Ukrainan konflikti/sota

En aivan näin pahasti roastaisi tyyppejä, vaikka ulosanti ei olekaan kaikkein seksikkäintä. Heidän karttansa vaikuttaa konservatiiviselta, mutta perustuu monin paikoin varmennettuihin lähteisiin eikä twitterhuhuihin (myös def_mon jättää huhut huhuiksi). Lisäksi Erik Matero taitaa geolokatoinnin taidon.
Hienoa työtä nämä tekevät karttojensa kanssa, mutta eipä kenelläkään näistä taida olla oikeata strategisen tai edes taktisen tason osaamista. Lööppilehdistössä termi "asiantuntija" on kokenut pahan inflaation. Pekka Toveri ja kumppanit on asiantuntijoita, nämä kaverit on Ukrainan sodan Antero Mertarantoja.

Mitä tästä pitäisi ajatella? Tuulen suunta kääntynyt pysyvästi vai tuuliviiri pyörii muuten vaan?

Olaf Scholz called for Ukraine, Moldova, Georgia and the countries of the Western Balkans to be admitted to the EU. The German chancellor spoke in favor of a major enlargement of the European Union, and also promised to help Ukraine defend itself against Russia for as long as it takes. Read more https://dw.com/a-62959770?mac a=rus- tco -dw

Saattaa se Olafia ihan henk.koht. vituttaakin kun ryssän telkkarissa häntä haukutaan tauotta natsiksi.

Kuka tarvitsee GeoLocaattoreita kun nämä nerot GeoLocateevat itse itsensä???
Olen jo jonkun aikaa tätä fundeerannut hymyssä suin, että mahdatko tietää semmoista suomenkielistä ilmaisua kuin paikallistaa? :)
Älä siis lainkaan ota itseesi tästä, viestisi ovat omia jaaritteluitani miljoona kertaa informationeeraaviampia. 😜
(ai lav suamenkiäli)

Ovat varmaankin halunneet tarkoituksella näyttää missä ovat ts. että ollaan oikeasti valloitettu jokin alue. Ryssällähän on tapana ollut ilmoittaa valloitetut alueet siinä vaiheessa kun paskotaan kylän ensimmäisen talon eteiseen.
Sinulla oli jäänyt ajatus-, tahi kirjoitusvirhe viestiisi, niin olin niin ystävällinen, että korjasin sen puolestasi.

Venäläisen vloggarin video propagandasta. Cokista saa Moskovasta vielä aidonnäkösillä etiketeillä.

Back