Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Siinä olisi paljonkin järkeä...
Katso liite: 70521
Olenkin jo miettinyt että missä vaiheessa ja millä tavalla ne sinne menevät. Olisi kyllä rohkea peliliike mennä sinne vesistöä pitkin mutta voi hyvinkin olla että siellä ei ole tällä hetkellä juuri minkäänlaista puolustusta kun Venäjän huomio on ollut ihan muualla.
Muistan ton ukkelin, tää oli niitä vankilasta värvättyjä, joka jäi melkein heti ua:n vangiksi!Twitteristä löytyy video tästä. Lekalla päähän. En jaa videota tänne.
Onhan nämä Wagnerilaiset ihan täyttä saastaa ja näköjään omilleenkin.
Hyvä muistaa nämä kommentit lännessä jos Kremlin uudelleenjärjestelyssä kokki vie voiton.Itse pääkokki oli QA-sessiossa sanonut nauttineensa esityksestä. Ketjusta löytyy yhtenä vastauksena myös itse video…
Wagnerin 'pelon symboli'han on leka. Aina kun poseeraavat jossakin kuvissa, niin leka pitää olla esillä.Twitteristä löytyy video tästä. Lekalla päähän. En jaa videota tänne.
Onhan nämä Wagnerilaiset ihan täyttä saastaa ja näköjään omilleenkin.
Ultraviolet execution of a deserter is perfectly rational. Many prison recruits etc have low morals.
With this execution Wagner tells:
1. You can't escape from us
2. After we get you back, you'll die in a terrible way
Ultraviolence is necessary to keep the unmotivated in line
Muutama väsähtänyt örkki.
Ja koko niemi on peitettävissä tykistöllä mantereelta, matkaa vain +- 20km.Reservin aivoilla pohdin että yleensä maihin nousuija (tai maahan laskeutuja) ehkä on allergisoitunut vihollisen suurelle määrälle suoraa raskasta kalustoa kuten tankeille koska he eivät itse saa niitä mukaan mitenkään helposti. Nyt kun tuota maastoa katsoo niin siellä on lampea lammen perään ja hiekkaa ja suota niin siellä ei ole helppo raskaalla kalustolla operoida niin puolustavalla rysyllä ei ehkä ole sitä etua.
Ukraina on modannut SA-3:n meritorjuntaan ?
Ei tarvitse sen enempää muokata, kun vaan käskee patterin asemat rannan lähelle ja komentaa ampumaan vain laivoja. Noissa varhaisemmissa IT-ohjuksissa tuo pintamaalin ampuminen oli järjestään mahdollista puolin ja toisin.Onkohan edelleen sama komento-ohjaus eli ohjukselle vain kerrotaan minne mennä? Sinällään voi olla helppokin muuntaa kun vain maalinosoitusta tarvis muokata hieman ilmasta pintaan.
Tuolla niemimaalla on strateginenkin merkitys. Sieltä pystyy tähystämään Mykolaiviin menevää laivaväylää. Samalla niemimaa suojaa väylää kauempana olevilta tutka-asemilta. Ottamalla niemen haltuun Ukraina voisi taas ottaa tuon ison sataman vapaampaan käyttöön. Vakuutukset rahtilaivoille tosin varmasti joutuvat myöntämään itse, ainakin Odessan ja Mykolaivin väliselle osuudelle.Tämä Kinburnin kuvio saattaa osoittautua merkittäväksi jutuksi. Tuo niemimaa on etäisyyksien puolesta paljon lähempänä Ukrainan vaikutuspiiriä kuin ryssän, jos ajattelee rakennettua ympäristöä joissa joukkoja on helppo pitää. Sinne saadaan ehkä luotua pieni pysyvä sillanpää, joka on ikävä piikki lihassa ja uhka ryssille koko ajan. Parhaimmillaan tullaan näkemään jotain operatiivisia oivalluksia tämän suhteen.
OT No tätä en kyllä tiennyt. Olen tähän päivään asti luullut, että esim. vitoshaissa käsi on pelkkää turhaa ja korkein kortti 5.Vitoshai olisi suora..
Jaa vaan jos sellanen löytyy.
Loss of manpower of the RF Armed Forces personnel is 81,542 people. Data as of 6:00 Moscow time today.
This figure, excluding data on the losses of Russian PMCs taking part in hostilities on the territory of Ukraine, on Friday, November 11, is 24,723 dead. The next final data on the losses of PMC fighters should be received on Friday, November 18th. And will continue to be updated once a week.
Losses of the Russian Guard since the beginning of hostilities 5384 killed and missing.
Ei välttämättä kannata ainakaan pahassa krapulassa katsoaJaa vaan jos sellanen löytyy.