Uuden vuoden lupaukset 2017

Joku tälläinen olis hyvä tavoite, näin ens alkuun, tulevan bannaus-vuoden takia ....

ARmags2.jpg



Uuden vuoden lupaus: LISÄÄ LIPPAITA!
 
Juon vähemmän olutta tulevana vuon...
HA! HAHA! HAHAHA!
Just joo... En varmasti juo.

Tuota noin...

Lupaan pitää silmäni auki tulevana vuonna, siis aiempaa paremmin. Pakkohan se on. Aivan törkeä on se tunne luissa että vuodesta 2017 tulee ns. mielenkiintoinen vuosi.
 
Korjata tavat.

Olen jo aloittanut lupaukseni toteuttamisen, en ajo odottaa Uutta Vuotta.
Yritän päästä eroon nukahtamislääkkeestä. Mielestäni olen käyttänyt sitä jo tavan takia, luin että sitä voi tulla muistin heikentyminen, pelästyin ja aloitin vieroituksen heti.
Pari yötä oli vaikea, nukuin koiranunta, mutta nukuin kuitenkin. Paitsi nukahdin vasta aamuyöstä. Nyt 4 yötä takana. Olo on paljon virkeämpi.

Seuraava, paljon vaativampi projekti - pysyä poissa netista 2 t ennen nukkumaan menoa. Tähän vielä suostun. Tämän aloitan kuitenkin vasta 1.1.2017.
 
Viimeksi muokattu:
Kuntosalikuuri ja dementiahiihtoa 3 x viikossa.
 
Jep.
 
Korjata tavat.

Olen jo aloittanut lupaukseni toteuttamisen, en ajo odottaa Uutta Vuotta.
Yritän päästä eroon nukahtamislääkkeestä. Mielestäni olen käyttänyt sitä jo tavan takia, luin että sitä voi tulla muistin heikentyminen, pelästyin ja aloitin vieroituksen heti.
Pari yötä oli vaikea, nukuin koiranunta, mutta nukuin kuitenkin. Paitsi nukahdin vasta aamuyöstä. Nyt 4 yötä takana. Olo on paljon virkeämpi.

Seuraava, paljon vaativampi projekti - pysyä poissa netista 2 t ennen nukkumaan menoa. Tähän vielä suostun. Tämän aloitan kuitenkin vasta 1.1.2017.

Nukahtamislääkkeistä on helppo päästä eroon. Se ei ole mitään muuta kuin opittu tapa. Ne ei edes vaikuta mitään kuukauden käytön jälkeen. Aikoinaan niitä käytin "aktiivisesti", kun niitä kirjoitettiin ihan kaikille. Vieläkin minulla on resepti ja uusin sen säännöllisesti, että pysyy voimassa. Käytän alle 10krt vuodessa, ihan erikoistapauksissa. Erinomaisia lääkkeitä satunnais käytössä.
Minulla ei ole mitään uuden vuoden lupausta ollut mielessä. Ja kun itsellä aina ollut periaate, että lupaus on lunastettava aina, niin ei oo paljoa tullut lupailtua. :D

No tälläisen voisin luvata. En lopeta tupakan polttoa ja ostan piipun, mistä olen yli 20v haaveillut. :)
 
Nukahtamislääkkeistä on helppo päästä eroon. Se ei ole mitään muuta kuin opittu tapa. Ne ei edes vaikuta mitään kuukauden käytön jälkeen. Aikoinaan niitä käytin "aktiivisesti", kun niitä kirjoitettiin ihan kaikille. Vieläkin minulla on resepti ja uusin sen säännöllisesti, että pysyy voimassa. Käytän alle 10krt vuodessa, ihan erikoistapauksissa. Erinomaisia lääkkeitä satunnais käytössä.
Minulla ei ole mitään uuden vuoden lupausta ollut mielessä. Ja kun itsellä aina ollut periaate, että lupaus on lunastettava aina, niin ei oo paljoa tullut lupailtua. :D

No tälläisen voisin luvata. En lopeta tupakan polttoa ja ostan piipun, mistä olen yli 20v haaveillut. :)
Kyllä ne minuun vaikuttaneet. Tunnin oton jälkeen oli vaikea pitää silmät auki. Joskus kirjaimellisesti sammunut kesken lukemista/kirjoitusta. Valitettavasti pilleri toiminut 4-5 t, sitten oli pakko ottaa vielä puolikas, kun ei saanut enää unta ja oli hyvin väsynyt olo. Ilman sitä puolikasta en olisi nukahtanut millään uudestaan, olen kokeillut monta kerta. Vaihtoehtona oli nousta sängystä ja valvoa, sitten olin hyvin väsynyt koko päivä. Ts olin koukussa kai, kun en enää voinut nukkua ilman niitä, enkä uskaltanut lopettakaan.

Nytkin valvon vaikka kello on mitä on :) mutta heti kun laitan kone kiinni, se uni tulee kai. Harmi kun en voi seurata missä ajassa.

Nyt on hyvä sauma vieroitukseen kun vielä voin nukkua pitkään aamulla.

Ai niin, sain lääkäriltä melatoniini reseptin, mutta ei se toiminut kohdallani, aiheutti huonon olon, sydäntykytystä. Huomasin jälkeenpäin että siellä oli tosi pitkä luettelo sivuvaikutuksia, vaikka lääkäri sanoi että se on täysin turvallinen.

Lupaus pitää lunastaa. Jos en onnistu tässä, niin sitten en onnistu. Sitten kerron, ei se ole vaikea eikä mikään syntikään.
 
Lupasin opetella tanssimaan jo viime kesänä. Tuttavat ja oma isä ovat painostaneet jo pidemmän aikaa. Olen myös saanut lempinimen ''Kanki'', kun muutaman kerran olen erehtynyt pyörähtelemään baarin tanssilattialla. Nytpä olen viimeinkin päättänyt mennä tanssitunneille, jotka alkavat jo ensi tiistaina. Viimeksi olen tanssinyt selväinpäin lukio ikäisenä, siis toistakymmentä vuotta sitten. Tanssikurssit vain ovat yllättävän kalliita.
 
Viimeksi muokattu:
Tästä hetkestä alkaen lupaan alkaa rakentamaan rauhaa. Vastalahjaksi haluaisin myös saada rauhaa.
 
Back
Top