ukkopekka
Kersantti
SJ kirjoitti:Olikos tämä Juha Molari nyt yksi näitä backmanin kavereita, vai mitä minä muistelen?
Oikein, Molari taitaa olla SAFKAN jäsen ja varmasti Bäckmanin läheisiä tuttuja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SJ kirjoitti:Olikos tämä Juha Molari nyt yksi näitä backmanin kavereita, vai mitä minä muistelen?
ukkopekka kirjoitti:SJ kirjoitti:Olikos tämä Juha Molari nyt yksi näitä backmanin kavereita, vai mitä minä muistelen?
Iso-Mursu kirjoitti:ukkopekka kirjoitti:SJ kirjoitti:Olikos tämä Juha Molari nyt yksi näitä backmanin kavereita, vai mitä minä muistelen?
Kaksikkohan on tunnettu siitä että kaikki mikä arvostelee Venäjän johtoa on fasistista toimintaa
kunnas kirjoitti:Pikku uutisia Venäjältä
2011 Venäjä sai yli 100 uutta hekoa ja 70 modernisoitua hekoa
Venäjä aikoo hankkia 28+12 SU-30SM hävittäjää joista ensimmäiset toimitetaan 2011. SU-30SM on SU-30MKI:n kehitysversio.
A-50U AWA&C koneita modataan kahden vuoden kuluessa kolme.
Venäjä hankkii tästedes vain täsmäaseita. Lisäksi tarkastellaan ilmavoimien toimintaperiaatteita.
Venäjä hankkii MI-35M koptereita erikoisjoukoille. Toimitukset ovat jo alkaneet.
Lähde: ilmatorjunta lehti
JOKO kirjoitti:Iso-Mursu kirjoitti:ukkopekka kirjoitti:SJ kirjoitti:Olikos tämä Juha Molari nyt yksi näitä backmanin kavereita, vai mitä minä muistelen?
Kaksikkohan on tunnettu siitä että kaikki mikä arvostelee Venäjän johtoa on fasistista toimintaa
Bäckmanin touhun jotenkin ymmärrän. Se saa sillä voita leivän päälle. Näiden muiden roolia on vaikeampi ymmärtää. Onko heiltä jäänyt huomaamatta Neuvostoliiton kaatuminen?
baikal kirjoitti:Mikä koukuttaa nämä jepet moiseen vohinaan`? Raha? En usko. Kova kotikasvatus? En usko.
Herrojen kohinoita seuratessa on hyvä miettiä ja verrata omaa suhtautumistaan isänmaahan. Yllättäen sitä huomaa olevansa hitonmoinen konservatiivi....hyvässä ja pahassa.
Ammoin käytettiin rumaa termiä: hyödylliset idiootit. Olisko?
kunnas kirjoitti:Uudistettavaksi tulee yli 600 yksikköä panssaroitua kalustoa. Maavoimat saavat myös VAL-kiväärejä. Vintorez-nimisiä tarkka-ampujien kivääriä, optista laitteistoa, lähitaisteluvälineistöä ja henkilökohtaista panssaroitua suojautumislaitteistoa.