Ukrainan konflikti/sota

Ei kannata eikä voi sulkea pois laskuista. Eikä ne kontaktit Neuvostoliiton romahtaessa mihinkään kadonneet sen enempää Saksassa kun muuallakaan. Vanhoja kontakteja on pidetty yllä ja luotu uusia ja näin se menee jatkossakin oli tilanne mikä hyvänsä.

Scholzin venkoilu on ollut kyllä omituista seurattavaa. Välillä vaikuttaa siltä että miehellä on kaksi persoonaa. Toinen haluaa olla Venäjän paras kaveri ja toinen Ukrainan eikä ole vieläkään selvinnyt kumpi persoona on voiton puolella 🤣

Ranskassa on toinen jakomielitautinen vaikka syyt siihen ovat hyvinkin erilaiset ja pulppuavat ihan eri lähteestä.

Putina-sargen%C4%A3el%C4%AB%C5%A1i.jpg

En mahda mitään rumalle ajatukselleni🤔, mutta jotenkin luulen tai kuvittelen, että näistä molemmista euroeunukeista löytyy jotakin sen luokan kompromat materiaalia bunkkerirunkkarin KGB arkistoista, että sillä voidaan tuhota heidän koko poliittinen ura ja saattaa heidät pohjattomaan häpeään. Toivottavasti olen väärässä.

En mahda mitään rumalle ajatukselleni🤔, mutta jotenkin luulen tai kuvittelen, että näistä molemmista euroeunukeista löytyy jotakin sen luokan kompromat materiaalia bunkkerirunkkarin KGB arkistoista, että sillä voidaan tuhota heidän koko poliittinen ura ja saattaa heidät pohjattomaan häpeään. Toivottavasti olen väärässä.
Mistäpäs sitä lopulta tietää, mutta veikkaan, että tuo kompromat olisi tässä kohtaa jo käytetty. Sekä Ranska että Saksa ovat kuitenkin ollet rintamassa mukana ja jopa toimittaneet ihan kelpoisaa puolustustarviketta Ukrainalle.

Edit: Mikä tekee tietysti Macronin ja Scholzin toiminnasta vielä munattomampaa.

Viimeksi muokattu:
Kun Gerasimov on ryssinyt hommansa, niin odotan putinin tekevän ainoa järkevän ratkaisun ja nimittävän vanhan kunnon sorvarin armeijan johtoon!

Tuo kiiluvasilmäinen päättäväisyys ja ylitsevuotava älykkyys, joka tästä sorvarista huokuu, on käsinkosketeltava!

Veikkaan ettei oikeasti purkan jauhaminen ja kusella käynti luonnistu yhtä aikaa…

Kun Gerasimov on ryssinyt hommansa, niin odotan putinin tekevän ainoa järkevän ratkaisun ja nimittävän vanhan kunnon sorvarin armeijan johtoon!

Sorvari-Zolotov olisi loistava valinta rintamakomentajaksi. Aivan samaa luokkaa neroudessaan kuin Aatun päätös Reichsführer-SS Himmlerin määräämisestä rintamakomentajaksi. Entisellä kanatarhurilla oli kerrassaan loistavat edellytykset ryhtyä kylmiltään Veikselin armeijaryhmän komentajana torjumaan puna-armeijan hyökkäystä Saksaan talvella ja keväällä 1945.

Viimeksi muokattu:
Sorvari-Zolotov olisi loistava valinta rintamakomentajaksi. Aivan samaa luokkaa neroudessaan kuin Aatun päätös Reichsführer-SS Himmlerin määrääminen rintamakomentajaksi. Entisellä kanatarhurilla oli kerrassaan loistavat edellytykset ryhtyä kylmiltään Veikselin armeijaryhmän komentajana torjumaan puna-armeijan hyökkäystä Saksaan talvella ja keväällä 1945.
Himmlerin ÄO taisi kuitenkin olla kengännumeroaan korkeampi. Z-zolotovilla ei ole, tokkopa edes kovin isot buutsit.

Poliittinen ura vs. Maan/ Euroopan tulevaisuus. On mittasuhteet pielessä. Jos hyppää sivuun ei ole tuhottavaa , Scolz. Makaroonilla lienee pahempi nakki poistua, paitsi jos poistuu ikkunan kautta, tai laittaa pääministeri huseeraamaan, tai käydä ahkerasti vieraissa ranskalaiseen tapaan ,mutta tehdä jenkkiläinen scandaali, ei mahdu uutisiin muuta. (Leon savuverho...)

Back