Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olen samaa mieltä.Jacinda Ardern kyllä kantaa pääministerin vastuuta tavalla, josta useimpien valtioiden vastaavat voisivat ottaa oppia. Okei, hän voi teeskennellä, näytellä eniwei, mutta silti. Minä nostan kyllä hattua hänelle. Kaikella taidolla otti kopin vaikeassa tilanteessa ja hallitsee hermonsa nähtävästi hyvin.
Jacinda Ardern kyllä kantaa pääministerin vastuuta tavalla, josta useimpien valtioiden vastaavat voisivat ottaa oppia. Okei, hän voi teeskennellä, näytellä eniwei, mutta silti. Minä nostan kyllä hattua hänelle. Kaikella taidolla otti kopin vaikeassa tilanteessa ja hallitsee hermonsa nähtävästi hyvin.
Aika överi. Mutta jos jätti kaulaaukon tarkoituksella niin olkoon.Maailman media ylistää Uuden-Seelannin Jacinda Ardernia, joka halaa surevia muslimeja ja kuittailee Donald Trumpille
Pääministeri sanoo miettivänsä jatkuvasti, mitä uusiseelantilaiset tuntevat juuri nyt.
Uusi-Seelanti
Jacinda Ardern kyllä kantaa pääministerin vastuuta tavalla, josta useimpien valtioiden vastaavat voisivat ottaa oppia. Okei, hän voi teeskennellä, näytellä eniwei, mutta silti. Minä nostan kyllä hattua hänelle. Kaikella taidolla otti kopin vaikeassa tilanteessa ja hallitsee hermonsa nähtävästi hyvin.
"Uuden-Seelannin pääministeri Jacinda Ardern ilmoitti varhain torstaiaamuna Suomen aikaa, että maan uusi laki kieltää puoliautomaattiaseet sekä rynnäkkökiväärit, kertoo New Zealand Herald (siirryt toiseen palveluun).Jacinda Ardern kyllä kantaa pääministerin vastuuta tavalla, josta useimpien valtioiden vastaavat voisivat ottaa oppia. Okei, hän voi teeskennellä, näytellä eniwei, mutta silti. Minä nostan kyllä hattua hänelle. Kaikella taidolla otti kopin vaikeassa tilanteessa ja hallitsee hermonsa nähtävästi hyvin.
Paljon riippuu varmaan rangaistuksista. Jos laittoman aseen löytyminen tietää automaattisesti 20 vuotta ehdotonta vankeutta, niin moni varmaan ei ottaisi riskiä. Jos se tietää sakkoja, niin ei aseista juuri kukaan luovu
Tämäkö on sitä vastuunkantoa josta meikäläistenkin politikkojen pitäisi otta oppia? Koitin vähän kysellä jo aikaisemmin veli #baikalilta mitä ovat ne hienot kopit joita tämä PM on tässä ottanut, mutta en saanut vastausta. Kaapuun pukeutuminenko, tavisten aseiden pois kerääminen vai mikä?
Koska muslimit ovat niitä suurimpia antisemitistejä.Mikäpäs muu kuin juutalaiset ovat syyllisiä iskuun. Miten voi moskeijan päämies päästää suustaan tuollasta roskaa..
Minä taas näen asian siten, mitä täälläkin usein hoetaan, että kyllä maailmaan puhetta mahtuu. Vaan teot on ne jotka ratkaisee ja joita pitää tarkkailla. Näen ton huivi päässä "edestä johtamisen" koiranpentuilme naamalla juurikin sinä halpana puheena jota kyllä maailmaan mahtuu, vaan mitä konkreettista on saatu aikaan? Juuri sitä mitä se kilipää halusikin. Annettiin sille pelolle valta ja toimitaan juuri kuten terroristi halusi siellä toimittavan.Ensinnä on muutakin elämää kuin aseenomistaminen. Joo, olen itsekin aseenomistaja, ollut jo 40 vuotta ja ne ovat olleet harrastusvehkeitä ja tärkeitä sellaisia.
Arvostan PMssä sitä, että hän ei jäätynyt kuin lumiukko siperiassa, kun kosahti. Hän uskaltautui -tunneissa- kaduille ja ihmisiä tapaamaan. Kykeni kohtaamaan feis tu feis - päälle kaatuneen tunkion. Nopeasti. Kun suomalaisia kohtasi taannoin vähän samanlaisia asioita, niin Halonen ja Vanhanen jäätyivät porstuaan. Kului suunnilleen päiviä, että saivat mitään tolkullista ajatusta syntymään...saati jalkautumista kansan oheen. PM USssa siirtyi JOHTAMAAN ihmisiä edestä. On siinä mielestäni -vähän- eroa. Kun tsunami pyyhkäisi suomalaisia mereen kului päiviä, että UM sai itsensä joulunvietosta irti, presidentti änkytti televisiossa ja Vanhanen paheksui aaltoa. Kouluampumisissa toistui ihan sama kaava. Eli vertaan raakasti US-PMn ja omiemme toimintaa. Aivan.
Siihen kahtoen seuratkaa vähän radoilla niitä ihmisiä, joilla aseita on. Niitä on edelleen myös ihmisillä, joilla ei pitäisi olla kädessään kuin korkeintaan oma löysä kulli. Poliitikot reagoivat AINA noin, kuten ao. tapahtumassa, kun kyseessä ovat aseet.
Asejärjestöjen änkyttelevä viisastelu ei auta pätkääkään, kun tuollaista tapahtuu. Ketä varten viisastelevaan sävyyn laadittuja faktalaatikkoja julkaistaan....pah. Ne eivät ole mitään reagointia vaan epäonnistunutta kriisiviestintää.