Uutisia Virosta

@Herman30
Tänään soutelua Littoistenjärvellä joutsenen poikasia ihastellen. Edessä taas paluu Helsingradin kautta Reveliin. Miten voi maailma näyttääkään niin toisenlaiselta muualla. Mielenrauhasta päinvastaiseen.
 
Ärsytti kun en tunnistanut mistä kuva otettu mutta sitten satuttiin kävelemään tästä ohi ja tunnistin kuvan rakennuksen. Venäläinen kulttuurikeskus, Mere Puiestee.

Kokeiltiin KFC ämpärilllinen, 10kpl, "poolkoivad". Sanotaan näin että ei tarvitse toista kertaa mennä. Hyviä ovat, en minä sillä, muttei mitään erikoista mitä itse ei saa aikaan kotona tekemällä. Paitsi nyt tuo rapea kuorrutus. Mutta ilman sitä pärjää.
 
Viimeksi muokattu:
Ärsytti kun en tunnistanut mistä kuva otettu mutta sitten satuttiin kävelemään tästä ohi ja tunnistin kuvan rakennuksen. Venäläinen kulttuurikeskus, Mere Puiestee.

Kokeiltiin KFC ämpärilllinen, 10kpl, "poolkoivad". Sanotaan näin että ei tarvitse toista kertaa mennä. Hyviä ovat, en minä sillä, muttei mitään erikoista mitä itse ei saa aikaan kotona tekemällä. Paitsi nyt tuo rapea kuorrutus. Mutta ilman sitä pärjää.
Käy Kristiinen Olearys elämyskeskuksessa. Siellä ravintola, leffateatterit, keilarata ja vaikka mitä pelejä pelattavana. Carlsberg oluen oma saunaosasto. Vastaavaa kokonaisuutta saa hakea jenkeistä.
 
Ärsytti kun en tunnistanut mistä kuva otettu mutta sitten satuttiin kävelemään tästä ohi ja tunnistin kuvan rakennuksen. Venäläinen kulttuurikeskus, Mere Puiestee.

Kokeiltiin KFC ämpärilllinen, 10kpl, "poolkoivad". Sanotaan näin että ei tarvitse toista kertaa mennä. Hyviä ovat, en minä sillä, muttei mitään erikoista mitä itse ei saa aikaan kotona tekemällä. Paitsi nyt tuo rapea kuorrutus. Mutta ilman sitä pärjää.
Oletko muuten käynyt vanhassa kaupungissa Rataskaevu 16 -ravintolassa? Se on just siinä kaivon kohdalla. Viimeksi marraskuussa -19 Tallinnassa käydessäni kävin sillä syömässä. Vahva suositus paikalle.
 
Oletko muuten käynyt vanhassa kaupungissa Rataskaevu 16 -ravintolassa?
Enpä ole.
Tänään käytiin Põhjala-panimon ravintolassa, minä söin oikein erinomaisen herkullisen Reuben sandwichin ja päälle talon lageria. Sekin maukas. Suosittelen paikkaa Tallinnaan menijöille, siellä riittää oluita maisteltavaksi.
IMGM2622_websize_fotograaf.lauri_.laan_-2-1024x576.jpg
 
Enpä ole.
Tänään käytiin Põhjala-panimon ravintolassa, minä söin oikein erinomaisen herkullisen Reuben sandwichin ja päälle talon lageria. Sekin maukas. Suosittelen paikkaa Tallinnaan menijöille, siellä riittää oluita maisteltavaksi.
IMGM2622_websize_fotograaf.lauri_.laan_-2-1024x576.jpg
Kappas mainiota.
 
Tänään satamassa politsei kysyi kaikilta henkkarit. Yleensä vain tummilta mutta tällä kertaa ihan kaikilta. Mistäköhän mahtoi johtua? Tuskin Valko-Venäjä suoltaa maasta ulos kaltaisiani porkkanapäitä.
 
Tänään satamassa politsei kysyi kaikilta henkkarit. Yleensä vain tummilta mutta tällä kertaa ihan kaikilta. Mistäköhän mahtoi johtua? Tuskin Valko-Venäjä suoltaa maasta ulos kaltaisiani porkkanapäitä.

Liittyneekö koronatodistuksiin? Kyseltiinkö niitä?
 
Tänään satamassa politsei kysyi kaikilta henkkarit. Yleensä vain tummilta mutta tällä kertaa ihan kaikilta. Mistäköhän mahtoi johtua? Tuskin Valko-Venäjä suoltaa maasta ulos kaltaisiani porkkanapäitä.
Kävisikö selityksenä eräs harjoitus ja sen mahdollinen päättyminen?
 
AA5D1828-9FF2-46B9-8663-D647A42C2CEA.jpeg
Mamut veke, suomalaiset juoppoturistit veke, irti EU:sta ja krooni takaisin. Mahtaako edes unionin maahan pumppaamat miljardit kelvata? Mitä EKRE oikein haluaa?
 
Ekrellä on muuten hauskasti sijoitettu mainos Narva maanteellä Keskerakonnan toimiston kyljessä. Pitää napata kuva jos sinne suuntaan satun.
 
Tänään satamassa politsei kysyi kaikilta henkkarit. Yleensä vain tummilta mutta tällä kertaa ihan kaikilta. Mistäköhän mahtoi johtua? Tuskin Valko-Venäjä suoltaa maasta ulos kaltaisiani porkkanapäitä.
Ei se tarvitse kuin yksi haussa oleva henkilö laivan matkustajalistalla, niin käydään kaikki läpi.

Toki voisi profiloida iän ja sukupuolen mukaan, mutta aika usein kai menee tuohon, että kaikki katsotaan.
 
Back
Top