ei tienannut tarpeeksi ja nyt veloissa. Se tässä se juttu on. Kun sotimisesta ei tienaa tarpeeksi. Muuten se olisi toki ihan ok käydä tappamassa porukkaa ja palata sitten kotiin rikkaana.

Itselle ekana tuli mieleen kauko-ohjattava tankki, ei olis eka kerta... Koitetaanko sillä sit provota ryssiä ampuun ja paljastaan sijaintinsa🤔

Tuo olisikin fiksua. Kaukoohjattava tankki mikä panssaroitu hyvin ja ilman ammuksia luonnollisesti. Himarsit ja tykistö valmiiksi ja useampi drone taivaalle. Ryssä paljastaa sijaintinsa jonka jälkeen niskaan sataa rakettia ja murkulaa.

Eli ihmiset (suurin osa rannalla olijoista) jotka katsovat ennen tussahduksia taivaalle (ehkäpä ohjuksen torjuntaa) katsovatkin..ihan jotain muuta ja huvikseen juoksevat karkuun? Kamoon. Paskalaatuisella kameralla tulee väkisinkin pikselimössöä ja sitä on kuvassa jo ennen tussahduksia. Todettakoon että en tässä tietenkään puolusta ryssää, totean vaan että twitteristit ynnä muut yleensä löytävät ryssän videoista tuntien sisällä virheet ja nyt _kukaan_ ei ole tullut kahteen päivään tällä editointiteorialla esiin. I rest my case.
edit: mitä ryssän ilmoittamiin lukemiin loukkaantuneista tulee, ne olivat aivan paskapuhetta toki.
Hyvä vaan että saavat maistaa sodan arkea mutta jos joku näyttää minun silmiin joltakin niin en minä ala myötäilemään miellyttämisen halusta muita. Toivottavasti oli oikeaa murkulasadetta miehittäjien päälle mutta videotallenne siitä näyttää feikiltä minun silmiin silti oli se sitä oikeasti tai ei.

Tuo olisikin fiksua. Kaukoohjattava tankki mikä panssaroitu hyvin ja ilman ammuksia luonnollisesti. Himarsit ja tykistö valmiiksi ja useampi drone taivaalle. Ryssä paljastaa sijaintinsa jonka jälkeen niskaan sataa rakettia ja murkulaa.
Kyllä se ampuu toistakymmentä kertaa. Joka todetaan myös tekstissä ja pikkukuvassa näkyy tankin ampumat osumat.

Niin siis lämpökameralla kuvattu video on hämäävä mutta kun katsoo tarkkaan niin huomaa, että tankki on se joka ampuu ja iskemät näkyy maisemassa.

Kyllä se ampuu toistakymmentä kertaa. Joka todetaan myös tekstissä ja pikkukuvassa näkyy tankin ampumat osumat.
Joo. Tarkoitin että olisiko siinä ideaa että rakentaisi paremmin panssaroituja tiedustelutankkeja jotka laitettaisiin paljastamaan ryssän asemat. En tarkemmin katsonut videota. Hieman itsemurhaiskulta näyttää jos vaan lähdetään räiskimään yhden tankin voimin.

Tämä oli kyllä mainio ja selkeä esittely siitä mitä F-16 tuo Ukrainalle.

Neljä pointtia, jotka näin ulkomuistista olivat: 1. ilmasta-ilmaan kyky joka ei aivan ole samaa tasoa kuin Zenäjän vastaavien kantama, mutta vähintään riittävä silti. 2. erinomainen tutka 3. Ilmasta maahan kyky, erityisesti tutkaan ohjautuvat HARM-puikot, joita Ukrainalla on jo nyt, mutta jotka tällä hetkellä joudutaan ohjelmoimaan jo maassa. 4. Harpoon-meriohjukset.

Ryan McBeth on kyllä hyvä esiintyjä, tykännyt hänen muistakin haastatteluista.

Back