Uuden vuoden aaton menyy.

Herman30

Supreme Leader
BAN
Nauttiiko porukka mitään sen kummempaa kuin nakit ja perunasalaatti? Meillä tulee olemaan kalapainoitteista.
Kylmäsavu- ja loimulohta (kaupasta). Katkarapuja itsetehdyssä smetanasörsselissä. Suutarinlohta. Täytettyjä munia. Keitettyä potaattia. Snapsia.
Ja Lidelin tiramisua jälkkäriksi.
 
Viimeksi muokattu:
Peuraa, poroa, pottuja, hallituksen tekemää leipäjuustoa ja siihen sopivat lisukkeet. Konjamiinia illalla. Hallituksen puoleinen rosvojoukko tulee kylään uudeksi vuodeksi, niin pitää taas paremmat konjakit tarjota. Joku kaunis kerta, kun tuo kyökkihirmu ei kuule, niin sanon kyllä, että tuokoot joskus jotain muuta kuin kossua hampaiden pesuun.
 
Keitän parhaillaan perunoita ja porkkanoita ja kanaliha olivye salaattie varten.
kuva vikipediasta:
1577793714501.jpeg
 
Timjamikanaa, herkkutattikastiketta ja lohkoperunat. Creme brulee, kaffia ja meukkua kaveriksi. Ai niin, ruoan kanssa punkkua, katotaan mitä joululta jäänyt. Illan päälle itse tuotettua karpalolikööriä, tuplapukkia ja hiukaseksi poroa, juustoja jne.
 
Last edited by a moderator:
Vatsalääkkeitä, luumuja, AB-piimää, jotain helposti sulavaa....

Pitäis varmaan käydä vielä jotain Gefilustuotteita ostamassa ettei mene liian yksipuoliseksi.

Juu, ei ole oikein Joulunpyhien jälkeen ollut raskas ruoka otillaan. Melkein viili-leipä-leikkele-mehu-linjaa olen noudatellut. No, vesirinkeliä siihen suutteeksi kahvin oheen. Punaviiniä riipaisin lasillisen pyhinä ja tuntuu, että vieläkin röyhtäyttää.:) Saksalainen tarjouskeppana on suunmyötäisempää, sitä kurauttelin pari tölkkiä. .
 
KKK:n menulla mentiin.. Kaljaa, Kanaa ja (jallu)Kaskea ;) :)
(Kaski on muuten allekirjoittaneen uusi suosikki! Kokeilkaa)
 
Perinteen mukaan tehtiin Joulun ylijäämäkaloista piirakka. Hyvä on, kuten ennenkin...
 
Söin savulohimössöä leivän päällä. Myös mätiä + smetanaa + sipulia, tosin lompakko ei antanut periksi kuin kirjolohenmätiin. Vielä on jonkin verran jäljellä uudenvuodenpäivälle ja toissapäivän (30.12.) iltaista makaronilaatikkoa.
 
Spagettia ja lihapullia tarjosi karjalan tasavallasta kotoisin oleva VENAKKO kun kävin pari ikea kaappia kasailemassa hänelle, ihan vaan ollakseni avulias. Fakta on, että ihan rakastunut häneen. Täydellinen nainen mulle. Vaikka onkin ryssä. Suomessa tosin asunut jo 6 vuotta ennen tätä kaikkea. Kävihän ne suomalaiset sotilaatkin tuntemattomassa veeruskaa paijaamassa siellä petroskoissa.
 
Spagettia ja lihapullia tarjosi karjalan tasavallasta kotoisin oleva VENAKKO kun kävin pari ikea kaappia kasailemassa hänelle, ihan vaan ollakseni avulias. Fakta on, että ihan rakastunut häneen. Täydellinen nainen mulle. Vaikka onkin ryssä. Suomessa tosin asunut jo 6 vuotta ennen tätä kaikkea. Kävihän ne suomalaiset sotilaatkin tuntemattomassa veeruskaa paijaamassa siellä petroskoissa.
Ei.
 
Yksin olen tällä hetkellä eikä kaapista paljoa löytynyt niin uuden vuoden menyy koostui paistetuista pelmeneistä ja tilkka ukrainalaista vodkaa.
 
Tällaista sain tuliaisiksi.

20221230_153942.jpg
 
Back
Top