Open your heart and wallet..
Sydän vuotaa jo verta ja lompakossa on vaan koita
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Open your heart and wallet..
Kyseessä oli veden etsintä. Liittyy tontilla olevaan taloon joka on rakennettu ilman lupaa. Reikään ei kuitenkaan ollut ilmestynyt vettä. Reiän poraamiseenkin olisi tarvittu lupa mitä ei ollut. Talon ja tontin omistaja ovat isän serkku puolisoineen.Se jäi itseltänikin epäselväksi? Aika leveä ja syvä kuilu porattu.
Itse asiassa ei sitten uponnutkaan. On nyt rujossa kunnossa Mallorcalla. Mutta sinällään sääli.Luksusjahdin joutsenlaulu.
Pietarsaaressa valmistettu 25 miljoonan euron luksusjahti My Song upposi viime lauantain ja sunnuntain välisenä yönä Välimerellä. Baltic Yachtsin valmistama jahti oli brittiläisen kuljetusyhtiö Peters & Mayn rahtialuksen kannella matkalla Mallorcalta Italian Genovaan. Matkan varrella loistojahti putosi laidan yli ja upposi mereen. Peters & May julkaisi tiistaina lehdistötiedotteen, jossa toimitusjohtaja David Holley ottaa kantaa paljon mediahuomiota herättäneeseen tapaukseen.
Pukki petti.
Espanjan armeija ei tosin käytä Apachea vaan Eurocopter Tiger tst-hekoa. Liekkö ollut sellainen?Katselin tänään Espanjan ympäriajon - La Vueltan - 19. etappia ja loppupuolella huomio kiinnittyi, muillakin kuin minulla, siihen, että lukuisien kuvauskopterien joukossa liikkui aivan erilainen vekotin.
Apache tst-heko seurasi kilpailun tapahtumia jonkin aikaa, kyseessä oli tietenkin paikallisen militarian laite.
Ainakin minulla kävi mielessä hetken aikaa, ettei vain jotain uhkaavaa ole tiedossa. Kilpailu kuitenkin vietiin loppuun normaalisti.
Saattoi hyvin olla, en ole asiantuntija. Eka vilkaisu vain muistutti Apachea minun silmään.Espanjan armeija ei tosin käytä Apachea vaan Eurocopter Tiger tst-hekoa. Liekkö ollut sellainen?