Uutisia Yhdysvalloista

Miten Usa voi tuomita tulevat Hongkong-tapahtumat, kun sillä itsellään on putkat täynnä miekkariväkeä.....tai voi tietysti, mutta mutta.

Siksipä ne (Kiina, Venäjä) kiihdyttävät vielä lisää noita mellakoita. Bensaa kipinöihin ja välineenä mikäs muu kuin mm. Antifa. Sama järjestö johon "Gretakin" niin luottaa. Ja luottavat kiinalaisetkin. Kommunistinen kiina ja amerikkalaiskommunistit apuna. Niinpä niin.

Toivottavasti kyseinen järjestö luokitellaan terroristijärjestöksi - myös Euroopassa tai ainakin UK:ssa.
Iso-Britanniaanhan noita mellakoita seuraavaksi kehitellään.
 
Viimeksi muokattu:
Aika outoa jos oikeasti vertaat näitä, sehän on juuri Venäjän ja Kiinan tavoite.

Se on se ja sama miten MINÄ NIITÄ VERTAAN. Kiina tulee vertaamaan, siinä on SE pointti. Ymmärrän todella hyvin Hongkong-miekkarit, siellä on oikeasti pelko persiissä ja aiheesta. Kahtotaan miten ns. -maailman mielipide- tulee nyt menemään.
 
Vai että mielenosoitus ja mellakka ovat sama asia. Ja että totalitaarisen ja vaarallisen hallinnon suorittamat pidätykset täytyy nyt hyväksyä.

Edelleen: KIINA tulee käyttämään näitä Usan tapahtumia keppihevosena ja -maailman metiat- tullenevat rinnastamaan ainakin osittain nämä asiat. Siinä ei ole minun tai sinun mielipiteellä mitään sijaa. Kyllä minä tiedän, että Kiina on kommunistinen diktatuuri....taisi paremminkin monella forumin osallistujalla tämä unohtua takavuosina......vasta Trumpin osoitettua Kiina -pahisluokkaan kuuluvaksi- herätti varsin monet forumin osallistujista sen huomaamaan, seikka, jota vähän ihmettelen.
 
Mahtas se Li:n erityisavustaja jolla ei ole pätetyyttä siihen erikoisavustajan hommaan se Dan olla innoissaaj jos jenkkeihin vaan pääsisisi. Ihan saatanan varmasti olisi riehumassa tuol ja tuhoamassa pienyrittäjein putiikkei ja varastaisi kaiken minkä irti saisi. Sit Dan fiksuna "poikana" viel tietsysti polttaisi kaiken varastamansa koska luonto kiittää siitä. Minusta sillä Danilla on se naama jotenkii nii lyötävän näköinen juuri et harvoin vastaavaa vastaan tulee. Ja sit sen ihmiskyrvän persoonallisuus on kaikkea muuta kuin normaalin ihmisen.
 
Facebookista.

