lsoviha
Majuri
EOD horroria, nämä voi räjäyttää hävityspanoksella vierestä, mutta en lähtisi vapaaehtoisesti siirtämään ilman todella perusteellista suunnittelua ja valmistautumista muualle, vaikka suurin osa on nuoliammuksia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tää on itseasiassa yli vuoden vanha video. Oon nähnyt tän silloin.
Ei tuolla mielikuvitusvaltioissa ole enää ketään muuta sotilasikäistä miestä. Tuurilla seilaavia piilottelijoita ja ehkä joku Oligarkin tai mafioson poika. Kaik muut on jo mennyt. Poliisit taitaa olla viimeinen ikähaarukassa 20-50vuotiaat. Itse en edes ulkopaikkakuntalaisena veturin kuljettajana menisi alueelle.Kyse voi olla myös Donetskin etnisestä toisen tason syvä puhdistuksesta. Siis kyllä - vaikka on kapinallinen ja periaatteessa luotettava ryssälle niin tietyn pisteen jälkeen siitäkin Ukrainalle kapinallisesta kannattaa kätevästi päästä eroon natsin logiikalla ja tuoda tilanteesta tietämätön isovenäläinen muualta tilalle. Lähdettä mulla ei ole, vain sairas historiallinen mielikuvitus.
Eipä toimi UA:lla huolto tähän malliin
"1000 ammusta toimitettu, joten mikä maksaa? Miksei miehet ole jo vaunussa ja hyökkäämässä? Vai pitääkö tässä vielä lähettää Tsetseenit sinne vähän motivoimaan?"
Lehti: Venäjä tuonut lisää taisteludelfiinejä Sevastopolin tukikohtaan
...eli selkokielellä sanottuna: "kännikalat lisääntyneet huomattavasti Sevastopolissa".