Isommalla vihellyksella ohi menevät, ovatko kranaatteja?Etulinjan mäiskettä. Ei tee mieli olla tuolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Isommalla vihellyksella ohi menevät, ovatko kranaatteja?Etulinjan mäiskettä. Ei tee mieli olla tuolla.
.Rysy nappaa dronesta tiputetun kranun! Ehkä ansainnut elää ainakin vielä…
Ex-Ukranian president Yanukovych, said:
70 percent of the weapons transferred to the Armed Forces of Ukraine are leaking to the black market . Weapons, which the West supplies to Ukraine in colossal volumes , have already been found in northern Europe in Finland, Sweden, Denmark, and the Netherlands. Criminal organizations have already created caches of weapons in the border regions of Ukraine and are distributing them throughout Europe . We are talking, in particular, about assault rifles, pistols, ammunition, drones .
I don't see your hands. Lift up.
It turned out that not a single UN country voted for Russia's admission to the organization after the collapse of the USSR. It turns out that Russia can be illegally represented in the UN.
Tossa pitempi pätkä
Edit. Linkki vaihdettu
Joo, oli toi twiittaaja vaihtanut sen pätkän. Siinä oli eri järjestyksessä noi tiputuksetÖh, mä näen täysin saman 40s pätkän samoilla musilla?
Mielenkiintoista tässä oli mun mielestä se että jahtaavat yhtä rysyä samalla dronella useamman kerran. En muista tätä nähneeni aikaisemmin.Joo, oli toi twiittaaja vaihtanut sen pätkän. Siinä oli eri järjestyksessä noi tiputukset
Kyllä, kävikö välissä sitten hakemassa täydennystä,vai saako siihen 3 erilaista kranua?Mielenkiintoista tässä oli mun mielestä se että jahtaavat yhtä rysyä samalla dronella useamman kerran. En muista tätä nähneeni aikaisemmin.
Veikkaan RPG yms. Ei kuulosta oikein tykin tai krh vihellyksille.Isommalla vihellyksella ohi menevät, ovatko kranaatteja?
Toivotaan että Reaganilaiset voittavat Trumppilaiset republikaanien sisäisessä taistossa. Ukrainan, ja koko maailman tulevaisuuden takia.
Nyt tullut varmistusta, että ryssälässä räjähtänyt polttoainejuna oli partisaanien tekosia. Näille sankareille soisin vastaavat muistomerkit mitä Ranskan partisaaneille on tehty.