Joo tuohon itsekin kallistuisin mutta paha ennustaa. Jännä et HS uutisoi juttuja Venäläisen uutistoimiston lähteisiin perustuen. Todennäköisesti on puuta heinää.Putler sanoi, että ei aio vallata Ukrainaa. Suomeksi koko maa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Joo tuohon itsekin kallistuisin mutta paha ennustaa. Jännä et HS uutisoi juttuja Venäläisen uutistoimiston lähteisiin perustuen. Todennäköisesti on puuta heinää.Putler sanoi, että ei aio vallata Ukrainaa. Suomeksi koko maa.
Ei tosiaankaan.Putler sanoi, että ei aio vallata Ukrainaa. Suomeksi koko maa.
Kyllä minä tiedän, että on mahdotonta. Mä luulen, että putte ei tiedä.Ei tosiaankaan.
Putin on lukenut historiaa. Ukrainan kansa oli identifioitunut jo kauan sitten. Nyt 8 vuotta on Putin itse vahvistanut heitä vainoamisellaan.
Ukrainan pidempiaikainen miehitys on täysin mahdotonta Venäjän nykyvoimin.
Niinhän lukasenka lupasi, että vv liittyy hyökkäykseen..eiku puolustaa venäjää.
Ryssä on tunnettu hämäyksestä ja siitä, että kyllä ne vaan osaa yllättää. Minut ainakin yllätti!Onhan tuota aikaisemmin seurattu, mutta ainakin tuo aikajana tehdystä hyökkäyspäätöksestä tähän hetkeen yllättää totaalisesti.
Tokihan se päämäärä on edelleen Ukrainan alistaminen. Ei sitä tarvitse omistaa ja itse miehittää, jos sopivat ukrainalaiset kätyrit hoitavat sen osuuden. Jos vallan saa valtaamatta koko maata, niin mikäs siinä.Venäjän taktiikkaan kuuluu syvät tavoitteet, häikäilemättömyys ja yllätyksellisyys. Uskon että todellinen tavoite on joku hiukan pienempi kuin koko maan valtaus, mutta nyt halutaan aiheuttaa yllätysmomenttia ja sekaannusta iskemällä moneen paikkaan yhtä aikaa. Näin tilannekuvan luominen vaikeutuu Ukrainalla.
Venäjän taktiikkaan kuuluu syvät tavoitteet, häikäilemättömyys ja yllätyksellisyys. Uskon että todellinen tavoite on joku hiukan pienempi kuin koko maan valtaus, mutta nyt halutaan aiheuttaa yllätysmomenttia ja sekaannusta iskemällä moneen paikkaan yhtä aikaa. Näin tilannekuvan luominen vaikeutuu Ukrainalla.
Olisiko tilanne jo muuttunut, että PITÄÄ vetää uusia johtopäätöksiäTP-Utva kokoontuu aamulla. Iltalehdessä oli juttua.
Paras tulee tässä kuten -39 Puolassa ja Suomessa siten, että kunnon puolustussota päälle. Vaikka lopputuloksesta ei ole varmuutta ja hinta on hirveä , se luo pohjan kansan jatkolle. Toivottavasti tätä muistellaan joskus Ukrainan vapaussotana!Tämä ei todellakaan haiskahda pienimuotoisleta pikku sodalta jos Ukraina kykenee vastaamaan Venäjän toimiin. Valmistelut ainakin olisi pitänyt aloittaa jo kauan sitten.
Tässähän tämä on sanottu ihan suoraan...
Putinin mukaan hänen tavoitteenaan ei ole vallata Ukrainaa vaan "demilitarisoida se". Hän kehotti ukrainalaisia sotilaita laskemaan aseensa välittömästi ja palaamaan kotiin.
Mitä tuo ikinä tarkoittaakaan sodan laajuuden kannalta niin varmaa kuitenkin on että se tarkoittaa koko Ukrainaa. Sodan laajuus riippunee tässä tilanteessa myös Ukrainasta ja sen armeijasta. Antautumalla heti ja välittömästi välttää sodan ja menettää aseistuksen lisäksi itsenäisyyden. Muussa tapauksessa Putin menee juuri niin pitkälle kun pääsee. Vaikea tuota on muulla tavalla ymmärtää.
Tämä ei todellakaan haiskahda pienimuotoiselta pikku sodalta jos Ukraina kykenee vastaamaan Venäjän toimiin. Valmistelut ainakin olisi pitänyt aloittaa jo kauan sitten.