Kyllä, siltä näyttää, Girkinin naamataulu on pahsuhko, näkyy että syö hyvin, toisin kun Navalny, joka oli lähellä luurankoa loppua kohti. Olen lukenut että Kremlissa on kaksi "tornia" (bashny) jotka taistelee vallasta.
Lisäksi Girkin olkoon vaikka mikä tšekisti, niin näytti oman teatteri rekviisiitansa (teatraaliset puvustot yms) näytti silmissäni enemmän pellelta, joka välillä katsonut lampaan silmiin. Kaikki ryssät siellä on aika greteeskeja, samalla naurettavia ja kuvottavia, mutta tuo Girkin on niin liukas, että hänen kohdalla olen ymmällään.
Mulla joskus hyvä "silmä"..kun yrjö alkaa tulla kurkkuun, niin se on merkki. Sama mulla oli ensinäkemältä putiniin tuntema.
Sitten sama yrjö tuli, jos muistatte Alexey Arestovichin..en voinut sitä katsoa, oli niin liukas pälättäjä. Ja mitä sitä paljastui, mies oliki luotu tekemään vain ja ainoastaan yhtä asia: saada Ukrainaan halki. Kukaan ei kaatanut niin paljon Zelenskyn päälle p:ka kun hän, ja mies halusi hänen tilalle - pressaksi, nyt piileksi jossain Amerikaassa. Jassain asiassa hän oli oikeassa, mutta ainoa asia hän ei ottanut huomioon, vaalit ei voida järjestää, kansa ei haluaa. Kansa pelkkä diversioita. Tälläistä kritiikkia voi olla muttei kesken kuuminta sotaa. Tätä Arestovich ei ymmärrä, hän on sairas narsisti lisäksi.
Merkittävä oliki toinen seikka: Suomessa asuvien venäläisten suhtautuminen häneen - yksi oli niin lumoissaan häneen,mettä uutta videota odotti läähöten. Mies oli ok, vihasi putinia, konnaretita, boltsuja, mutta...puhui avoimeksi olevansa

, hän halusi tsaarin, jukolautta! No tulihan se sieltä. Että tälläinen oppositio. Kaikki halua tsaareiksi ja rakastamaan sitä. Venäjällä pitkä perinne tsaarien historiassa, toinen on toista hullumpi..mutta aina he haavelee että tulee taivaalta uusi uljas tsaari ja sinsalabim, kaikki muuttuu. Tsaari!!??!

Lakkasin katsomasta venäläisen "uuden ja uljain (vai oliko se kaunis) Venäjän tai miksi sitä kutsutaan, jonkun ihme Venäläinen Ulkomaalainen hallitus Lännessä tai mitä lie, .venäläinen oppositio ei herättää mitään kunnioitusta minussa enää. Puolet heissä herättää minussa yrjöä. Navalnaja nautti 10 tuhannesta kk Navalnyin fondanation premiaa ja törsää mauttomiin kuteisiin. Hän on mitätön. Politiikona nolla. Mutta hän haluaa pressaksi.
Ainoa selvä: Venäjä täytyy kaataa. Ukraina ansaitse nyt kaiken tuen - parhaan mahdollisen, se on ainoa maa joka pidättää tätä ruttoa siellä.