Uutisia Ruotsista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vehamala
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Mitkä kommentit? Eivät vain näytä keskeyttäneen kommentointia vaan sensuroineen koko kommenttiosion pois näin sunnuntaiaamuun mennessä.
Oli jo eilen pois. Ihmettelin samaa. Joko tehneet myös ilmiantoja vihapuhepoliisille kommenteista? IP osoitteet lähetetty Pasilan gestapo takkisille.

Mitkä kommentit? Eivät vain näytä keskeyttäneen kommentointia vaan sensuroineen koko kommenttiosion pois näin sunnuntaiaamuun mennessä.

Siinä vaiheessa kun mä luin kommentit, niin tykätyimmillä oli jotain viittäsataa tykkäystä ja maltillisen nuivaa perussävyä ne lähes kaikki osoittivat.

Olivat varmaan liian totuudenmukaisia kun joutuivat pois siivotuiksi.

Siinä vaiheessa kun mä luin kommentit, niin tykätyimmillä oli jotain viittäsataa tykkäystä ja maltillisen nuivaa perussävyä ne lähes kaikki osoittivat.

Olivat varmaan liian totuudenmukaisia kun joutuivat pois siivotuiksi.
Kun minä niitä lehtiä eilen aamupäivällä lueskelin niin il:n kommentointi oli jo pois. Is:n oli vielä auki. Tuosta että kommentointimahdollisuus suljetaan tai sitä ei edes ole, niin en oikein tiedä sen linjan hyvyydestä.
Asiasta toiseen, kysymys palstan putkimiehille: Meillä on kotona keskuslämmityskattilassa varoventtiili mikä välillä päästää höyryjä pois kun paine nousee liikaa. Eikös sen voi myös tukkia, ei kait siitä voi mitään haittaa olla..?

Suurina ruotsalaisina ongelmina Palonen näkee maahanmuuttajien tasavertaisen osallistamisen, ja työllistymisen avainasemassa siinä, että maahanmuuttajakin kokee olevansa osa yhteiskuntaa eikä yhteiskunnan ulkopuolella.

Palonen ei näe järkevänä ratkaisuna sitä, että ihmisiä pakotettaisiin luopumaan omasta kulttuuriperimästään. Mutta miten se yhdistetään järkevästi siihen, että maahanmuuttajat myös hyväksyttäisiin osaksi monikielistä Ruotsin yhteiskuntaa, on erittäin hyvä kysymys.

– Ei ole kohtuulista vaatia, että ihminen luopuisi omasta uskostaan, Palonen päättää.

Monikulttuuri on epäonnistunut. Tätä menoa Ruotsi ei ole kauaa "monikielinen Ruotsin yhteiskunta", vaan kokoelma uusia yksikielisiä, monoetnisiä yhteiskuntia.

" Miten saamme nyt muodostuneen muslimiyhteiskunnan, ruotsalaisen yhteiskunnan ja anti-muslimiaktivistit keskustelemaan keskenään ja elämään rinta rinnan? Tämä on se kysymys, joka pitäisi pystyä ratkaisemaan, Palonen miettii. "

Tähän on löytynyt ratkaisumalleja useista Lähi-idän maista, mutta jostain syystä vapauden voimien on pitänyt syrjäyttää nämä yhteiskunnan koossa pitävät järjestelmät. Tässä on sitten tulos, kun ei sovelleta kulttuurille sopivia lakeja ja rangaistuksia.

Onko joku murhattu teipillä?

kysymys palstan putkimiehille: Meillä on kotona keskuslämmityskattilassa varoventtiili mikä välillä päästää höyryjä pois kun paine nousee liikaa. Eikös sen voi myös tukkia, ei kait siitä voi mitään haittaa olla..?

Mediassa tuntuu olevan paljon noita putkimiehiä. Itse kun en tunne kun näitä autonkorjaajia, jotka nähdessään öljyä vuotavan moottorin kehottavat ottamaan rennosti, todeten että kyllä se siitä aikanaan loppuu vuotamasta...

Mediassa tuntuu olevan paljon noita putkimiehiä. Itse kun en tunne kun näitä autonkorjaajia, jotka nähdessään öljyä vuotavan moottorin kehottavat ottamaan rennosti, todeten että kyllä se siitä aikanaan loppuu vuotamasta...
Tästä tulee mieleen myös vanhahko vitsi miehestä, joka palokaikalla ruiskutti reppuruiskullaan tuleen. Palomestari tuli miestä nuhtelemaan sanoen että ei noin pienellä ruiskulla ruiskuttaminen mitään auta. Mies vastasi että kylläpäs vain auttaa, tässä on polttoöljyä..

Ruotsalainen poliisi ja hänen vaimonsa ovat tienanneet 11 milj kruunua bordellitoiminnalla.
Kuvassa olevasta näyteikkunasta voi päätellä että kysymys on ns thai-hieromosta.
Vaimo on todennäköisesti thaikku mutta onko itse poliisi kantaruotsalainen?

Olen ehdottomasti poliisien puolella, mutta välillä sattuu tälläistäkin!

Olipa surkea esitys. Tällaisia viestejä ei kaivata, hyvä merten sheriffi. Videota ei selitetty ja se oli kauhean huonosti kuvattu ilmeisesti kännykällä. Ehkä se liittyi Ruotsiin. Jonkin tapahtuman uhria siinä hoidettiin. Uhreja ei piäisi kuvata kohteliaisuuden ja nimettömyyden suojelun vuoksi.

On monta syytä, miksi näin heikkoa materiaalia pitäsi kieltää levittämästä.

Sotilasarvo Greates Leader ei oikeuta tällaisiin alalyönteihin. Jaoit viestinnän roskaa. (Tahallistako?)
Anteeksi, mutta suutuin.

Olipa surkea esitys. Tällaisia viestejä ei kaivata, hyvä merten sheriffi. Videota ei selitetty ja se oli kauhean huonosti kuvattu ilmeisesti kännykällä. Ehkä se liittyi Ruotsiin. Jonkin tapahtuman uhria siinä hoidettiin. Uhreja ei piäisi kuvata kohteliaisuuden ja nimettömyyden suojelun vuoksi.

On monta syytä, miksi näin heikkoa materiaalia pitäsi kieltää levittämästä.

Sotilasarvo Greates Leader ei oikeuta tällaisiin alalyönteihin. Jaoit viestinnän roskaa. (Tahallistako?)
Anteeksi, mutta suutuin.
Eikös tuo ole hallintaotteessa.
Ps poistin viestin jos näin todella oli miten sanoit

Viimeksi muokattu:
Back