Unelmia - parhaat palat!

Naamakirjan parhaimmistoa.

Kati Härkönen Tässä ei ole kyse edelleenkään teologispohjaisesta uskontokritiikistä vaan rodullistettuihin kohdistetusta uskontokritiikin varjolla tehtävästä rasismista että itse en näe mitään linkkiä uskontoon tai ateismiin juuri tässä jutussa. Oman aatteen tuputtaminen on ärsyttävää ja monet raivoateistit ja pseudoälyköt vapaa-ajattelijat jotka tutputtaa ja arvojaan kaikille on vieneet haluni erota kirkosta tai kutsua itseäni ateistiksi vaikka en jumaliin silleen uskomalla uskokaan enkä välitä uskonnollisesta debatista mitä jotkut jaksaa kilotolkulla jostain koraanin suurista käydä. Toki jos keskustelussa on muitakin kuin valkoisia kristittymiehiä saatan jaksaa lukea yhden ketjun. Mutta valkoisten ateisti / kristittymiesten hommapohjainen islamkritiikki on minusta yhtä kiehtovaa kuin katsoa kissan paskantamista hidastettuna.

Tuomo Lehtinen

Mulle ei ole väliä vaikka pää lähtisi, en mä jaksa mitään rasismia missään.

Mä meen töihin töitä tekemään, mutta jos mun pitää kuunnella propagandaa vuoroin keltäkin, mä alan ulvoa omaa mielipidettä myös ilmaan.

Ja jos siitä hyvästä joutuu toistuvasti juorujen ja muun paskan kohteeksi, että puuttuu epäkohtiin tai sanoo mielipiteensä, niin mä laitan siitä nettiin sitten ulinaa tai lehteen, ihan sama mulle mitä käy.

Olen mä jo aikaisemmin muutaman mölinöitä ilman nimeä julkaissut ja ihan tiedossa sekin on.

Tämä oli täysin pyydettyä julkisuutta, jos ei löydy ketään viheltämään pilliin ja rinki vaan suurenee.

2016 on vuosi, eikä mikään kolkytluku vaikka persulan tuutista pukkaisi mitä jytkyä ja jöötiä tahansa.

Saa ampua, en mä vaan enää jaksa.

Rane K. Aho
Valkoinen ylivalta ja rasismi eivät ole salaliittoja, vaikka niitä peitelläänkin.

Krister Karttunen
Kolonialialismissä Suomi ja suomalaiset ovat osana länsimaista talousjärjestelmää olleet mukana. Jo varhain ulkomaankapauppamme perustui mm. Iso-Britannian laivaston tervan kulutukselle ja monet suomalaiset olivat aktiivisesti mukana Venäjän keisarikunnan imperialistisissa hankkeissa (kerrankin tämä sana sopii täydellisesti, koska politikkaa oli Venäjän keisarin).

Tea Vehmaa
Muslimiväkivalta?
Hmm ihme että jos tuo nyt on joku "juttu" niin miksen minä ole sitä nähnyt? Kumminkin seurustellut ja ollut kaverina ja ystävänä ja perhetuttuna ja muutamassa vastaanottokeskuksessa vapaaehtoisenakin (kaikissa muutama sata ihmistä)... Puhumattakaan siitä että olen kihloissa muslimin kanssa ja ollutkin jonkun aikaa mutta mihinkään tuommoseen en ole törmännyt.. Kumma juttu.

Max Anttila
Islamofobia on rasismia. Kyse ei ole teologisesta debatista, vaan rasismista. Suomen ja kenties Euroopan merkittävimmästä rasismin muodosta. Analyytikot jotka pyrkivät tämän piilottamaan tekevät karhunpalvelusta rasismin vastustamiselle.
 
Rasmus sai tästä kuvasta aikaan pienen jäsentenvälisen. Pitkä ja hupaisa ketju mutta kukaan ei keksinyt pohtia, että eikö tummaihoista saa saunaan ilman Photoshoppia :rolleyes:


Saija Lehti jakoi käyttäjän Nopeet kuvan.
20 t
Kuvat kertoo tuhat sanaa, mutta kun siihen lisätään vielä selventävä teksti, on someraivo irti :D :(



 
Comedy gold - Help a Comrade Find a Place to Live

https://kiwifar.ms/threads/leah-albee.22208/

Hey everyone!! My name's Leah Albee! (Some of you may know me as Noah or Leo)
I'm a radical nonbinary queer kiddo living in Lansing, Kansas with 3 other radical transqueer comrades. Unfortunately, I've fallen on some difficult circumstances recently. Due to some disagreements with my father over politics along with his abusive power complex and financial manipulation...I've been left without a job, phone access, health care, and car insurance and the four of us have been given until the 1st to get out.

We're desperately trying to move as quickly as possible to Kansas City. All of us are under financial constraints, as two of us were employed by my father, one of us just moved here from across the state, and the other just ended a semester of art school.

If you have anything to spare to help us get set up your generosity would be greatly greatly appreciated!
You all always have a home with us, thank you for sharing your hearts!
Much love!
 
