Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
1. haudataan vähin äänin, siis palautukset
Orpo on tänään julkisesti ilmoittanut tiedotusvälineille, että Terholle on näytetty kaapin paikka; eli hiljaa EU ja maahanmuuttoasioista. Mikä siis erottaa jatkossa porukan kokoomuksesta kuin pari suht vasemmistolaista poliitikkoa? Näyttää vahvasti siltä, että Uv:lle on jatkossa luvassa lähinnä napinpainajan virka. Omaa politiikka ei oikein jää jäljelle
Kulla. Ja seuraavista eduskuntavaaleista tulee jotain fantastista, kun UsVa alkaa rynnäköidä Kokoomuksen tontille äänestäjiä kahutessaan.....naminami. Draamaa tulee piisaamaan ja vallattomia käänteitä. Wanhat synnit kaivellaan esiin ja teilataan toisiaan huolella.
Kyllä UsVa on harjattu nimenomaan Kokoomuksen taholta nyt ja huolella. Nykyisille ministereille on varmasti luvassa hillotolppa hunajaleivoksilla jatkossakin, mutta muu ryhmä tulee käymään selviytymistaistelua kentällä ja tietävät sen itsekin mainiosti.
Ne ketkä eivät ole tai halunneet kertoa äänestäneensä persuja, todennäköisesti äänestivät haittamaahanmuuton vuoksi??
Miksi he nyt äänestäisivät uuvatteja??
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/22...hin-voi-kuinka-vaarassa-ovat-nama-nillittajatTyöministeri Jari Lindström (ps.) vastaa Puheenvuoron blogissaan spekulaatioihin, joiden mukaan hän kannattaisi Eurooppa-, kulttuuri- ja urheiluministeri Sampo Terho perussuomalaisten puheenjohtajaksi, koska on huolissaan omasta asemastaan.
–Voi kuinka väärässä ovat nämä nillittäjät! Olen jo luopunut yhdestä salkusta ja tämä nykyinenkin on minulla vain lainassa. Olen tässä tehtävässä kunnes toisin ilmoitetaan ja siitä olen ollut alusta asti tietoinen. Jos uusi puheenjohtaja(oli tämä sitten kuka tahansa) haluaa järjestellä ministerisalkkuja mieleisekseen, niin ei minulla ole siihen mitään vastaansanomista omalta osaltani. Teen kuten käsketään. Olen istuva kansanedustaja ja sekin tehtävä kestää varmuudella vain seuraaviin vaaleihin. Muusta on turhaa spekuloida, Lindström toteaa.
Mietitäänpä hetki miten homma tulee jatkumaan tästä eteenpäin. Miten hallitustyöskentely tulee menemään ?
1. Tp-hakijat ja maahanmuuttoasiat
"Maltilliset" ex-persut hallituksessa. Annetaanko Migrille & Nergille poliittista ohjausta höllentää tiukaksi vedettyä linjaa ? Pakkopalautuksista luovutaan vai luovutaanko ? Periaatteessahan Orpo voisi tuollaista lähteä ajamaan, vaikka Risikko on sisäministeri. Noudatettaisiinko tässä hallitusohjelmaa ja pitäisikö nykyinen linja ? Tästä saisi rasmuslaiset ja RHC:n väki hepulit.
Sisäministeriö on asettanut hankkeen hallituksen maahanmuuttopoliittisen ohjelman valmistelemiseksi maahanmuuttoministerityöryhmän ja hallituksen puoliväliriihessä tekemien päätösten pohjalta. Ohjelma määrittää Suomen maahanmuuttopoliittisia linjauksia kuluvalle hallituskaudelle.
Ohjelman valmistelussa taustalla on vuonna 2013 valtioneuvoston periaatepäätöksenä hyväksytty maahanmuuton strategia Maahanmuuton tulevaisuus 2020.
Kokouksen jälkeen lehdistö myös varsin uskottavasti kertoi puoluekokousta edeltävistä vehkeilyistä, jotka tietenkin romuttivat sisäistä luottamusta entuudestaan. Tässä pahoinvoinnin ilmapiirissä ei kahtakymmentä edustajaamme kiinnostanut enää lähteä ryhmän vähemmistösiiven johtamaan oppositiopuolueeseen. Edessä häämötti vain loputonta kohulausuntojen selittelyä, joka entuudestaankin on vienyt kohtuuttoman määrän Perussuomalaisten voimavaroista ja uskottavuudesta.
Kyllä UsVa on harjattu nimenomaan Kokoomuksen taholta nyt ja huolella. Nykyisille ministereille on varmasti luvassa hillotolppa hunajaleivoksilla jatkossakin, mutta muu ryhmä tulee käymään selviytymistaistelua kentällä ja tietävät sen itsekin mainiosti.
"Ongelma" on siis kohulausunnot, ei suinkaan asenteet ja ajattelumallit. Reipas rasisti saapi olla, mutta turpa on pidettävä kiinni.
Odotellaans ihan rauhassa seuraavia vaalikampanjoita.....tulee olemaan virkistävä tapahtuma. Pieni kokoomuspuolue tai - ryhmä, joka esiintyy nuivana. On kohta äänestäjällä miettimistä.
Eikö Kokoomus voi edes näin voittaessaan osoittaa minkäänlaista myötätuntoa alistettua vastustajaa kohtaan? Vai onko tämä Orpon henkilökohtainen agenda? Nyt osoittaa, että "olen minä riittävän kova"
Sehän on se salonkikelpoisuuden ja hallituskelpoisuuden merkki, että osaa pitää rasistiset ja kielletyt ajatuksensa oman päänsä sisällä. Eikä sano niitä ääneen.
Soini on viljellyt muutaman kerran legendaarista käsitettä -harjaaminen-. Olen varma, että hän ja kollegansa harjattiin tällä kierroksella Kokoomuksen toimesta ja huolella. Siinä ei tasan jäänyt epäselvyyksiä reunaehdoista ja marssijärjestyksestä. Takeena kaikelle harjaamisenkestämiselle olivat ne ministerinpaikat.
Aika ässäliike 2019 ajatellen.
Paras tapa neutraloida potentiaalinen vastustaja on litsata se NIIN maanrakoon ja hieroa naama sontaan, että se ei siitä enää ikinä tolpilleen nouse.
Juuri näin, ainakin minun mielestä. Kyllä poliitikon pitää olla esiintymisasultaan ja puheiltaan hienostunut eikä mikään pilottitakkinen kyläjuntti.Siksi koska heidän tyylinsä on hillitympi ja tapa sanoa asiat on tavallaan "sopivampi". Yhden tyyli ei sovi ja toisen tyyli sopii.
On kiinnostavaa nähdä, millaisilla teemoilla UsVa lähtee tonkimaan vaalikarjan polkemaa peltoa? Houkutus kisata nuivuudessa halla-aholaisten kanssa on varmasti kova, jotain pitää uskottavanoloisesti tarjota duunareille ja jotain kokoomuslaisille....namnam.
Draamaa tulee piisaamaan ja vallattomia käänteitä. Wanhat synnit kaivellaan esiin ja teilataan toisiaan huolella.