Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole edes viikkoa vanha, vasta tänään vaivauduin vahvistamaan kun näin sen idiootin kantamassa paskaämpäriä, joten vittuilu alkoi välittömästiViikon vanha tili. Pitääkö tänne tulla päätä aukomaan "olette idiootteja"? Go suck.
Jostakin edellisestä viestistäsi "kykenen seuramaan konfliktia objektiivisesti, toisin kuin valtaosa täällä".Ei ole edes viikkoa vanha, vasta tänään vaivauduin vahvistamaan kun näin sen idiootin kantamassa paskaämpäriä, joten vittuilu alkoi välittömästi
vitun apina?Höpöhöpö vitun apina, minä kirjoitin ihan asiallisen viestin ja olin heti ryssän trolli. Joten ollaan sitten ryssän trolli ihan kunnolla.
Taitaa olla. vitele väittää, että täällä ei porukalla ole objektiivisuutta, mutta hänellä on. Hah.Kymmenen vuotta kiven alla ja nyt tulit tallentamaan tilanteen? Miten voi joku vessapöntön mukavuusrinkula hermostuttaa noin paljon? Onko se joku pyhä symboli Z-kultille?
Miten se ryssä nyt jotenkin uhka on meille? Heiltähän on tapettu jo kaikki koulutetut sotilaat ja kalustoakin alkaa olla varmaan aika vähän sillä raskaita vaunujakin on kuulemma tuhottu jo melkeen 3500 kappaletta. Te ette todellakaan ole maamme puolustamisen kannalla, vaan runkkaatte Amerikan proxysodalle jossa tavallisia ukrainalaisia viedään väkisin rintamalle jossa heidän omien sanojen mukaan elinajan odotus on luokkaa yksi yö. Ja teillä monella ei ole pienintäkään ymmärrystä tosiasioista, jo se ette vakavissanne julkaisette täällä tilastoja joissa kuollut satoja tuhansia venäläisiä sotilaita ja tuhansia ja tuhanisa tuhottuja ajoneuvoja. Silti se ryssä vaan porskuttaa. Ja etkai sinä vakavissasi kuvittele että minulle tulee paha mieli jos haukutte ryssiä täällä?Taitaa olla. vitele väittää, että täällä ei porukalla ole objektiivisuutta, mutta hänellä on. Hah.
Me olemme täällä maanpuolustusnetissä maamme puolustamisen kannalla, ja toisin kuin ryssä, Ukraina ei edusta meille minkäänlaista uhkaa. Ryssä sen sijaan on uhkista lähin, ja Ukraina taistelee sitä vastaan tällä hetkellä koko Euroopan puolesta. Syystäkin on meidän suosikkikansa, kun siitäkin kehtasi avautua.
Faktahan myös on, että SUURI ja MAHTAVA neuvostoliitto on epäonnistunut täydellisesti. Miten muuten reilussa vuodessa ei ole aikaan saatu mitään muuta kuin hyvä alku oman valtionsa romahdukselle.
Ja neuvostoliitostahan on kyse, yhä. Alue on vain pienempi, ja pysyköönkin pienempänä.
Ja sinäkö et ollut trolli?Miten se ryssä nyt jotenkin uhka on meille? Heiltähän on tapettu jo kaikki koulutetut sotilaat ja kalustoakin alkaa olla varmaan aika vähän sillä raskaita vaunujakin on kuulemma tuhottu jo melkeen 3500 kappaletta. Te ette todellakaan ole maamme puolustamisen kannalla, vaan runkkaatte Amerikan proxysodalle jossa tavallisia ukrainalaisia viedään väkisin rintamalle jossa heidän omien sanojen mukaan elinajan odotus on luokkaa yksi yö. Ja teillä monella ei ole pienintäkään ymmärrystä tosiasioista, jo se ette vakavissanne julkaisette täällä tilastoja joissa kuollut satoja tuhansia venäläisiä sotilaita ja tuhansia ja tuhanisa tuhottuja ajoneuvoja. Silti se ryssä vaan porskuttaa. Ja etkai sinä vakavissasi kuvittele että minulle tulee paha mieli jos haukutte ryssiä täällä?
En tiedä mitkä kaikki asiat sinua risovat, mutta lista lienee pitkä. Yhtä hyökkäävää käytöstä en ole itänaapuria lukuunottamatta havainnut, ainakaan mpnetissä. Yhtä epäonnistunut on hyökkäyksesi myös. Provosointikouluun lisäoppia saamaan, mars mars.Juurihan minä vitun idiootti kirjoitin hetki sitten olevani trolli. Eikö siellä osastolla kukaan valvo potilaiden päätelaitteiden käyttöä?