JP kirjoitti:
Kun olen tällä seudulla USA:ssa liikkunut niin otan esimerkin millainen tilanne on USA:ssa, jota voi sitten verrata Suomeen. Snohomish on 9000 asukkaan pikkukaupunki Washingtonin osavaltiossa, jonka historiallisen keskustan viime sunnuntaina Emerald Cityn eli Seattlen Antifa ilmoitti tulevansa tuhoamaan.
Useat Antifan Facebookissa olleen postauksen nähneet ihmiset ilmoittivat asiasta poliisille, ennen kuin postaus poistettiin. Kaupunkilaiset ja liikkeiden omistajat ottivat aseensa esiin ja tulivat kaduille poliisin tueksi.
Antifan rauhallisen pikkukaupungin tuhoaminen epäonnistui. Shohomishin asukkaista vain 0,5% on amerikan-afrikkalaisia, natiiveja eli Intiaaneja on neljä kertaa enemmän. Mellakoitsijat tulivat muualta kaupunkia tuhoamaan.
Antifan ilmoituksessa ilmoitettiin että on aika tuoda tuhoavat mellakat maaseudun pikkukaupunkeihin. Näissä ei näet ole juurikaan poliiseja, mutta Antifa aliarvioi sen että maalla joka talossa on ase ja jos rikot kaupan ikkunan, se on murto ja sinut saa kauppias ampua laillisesti.
Tällaiseksi on mennyt minun rauhallinen Washingtonin maaseutu. Nyt varmaankin äärivasemmiston propaganda levittää väitettä että "natsit" ja "äärioikeisto" oli aseet sojossa vastassa heidän "rauhanomiaista" kaupungituhoamismellakkaansa.
Miten hemmetissä Washingtonin osavaltiossa pitää ihmisten oikeasti puolustaa itseään ja omaisuuttaan ase kourassa? Toki kuvernööri Islee paheksui että aseet on otettu esiin, mutta kaupungin historiallinen ja entisöity keskusta jäi tuhoamatta.
En usko että Everettissä ilmestyvä Herald -lehti asiassa kirjoittaisi epätotta. Kun Suomessa tehdään Trumpista pilaa, kun tämä esittää Antifan terroristijärjestönä, niin siellä oikeassa amerikassa, pienissä kaupungeissa asia nähdään toisin.
Tämä Antifa tulee pistää Guantanamoon koko porukka. He ovat pilanneet minun Amerikkani.
 
Suomalaisesta mediasta voi olla ylpeä. Luin juuri pääkirjoitusta jossa useaan otteeseen toisteltiin että "Trump uhoaa", ja "Trump uhoaa". Ikinä eivät ole kirjoittaneet eivätkä kirjoita että Kiinan presidentti uhoaa ja Kiinan kommunistinen puolue uhoaa.

Vitun idiootit.

Toivottavasti on opetusministerillämme ikuinen porttikielto Yhdysvaltoihin.
 
Edelleen: KIINA tulee käyttämään näitä Usan tapahtumia keppihevosena ja -maailman metiat- tullenevat rinnastamaan ainakin osittain nämä asiat. Siinä ei ole minun tai sinun mielipiteellä mitään sijaa.

Se tuli tänäänkin huomattua. Paskamediat. Todella sakeaa paskaa. Mitä suomalaisetkin sanotaanko "korpien lehdet" saavat siitäkin hyötyä että kirjoittelevat kuten Kiinalaiset kommunistit haluavat?
 
Tällä menolla Trump alkaa näyttää viisaalta mieheltä. Oi näitä aikoja. Lopputulos tulee olemaan voitto vaaleissa. Minä olin vahvasti sitä mieltä että ei jatkoa mutta niinkö sittenkin.
 
Sorry, video on venäjän kielellä, varmaan saa teksitystä. Mutta tämä vlogeri (ei mielestäni putinisti) mielestäni tekee hyviä kuvauksia NY:sta kun asuu lähellä. Videon viimeöisestä nimi on "suurten ryöstöjen yö". Poliisi ajoi ohi kauppaa jota ryöstettiin, ei kaikkeen edes ehti, joku hattu liikee oli..Kadut ovat täynnä ryöstettyjä kallita vaatteita, farkuja, kenkiä.. sivulliset jopa ise kuulemma puolustaneet kaupat ryöstäjiltä estämällä ryöstöt. Miksei kielletty skooterit ja polkupyrät..röystäjät ja sekoilijät ajavat myös niillä. Niitä on kaikkialla, toiset kantavat säkkejä jossa on ryöstettyjä tavaroita.
Autot ajaa numerot peitettynä, tai valot sammutettuna. Mikä sekoilu..
 
Viimeksi muokattu:
NYT: Poliisit ampuivat etälamauttimella opiskelijaparia – Atlanta antoi pidätysmääräyksen

Minä ymmärsin, että auto on ulkonaliikkumiskiellon aikana liikenteessä ja käskytyksestä huolimatta ei nousta pois? Aika tuulista alkaa olla poliiseilla ja tekee höpöä moraalille ja työmotivaatiolle laajemmin.
 
Back
Top