Aina on tapana dissata Ruotsin poliisia. Vaikka kriminaaleja on valtaisasti härmää enemmän, niin poliisi kykenee toimimaan. Suuressa roolissa poliisin omat kopterit.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Samaan aikaan vienti vetää kuin veturi ja turismi kasvaa kiitos heikon kruunun. Palkkojen nousu muistaakseni myös paljon nopeampaa kuin Suomessa.Noniin.
Heti kun Ruotsi alkoi keskustelemaan työvoimareservin rajoittamisesta, talous romahti
Yllättävä tieto tuli Ruotsista: Historiallinen romahdus Suomen tasolle
”Tulojen ja menojen selvittäminen on avain taloudelliseen mielenrauhaan. Taloudessa tieto ei lisää tuskaa vaan vähentää sitä”, Danske Bankin Janne Lassila kiteyttää.www.talouselama.fi
Onko Tukkisaari suomalaisille uusi Tallinna?Samaan aikaan vienti vetää kuin veturi ja turismi kasvaa kiitos heikon kruunun.
Päivä Tukholmassa risteilyjen suosio on yleisesti ottaen vähentynyt huippuvuosista. Tähän on monia syitä. Yleisesti Tukholma on ollut viime vuodet kallis kohde. Ennen shoppailtiin paljon brändeiltä mitkä eivät olleet rantautuneet vielä Suomeen. Nyt täälläkin alkaa olemaan tarjontaa sekä verkkokaupoista saa kaiken lähes.Onko Tukkisaari suomalaisille uusi Tallinna?
Valuutat | Ruotsin kruunu heikentyi ennätyshalvaksi – ”Nyt kannattaa matkustaa Ruotsiin”: https://www.hs.fi/talous/art-2000009635267.html?share=b04bd2f2e786ebdb23d3a631f9ebb813
Pitääkö ylen vaihtaa kirjeenvaihtaja kun tuollaista kirjoittelee? Persläpi-Pettersson tilalle niin alkaa tulla oikeaa tietoa taas..
Kyllähän tuo toimii, kantaväestö ei saa päästä häiritsemään kunniakansalaisten kulttuurisia rientoja...Huhujen mukaan Ruotsissa pohditaan aselakien kiristyksiä, viime aikojen tapahtumien seurauksena.
Noniin.
Heti kun Ruotsi alkoi keskustelemaan työvoimareservin rajoittamisesta, talous romahti
Yllättävä tieto tuli Ruotsista: Historiallinen romahdus Suomen tasolle
”Tulojen ja menojen selvittäminen on avain taloudelliseen mielenrauhaan. Taloudessa tieto ei lisää tuskaa vaan vähentää sitä”, Danske Bankin Janne Lassila kiteyttää.www.talouselama.fi
Farsta EI ole Tukhoman keskustaa. Se on 10km keskustan eteläpuolella eli esikaupunkialuetta.Näin ne lieveilmiöt näköjään levittäytyvät myös keskustan tuntumaan persereikä lähiöistä.
Menen viikonloppuna vasta. Isoäitini syntynyt muuten Tukholmassa 1907. DNA tutkimuksen mukaan olen yli 33% skandinaavi. Olen ylpeä tästä.Viikon päästä (tiistaina 17.7) lähdenkin Tallinnasta muutamaksi päiväksi (22.7 kotiin) Tukholmaan, saa nähdä tuleeko elävänä takaisin. Eniten minua kyllä huolestuttaa sää, ettei vain keinuisi liikaa Tallinnan ja Maarianhaminan välillä.
PS. Olipa sattuma, Sheriffi ja minä ja mun kumppani samaan aikaan Stokiksessa.
Menen ensi viikolla Tukholmaan päiväksi. Raporttia tulee turvallisuustilanteesta.
Eiköhän päivä mene Skansenilla perheen kanssa. Jos paska keli, niin Mall Of Skandinaviaan.Muutamia ehdotuksia käyntikohteiksi:
- Rinkeby (ainakin tori/metroasema, koulu ja uusi poliisiasema)
- Kista galleria -kauppakeskus
- Husby
- Fittja (metroaseman seutu sekä moskeija)
- Norsborg