Mä voisin vaikka lyödä nyt vetoa että tämä video on vanhempi ja on pyörinyt aiemmin jo tällä foorumilla. Jostain mielenosoituksesta aiemmin kuvattu ehkä?Nyt on sellaista kuvamatskua, että vetää sanattomaksi.
Kansa taistelee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mä voisin vaikka lyödä nyt vetoa että tämä video on vanhempi ja on pyörinyt aiemmin jo tällä foorumilla. Jostain mielenosoituksesta aiemmin kuvattu ehkä?Nyt on sellaista kuvamatskua, että vetää sanattomaksi.
Kansa taistelee.
Juu tuotahan hän tarkoitti mutta onhan tuo hieman kaksijakoinen ajatus koska se antaa viitteen sitten siitä, että se varsinainen voimallinen uhkaus täytyisi tulla tähän meidän rajalle ennen kuin Natosta puhutaan. Onko jäsen hakemuksen jättäminen silloin enää mahdollista on sitten oma kysymyksensä tai ehdittäisiinkö se käsitellä ennen vihollisuuksien alkamista jokaisen jäsenmaan parlamenteissä. Tuon käsittelyn estämiseen ei tarvita täysimittaista sotaa.Minun mielestäni tuo johtuu ainakin Niinistön kohdalla siitä, että se on juristi. Sanamuoto juuri nyt ei uhkaa, koska ne ei juuri nyt uhkaa meitä. Tankit on siellä Ukrainassa. Itsellä on ainakin vielä luotto Niinistöön.
Mitään varmaa tietoa minulla ei ole, mutta ihan kuin tuo video olisi 2014 mielenosoituksista kansan noustessa venäjän nukkehallitusta vastaan.
Sodassa kaiken ei tosin tarvitse aina olla totta.
En osaa ees kieltä mutta UA pressan aamuinen videoveto oli vitun vakuuttavan oloinen ihan ele/ilmaus tasolla.
Mark Hertling twitterissä hyvät kommentit Ukraina vs. Venäjä. Hyvät perustelut,miksi Ukraina voi "voittaa" lopulta. En osannut jakaa
Itsekin pidin miestä aika onnettomana vitsinä, mutta mikäli tosiaan jatkaa tällä linjalla, ansaitsee kunnioitukseni. Rautahousut löytyy, kuten baikal tykkää sanoa.
Rautahousut löytyy, kuten baikal tykkää sanoa.
Löytyy youtubesta videon pätkä. (kyiv Molotov coctail)Mä voisin vaikka lyödä nyt vetoa että tämä video on vanhempi ja on pyörinyt aiemmin jo tällä foorumilla. Jostain mielenosoituksesta aiemmin kuvattu ehkä?
No, oletan näin.Mistä olet saanut idean että siellä ei ole minkäänlaista taistelunjohtoa?
Itsekin pidin miestä aika onnettomana vitsinä, mutta mikäli tosiaan jatkaa tällä linjalla, ansaitsee kunnioitukseni. Rautahousut löytyy, kuten baikal tykkää sanoa.
Flash-BangiRyssien tyyliin siviilejä pommitetaan! Kuumottava tilanne.
Palstan viisain ukko katosi silloin kun sen näkemyksiä olisi eniten kaivannut.Joko @baikal on sidottu puuhun ja vai mihin hävinnyt?
Löytyy youtubesta videon pätkä. (kyiv Molotov coctail)
Ladattu 8v sitten.
Oppia suomalaisille, mitä herkkua naapurillamme on tarjolla meillekin. Ei tarvii kenenkään mennä Kannakselle asti sotimaan, sota voi tulla ihan kotiovelle.