Ukrainan konflikti/sota

Ai saatana että tämä tuntuu hienolta kun viedään erikoinen pimeyden sydämeen maistettavaksi. Oikeudenmukaisuutta. Voi vain arvailla mitkä fiilikset ukrainalaisilla on näitä seuratessa.

RFU:lla on erinomainen katsaus Pokrovskista. Tässä on paljon juttua mistä en ole kuullut. Putte-possulle on jo kerrottu että Myrnograd saarrettua ja Pokrovski osin. Ei ihan näin ...

Ukrainan erikoisjoukot tosiaan tuotu puhdistamaan paikkoja. Erään twiitin mukaan itse Budanov olisi tuolla paikalla.
Eihän tämä hyvältä kuullosta vaan siltä että nopeimmin liikuteltava kallisarvoinen resurssi on ollut pakko ottaa käyttöön. Mutta kenties siksi, että myös ryssällä erikoisjoukkoja tuolla.

No nyt on viritys.

Katso liite: 125997
Tästähän UAV / UAV -torjuntaketjuissa ollut juttua jo aikaa sitten. Siis aivan palstan parviälyttömyyden suuntaisia visioita. Täytyypä selvitellä kumpi tätä pähkähulluutta tuli ajatteelleeksi ensin.

Viimeksi muokattu:
Toukokuussa 2024 on sulkupalloista ja verkoista ollut pohdintaa palstalla it-ketjussa. Nyt HS lainaamasta ”venäläisideasta” raportoi ensi kerran Tekniikka&Talous heinäkuussa 2024. Olen näköjään jo silloin ihmetellyt tuleeko ideat täältä. Sulkupalloihin löytyy palstalta toki vielä varhaisempaakin pohdintaa.

Mistä lie HS kaivanut tämän nyt esille. Onko jotenkin ajankohtaistunut?

Toukokuussa 2024 on sulkupalloista ja verkoista ollut pohdintaa palstalla it-ketjussa. Nyt HS lainaamasta ”venäläisideasta” raportoi ensi kerran Tekniikka&Talous heinäkuussa 2024. Olen näköjään jo silloin ihmetellyt tuleeko ideat täältä. Sulkupalloihin löytyy palstalta toki vielä varhaisempaakin pohdintaa.

Mistä lie HS kaivanut tämän nyt esille. Onko jotenkin ajankohtaistunut?
Vaikka venäläiset on tyhmiä niin ei kai ne nyt niin tyhmiä ole etteikö ne voisi ”keksiä” ideaa uudelleen joka on ollut käytössä jo 1. maailmansodassa? Johan siellä on käytössä lihahyökkäykset, aasit ja panssarijunatkin.

Back