14095778_724782827670380_7235210329402710364_n.jpg
 
Verkkosukka.. eiku saari, ei ole täysin väärässä! Naisen huono asema ählämimaissa on monien ongelmien alkusyy. Niihin lähtömaihin tarvitaan väkivaltainen ja sisuuntunut naisyhteisö vastustamaan miehiä ja haastamaan heidän valta. Naisille annettava sotilaskoulutus (ja aseistus) on yksi reitti niiden maailmankolkkien vakiinnuttamiseen pitkällä tähtäimellä. Voisin kuvitella että länkkärifeministien litimärkä uni olisi saada naissukupuoli valta-asemaan lähi-idässä, alistaen miehet, eli kääntäen asetelman ylösalaisin. Suuri kysymys on että kuinka monen miehen täytyy kuolla siellä ennen kuin he antautuvat. Miettikää sitä ääri-islamistisen miesvitutuksen määrä kun naislegioona ottaisi haltuun maa-alueita ja alkaisi uudelleenkirjoittamaan islamin oppeja.
 
Poliisin turhasta juoksuttamisesta ja resurssien tuhlaamisesta sais maksaa tämä "pahoinpidelty" ter........ eiku muslimi nainen. Eihän siitä ny mitään tule jos saa perseillä ihan miten sattuu ihan vaa sen takia ku edustaa jotain tiettyä porukkaa.
 
Tämmöinen henkilö toimi redditissä moderaattorina. Ulkomaalainen esitti kysymyksen SISU tatuoinnista ja tämä oli vastaus! Moderaattori ovat kuulemma puolueettomia.

fLsFrxy.png
 
Rasmuksen facebooksivuston pääylläpitäjä asettuu voimakkaasti tukemaan lapsiavioliittoja Tanskan malliin. Perustelee itsemääräämisoikeudella :confused:

Ryhmä kinaa pitkässä ketjussa ja kannatustakin tuntuu löytyvän mukavasti, vaikuttaa että eivät ihan niin paljon kehtaa puolustaa kuin mieli tekisi.



Lapsivaimot saavat jäädä yhteen aviomiestensä kanssa Tanskassa - nuorimmat 14-vuotiaita
Perheitä on yhdistetty, jotta Tanska ei rikkoisi Euroopan ihmisoikeussopimusta.
ILTALEHTI.FI

..............

Daryl Taylor
Vaikea kysymys. Kuka ottaa vastuun kun huostaanotto johtaa itsemurhaan?
Tykkää · 1 · 8 t · Muokattu
Piilota 16 vastausta


Olli Suominen
Sama taho, joka ottaa vastuun kun lapsiavioliitto johtaa itsemurhaan.
Tykkää · 7 · 8 t

Daryl Taylor
Edes silloin kun itsemurha johtuu suoraan valtiovallan puuttumisesta ihmissuhteisiin vastoin asianomaisen omaa tahtoa?
Samanlainen nähtiin silloin kuin vähemmistölapset otettiin huostaan kulttuurisin perustein.

........



Daryl Taylor
Nähdäkseni itsemäärämisoikeus toteutetaan kuulemalla asianosaista ja kunnioittamalla tämän selkeästi ilmaisemaa tietoon perustuvaa tahtoa yhtenä valtiovallan antamaan tätä koskevaan hallintopäätökseen vaikuttavana tekijänä.

Tilanne on hyvin samanlainen kuin esimerkiksi toisen henkilön ruokavalion kunnioittaminen. Vaikka yleiseen terveystietoa koskevaan arviointiin nojaten viranomainen vastustaisi kuinka voimakkaasti veganin tms. ruokavaliota koskevaa käyttäytymistä ei voida määrätä tätä syömään muulla tavoin.
 
Mut mietipä omalle kohdalle. Olisitko astunut avioon 15-vuotiaana 30v naisen kanssa? Minä en puolla tai kiellä kantaa, mutta sanonpahan vain että jokainen miettikööt omalle kohdalleen. Itsellänihän olisi heilahtanut kulli naamaan jos joku Lucy Lawless oltaisiin määrätty naitettavaksi minulle ollessani 15v. Ja olisin vihannut syvästi ketä tahansa kuka olisi vastustanut sitä liittoa. Tietysti asia on eri jos nainen olisikin alistava, ylipainonen ja tervakeuhkoinen prätkähoro. Sanon myös sen että nämä nuorisoavioliitot pitää syynätä hyvin tarkkaan, ja pitää silmälläkin niitä; pitää katsoa sekä morsianta että sulhasta syvälle silmiin, ja esittää kysymyksiä heille. Ja vähänkin jos on sen makua että alistus tmv. pakottaminen on kyseessä, tai jos morsian ei vaikuta täysin itsetietoiselta niin sulhanen vankikoppiin esim. ihmiskaupasta. Loppujen lopuksi tässä esimerkissä on kyse 15v ikäerosta, mikä ei ole mahdoton. Kolmen vuoden päästä liittolaisten iät olisivat 18v ja 33v.

Entä ratkaiseeko se sukupuoli tässä? Onko nuori naisenalku haavoittuvaisempi kuin miehenalku? Saako yleistää sukupuolen perusteella?

Ei asiassa ole mitään ihmeellistä. Laki on hyvin yksiselitteinen, valitettavasti kaikki eivät ymmärrä että sitä pitää noudattaa. Jos länsimaiden nuiva suhtautuminen pedofiliaan puristaa maahan muuttajan päätä kovasti, voi palata kakkimajaan harrastamaan lapsiin sekaantumista. Se että pedofilia kuuluu jossain päin kulttuuriin, ei oikeuta sitä täällä-

Mitä tulee "unelmaasi" Lucy Lawlessista, olen samaa mieltä kanssasi. Juttu onkin siinä, ettei 15v ole tarpeeksi kypsä tekemään päätöksiä asiassa. Sukupuoleen katsomatta. 18 taas on katsottu kypsemmäksi ja siksi saakin avioitua kenen kanssa haluaa.
 
Back
Top