Uutisia Yhdysvalloista

Iran ilmoitti rikastavansa uraania tiukemmaksi kuin tähän asti on tehnyt. Pariinkymmeneen prosenttiin. Vedetäänkö alus sivuun, ettei sitä vastaan voi hyökätä kostoksi mahdollisista tulevista operaatioista?

Jos nyt jotain "järkevää" syytä etsii tuolle.
Pelkkää mediapelia. Siellä se pysyy.

Washington orders US aircraft carrier to remain in Middle East amid Iranian threats​

https://edition.cnn.com/2021/01/03/politics/us-iran-aircraft-carrier-intl-hnk/index.html
 

En kyllä ymmärrä miten tälläistä tai Venäjän valtiolisten instanssien myrkytysoperaatioita käsitellään kuin ne olisi tehty kolmannessa persoonassa. Olisi aika ottaa näihin tiukempi ote ja jopa käsitellä näitä sodanjulistuksina ja sotatoimina.
Tiukemmat otteet seuraavat 20.1. jälkeen, kun nykyinen Kremlin sylikoira muuttaa Floridaan...
 
Aletaan pistämään pahoja poikia piiloon lähipäiviksi.
Taas asenteellista valeuutisointia. Annetaan mielikuva, että keskiverto kannattajakunta olisi jotain hampaisiin asti aseistautunutta militiaa. Horse shit sanon minä. Palm Beachilla liki jokaisessa jahdissa liehuu Trump liput.
 
The update on the investigation came in a statement from a task force called the Cyber Unified Coordination Group which was set up to deal with the incident. It comprises intelligence and law enforcement agencies including the FBI and NSA.
 
Ei jumalauta: "A-WOMEN" :D
Täällä varmaan jokainen alakoululainenkin tietää että aamen ja halleajaalujaa jne ovat Jeesuksen kieltä, iisrailia. (joo molemmat väärin mutta enemmän oikein kuin tämä awomen)
Ei missään tapauksessa kiintiöneekeri komealla tittelillä ja ilman valtaa :D
 

"Following the US Department of Navy release of its new Arctic Strategy paper, a specific statement in the associated press release has received increased attention, referring to China as an Arctic state. It is not known whether China is mentioned as an Arctic state by accident."
 

En kyllä ymmärrä miten tälläistä tai Venäjän valtiolisten instanssien myrkytysoperaatioita käsitellään kuin ne olisi tehty kolmannessa persoonassa. Olisi aika ottaa näihin tiukempi ote ja jopa käsitellä näitä sodanjulistuksina ja sotatoimina.

Kyllä riittää maailmassa sotia jos aletaan vakoilua käyttämään sodanjulistuksen perusteena:).

Mutta jos vitsit unohdetaan, olisi ehkä hieman aika alkaa katsella asiakkaiden puolelta mitä ja miten nämä softafirmat tekevät.

Jos tuo IS:n artikkeli pitää yhtään paikkansa, Solarwind ei ole paljon huolta turvallisuudesta kantanut. Taala painaa enemmän. Siis periaatteessa sama homma kuin meillä Vastaamon jutussa. Ei panosteta turvallisuuteen vaan tehdään missä vain vinkustaniassa kunhan halvalla saadaan.

Ja loppujen lopuksi vika on jokaisen softaa käyttäneen firman johdossa. Ei haluta maksaa laadusta vaan otetaan halvin. Kuka siinä sitten alkaa/pystyy laatua toimittamaan kun häviät jokaisen tarjouskilpailun hinnalla?

Aivan turha itkeä vakoilusta. Kuinkahan monta valtiollista softaa suomessakin on, jotka koodataan mahdollisimman halvalla jossain ulkomailla ilman että kukaan tietää mitään. Turseleita tehdään siivoojillekkin ettei vaan ole kauheaa vakoilu, ja samaan aikaan koneisiin ladataan leveästi hymyillen kaikenlaista tietämättä hevon kukkua softan taustoista.

Netin vaarat ovat olleet tiedossa 90-luvulta lähtien. Kukaan vain ei välitä asiasta.
 
Kyllä riittää maailmassa sotia jos aletaan vakoilua käyttämään sodanjulistuksen perusteena:).

Mutta jos vitsit unohdetaan, olisi ehkä hieman aika alkaa katsella asiakkaiden puolelta mitä ja miten nämä softafirmat tekevät.

Jos tuo IS:n artikkeli pitää yhtään paikkansa, Solarwind ei ole paljon huolta turvallisuudesta kantanut. Taala painaa enemmän. Siis periaatteessa sama homma kuin meillä Vastaamon jutussa. Ei panosteta turvallisuuteen vaan tehdään missä vain vinkustaniassa kunhan halvalla saadaan.

