Uutisia Venäjältä

Miksi kävellä helposti suoraan, kun voi kiertää pidemmän kaaren kautta... Ylikulkusilta Pietarissa.
wr-960.jpg
Tuohan on nyt aivan normaalia. Ramppien pitää olla loivia, jolloin niiden pituus aiheuttaa ongelmia.

Maailmalla on jos jotakin ratkaisua keksitty tohon ongelmaan ja tuo kyseinen ratkaisu ei ole mikään uniikki.

Mansesterista
Mancunian4.jpg

images.jpeg

Muita ratkaisuja onkelmaan
heerhugowaard4.jpg


Googlemap view.jpg

 
Tuohan on nyt aivan normaalia. Ramppien pitää olla loivia, jolloin niiden pituus aiheuttaa ongelmia.

Maailmalla on jos jotakin ratkaisua keksitty tohon ongelmaan ja tuo kyseinen ratkaisu ei ole mikään uniikki.

Ja sitten on myöskin mahdollisuus tehdä alikulkuväyliä. Yli tai ali, kumpikin on polkupyöräilijästä ärsyttävä. Mainittakoon kuitenkin, että epäilen että tuo ryssän viritys ei ole PP:lle tarkoitettu. Käännökset on liian tiukkoja ja "sisäänkäynti" on hankala pyörälle.
 
Hän kuitenkin tuntee sisältäpäin tuon kuvion. HC-tyyppi joka tapauksessa. Ilmeisesti aito nationalisti, ei mikään rosvoparoni niinkuin nämä nykyiset "hallitsijat".
Kuka on HC-tyyppi?
Minun on vaikea kuvitella Navalnya "nationalistiksi". Voitko kertoa mitä hän on sanonut sellaista että häntä voi nimittää sellaiseksi?

Ainoan virhe hän on tehnyt oli silloin kun hän ilmeisen vitsin takia kutsunut georgialaisia "grisuny" grysun (ven.грызун) on jyrsjä. Millä tavalla georgialainen voi olla jyrsijä, en tiedä, minusta vertailu on hassu - venäjäksi grusin (georgialainen) ja grysun aika lailla kuulostavat samalla tavalla ven.kielellä.
Hän ei koskaan haukkunut Saakashvilia, hänen reformeja ja tuominnut venäläisten gradeja. Tosin netti on täynnä sellaista mitä Navalnyi ei koskaan sanonut.

Navalnyi myöhemmin pyysi anteeksi georgialaisilta, hän ei halunnut loukata heidät kansana.
Netissa liikkuu paljon valheita Navalnystä, hänen lauseita vääristellään, kirjoitetaan hänen sanomisia, vaikka asia oli repäisty asianyhteydesta, ja se kuulostaisi vaikka miltä.
Tämä on valtava mustamaalamisen kampanja.


Kuten Echon haastattelussa, jota johti kukapa muu kun katala Putlerin persenuolija - Venediktov, mies, joka osaa naamiotua demokraatiksi, ja oppositionääriksi ja vaikka miksi. Venediktov esitteli hänelle ovelia kysymyksiä tahallaan,kysymyksia, joihin oli mahdoton vastata. Haastattelun tekevä siirtyy jo toiseen kysymykseen..

Yksi esimerkki miltä näyttää tälläinen kysymys:
- "Et enää juo konjakkia aamuisin?"
Jos vastan "En enää juo" - olen tunnustanut, että olen juonut aamuisin.
Jos vastan yhdellä sanalla "En" - kuitenkin tunnustan että olen juonut aamuisin, olen siis juoppo, ja saatan ottaa vaikka päivällä.
Jos vastan "Kyllä" - olen sama toivoton juoppo edelleen, vaikka en juo enää aamuisin.

Niitä kutsutaan kysymykseksi johon ei voi antaa tyydyttävä vastausta.

Tälläiset ovelasti rakennetut kysymykset oli esitetty Navalnylle muodossa "Kenen Krimi on?" ja "Pitääkö se palauta?". Navalnyi erittäin hyvin tiedostaa että Krimi on miehitetty Putinin toimeesta, miehetystä hän tuomitsi. Samassa haastattelussa perässä hän lisäsi heti että Krimista pitää järjestää referendumin kaikkien ukrainalaisten kesken.
 
Kuka on HC-tyyppi?

Navalnyi. HC = hard core. Tässä yhteydessä voisi vaikka kääntää periaatteen mieheksi. Pelottomaksi. Päättäväiseksi. jne.

Minun on vaikea kuvitella Navalnya "nationalistiksi". Voitko kertoa mitä hän on sanonut sellaista että häntä voi nimittää sellaiseksi?

En tietenkään ole keskustellut hänen kanssaan. Lukenut vain netistä, voihan ne jutut olla väritettyjä. Nationalisti-sanalla en viitannut huonoon enkä hyvään nationalismiin. Venäläisen on syytä keskittyä Venäjään ja venäläisiin, pyrittävä parantamaan asioita siellä. Se on hyvää nationalismia. Huonon nationalismin tietävät kaikki.
 

Pidättävätköhän heti terminaalissa, vai päästävätkö kotiin/mihin on menossa ja iskevät sitten.
 

Pidättävätköhän heti terminaalissa, vai päästävätkö kotiin/mihin on menossa ja iskevät sitten.
Taitaa olla "lämmin" vastaanotto kentällä...

 
Menee Moskovassa hotelliin.... ja yllatus, yllatus tippuu ikkunasta!
 
Menee Moskovassa hotelliin.... ja yllatus, yllatus tippuu ikkunasta!
Kohtahan tuo selviää. Eiköhän kuiten oletus ole että pidätetään kentällä... kone odottaa jo laskuvuoroaan.


edit ilmeisesti kenttää vaihdettu, kun kentälle kokoontunut Navalnyin kannattajia

20.00 Vnukovo Airport announced that the plane with Navalny has been diverted to Sheremetyevo Airport.

19.55 Navalny's plane is currently circling near Moscow. Pobeda Airlines told Reuters that Vnukovo Airport is closed for all arriving planes. Baza, a telegram channel close to Russian law enforcement, says the flight is being redirected to Sheremetyevo Airport.
Kiva yllätys varmaan muille matkustajille... koneen nokka kohti siperiaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kovaa peliä Navalnyi pelaa. Isoilla, tosi isoilla panoksilla. Tsemppiä ja toivottavasti onnistuu tekemään Putinin, venäjän hallinnon nukketeatterin ja turvattomuuspalvelut nykyistäkin naurunalaisemmiksi.
 
Joka tapauksessa Navalnyi on voittaja palatessaan kotimaahan.
 
Back
Top