Venäjän sanaan kannattaa uskoa se on nähty tämän sodan aikana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Putlerin trolli, иди на хуй!
Minun mieleen tuli tuosta kuvasta Saksan hyökkäys Kurskissa 1943. Siinä vasta olikin isot kisat.Jonkun takauman sain tästä valokuvasta vanhempaan kuvaan, jossa suomalainen vapaaehtoinen Ukrainalaisella maissipellolla... Vormu oli toinen... ja aika
Veikkaan, että jo raja-asemalla tulisi sanomista?Lisäbonuksena tarran irrottaminen autosta vaatii vaivaa. Veikkaan että kovin moni ei viitsi kotiinsa Pietariin/Moskovaan ajaa tuollaisen tarran kanssa.
Hienoa työtä nämä tekevät karttojensa kanssa, mutta eipä kenelläkään näistä taida olla oikeata strategisen tai edes taktisen tason osaamista. Lööppilehdistössä termi "asiantuntija" on kokenut pahan inflaation. Pekka Toveri ja kumppanit on asiantuntijoita, nämä kaverit on Ukrainan sodan Antero Mertarantoja.En aivan näin pahasti roastaisi tyyppejä, vaikka ulosanti ei olekaan kaikkein seksikkäintä. Heidän karttansa vaikuttaa konservatiiviselta, mutta perustuu monin paikoin varmennettuihin lähteisiin eikä twitterhuhuihin (myös def_mon jättää huhut huhuiksi). Lisäksi Erik Matero taitaa geolokatoinnin taidon.
Venäjän sanaan kannattaa uskoa se on nähty tämän sodan aikana.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Tuulen suunta kääntynyt pysyvästi vai tuuliviiri pyörii muuten vaan?
Olaf Scholz called for Ukraine, Moldova, Georgia and the countries of the Western Balkans to be admitted to the EU. The German chancellor spoke in favor of a major enlargement of the European Union, and also promised to help Ukraine defend itself against Russia for as long as it takes. Read more https://dw.com/a-62959770?mac a=rus- tco -dw
Olen jo jonkun aikaa tätä fundeerannut hymyssä suin, että mahdatko tietää semmoista suomenkielistä ilmaisua kuin paikallistaa?Kuka tarvitsee GeoLocaattoreita kun nämä nerot GeoLocateevat itse itsensä???
Jonkun takauman sain tästä valokuvasta vanhempaan kuvaan, jossa suomalainen vapaaehtoinen Ukrainalaisella maissipellolla... Vormu oli toinen... ja aika
Saattaa se Olafia ihan henk.koht. vituttaakin kun ryssän telkkarissa häntä haukutaan tauotta natsiksi.
Tässä vaiheessa pääasia on että siellä on melkein keitä tahansa ulkomaalaisia, ettei ryssä voi puuhata vapaasti.Onks näiden kansallisuuksista ja muusta annettu mitään tietoa? Ihan vaa sillä ettei siel ole jotain ryssän peesareita koko porukka.
Sinulla oli jäänyt ajatus-, tahi kirjoitusvirhe viestiisi, niin olin niin ystävällinen, että korjasin sen puolestasi.Ovat varmaankin halunneet tarkoituksella näyttää missä ovat ts. että ollaan oikeasti valloitettu jokin alue. Ryssällähän on tapana ollut ilmoittaa valloitetut alueet siinä vaiheessa kun paskotaan kylän ensimmäisen talon eteiseen.
Paikantaa?Olen jo jonkun aikaa tätä fundeerannut hymyssä suin, että mahdatko tietää semmoista suomenkielistä ilmaisua kuin paikallistaa?
Älä siis lainkaan ota itseesi tästä, viestisi ovat omia jaaritteluitani miljoona kertaa informationeeraaviampia.
(ai lav suamenkiäli)
Kuten Mannerheim-linja; linija Mannergeima venäjäksi.Se on käsittääkseni vain jos sana on lainasana ja jos se alkaa H:lla. Silloin alku-H vaihtuu G:ksi.
Tölkithän saattaa olla harmaatuotuja jostain naapurimaista. Siirappia voi olla vaikeampi saada.Venäläisen vloggarin video propagandasta. Cokista saa Moskovasta vielä aidonnäkösillä etiketeillä.