Ja loppujen lopuksi vika on jokaisen softaa käyttäneen firman johdossa. Ei haluta maksaa laadusta vaan otetaan halvin. Kuka siinä sitten alkaa/pystyy laatua toimittamaan kun häviät jokaisen tarjouskilpailun hinnalla?

Aivan turha itkeä vakoilusta. Kuinkahan monta valtiollista softaa suomessakin on, jotka koodataan mahdollisimman halvalla jossain ulkomailla ilman että kukaan tietää mitään. Turseleita tehdään siivoojillekkin ettei vaan ole kauheaa vakoilu, ja samaan aikaan koneisiin ladataan leveästi hymyillen kaikenlaista tietämättä hevon kukkua softan taustoista.

Netin vaarat ovat olleet tiedossa 90-luvulta lähtien. Kukaan vain ei välitä asiasta.
Sinulla on kyllä erikoinen tapa valkopestä kaikki venäläisten toimet... Ilmeisesti olisi maailman hirvein asia, jos osoittausi (kaikkien todennäköisyyksien vastaisesi), että asialla olivatkin suomalaiset?
 
Sinulla on kyllä erikoinen tapa valkopestä kaikki venäläisten toimet... Ilmeisesti olisi maailman hirvein asia, jos osoittausi (kaikkien todennäköisyyksien vastaisesi), että asialla olivatkin suomalaiset?

Mitäköhän minä nyt valkopesen?

Jos Venäjä on tuon murron takana (mitä en ihmettelisi yhtään) niin entä sitten? Venäjä siis vakoilee USA:aa ja muita maita. Tämä ei varsin ole minulle yllätys. Yhtään sen enempää kuin minulle on yllätys että USA vakoilee Venäjää ja múita maita. En minä ole vaatinut EU:ta julistamaan sotaa USA:lle vaikka se on jäänyt kiinni verkkovakoilusta ties kuinka monta kertaa.

Puhe sodanjulistuksista tuollaisesta asiasta on aivan yhtä älykästä kuin sen yhden persun toiveet maahanmuuttajien kuolemisesta koronaan.

Ja suomen viranomaisethan saivat ihan lain mukaiset valtuudet tehdä samaa touhua. Mikä on ihan hyvä asia.

Kieltämättä kritisoin myös taustalla olevaa kaksinaismoralismia (joka, myönnän, ärsyttää minua ja jota jotkut erehtyvät pitämään Venäjän puolella olemisena) mutta se ei ole sama asia kuin valkopesu
 
Olisiko Florida. Tätä menoa liittovaltio majoittaa presidentti Trumpin verovaroin myös 20.1. jälkeen (Federal Bureau of Prisons).

Kyllähän eilinen oli jo temppu. Heppu kehottaa kansalaisia valtaamaan kongressitalon. Ja mitäs, kansalaiset tekevät työtä neuvottua. Ei nyt ihan heti muistu mieleen vastaavaa tapahtumaa ainakaan länsimaista. Hepun häärääminen on ollut kyllä alun alkaen luvalla sanoen kummallista. Kaikki tekoset eivät selity vain henkilökohtaisilla ominaisuuksilla.
 
Kyllähän eilinen oli jo temppu. Heppu kehottaa kansalaisia valtaamaan kongressitalon. Ja mitäs, kansalaiset tekevät työtä neuvottua. Ei nyt ihan heti muistu mieleen vastaavaa tapahtumaa ainakaan länsimaista.

Onko sulla videota tuosta käskystä? Olen yrittänyt etsiä, mutta niitä pätkistä, mitä olen nähnyt, ovat viimeiset sanat: -"so let's walk down pennsylvania avenue".

Ja ymmärtääkseni mielenosoittajien piti kiertää capitol kukkula ympäri, ja sitä kulkuetta varten oli tiet suljettu.
 
Aletaan pistämään pahoja poikia piiloon lähipäiviksi.
En herroja kannata.
On kuitenkin aika riskialtista melkein keksiä syytteitä. Tee se itse banderolleja on polteltu iät ja ajat ja jenkeillä nuo aselait melko lepsut.
Monikaan ei varmasti näe hyvällä ns patrioteissa kyseisiä syytteitä. Lähinnä kuin heittäisi vettä myllyyn.

Olisivat laittaneet syytteeseen edes/vaikka yleisen järjestyksen vaarantamisesta ja unohtaneet viharikos syytteet jos polttanut jonkun tee se itse kannatuslakanan.
 
Back
Top